Publikováno Leden 28, 201411 r ahoj všem, u Superba 1,9 TDi 2004 v automatu mi nejde zařadit "Péčko". Stojím na brzdě, ručka zatažená (i nezatežená) a mam zmáčknuté tlačítko na řadící hlavici a nic. Všechny ostatní polohy jdou přeřadit v pohodě, jen do té parkovačky to nechce skočit. Tím pádem mi ani nejde vytáhnout klíček ze zapalování. Naštěstíparkuju v garáži a klíčů mam víc, takže tam klíč nechávám a zamykám ručně druhým. Čím to může být, že řadicí páka nechce do parkovací polohy? Díky, Z Upraveno Leden 29, 201411 r od ZdendaG
Leden 28, 201411 r automat nemám, takže ti bohužel neporadím, ale to je teda pěkně na prd, když tam musíš nechávat i klíč, to bych byl pěkně nasr..., ještě že nebydlíš na sídláku
Leden 28, 201411 r Autor na sídláku bydlím:) platim si ale parkovací stání v garážích...auto jsem kupoval před týdem a teď s ním nemůžu ani pro rohlíky, aby někdo nerozbil okno a nepůjčil si ho...
Leden 28, 201411 r no to je fakt, nejde jet nikam, a předchozí majitel o tom asi nic neví předpokládam
Leden 29, 201411 r Autor Predchozi majitel je kolega z prace. Auto je garazovane, servisovane...nemel s tim zadny problem. Daval to pryc, protoze si koupil Jaguara... Za ten tyden jsem najel cca 2000km a bez problemu. Je to muj prvni automat, tak jsem treba jelito a neco delam blbe!?
Leden 30, 201411 r Tak to jsi teda jelito, když se nezeptáš přímo jeho co děláš špatně, než něco zlikviduješ.
Leden 30, 201411 r Autor Dik za uprimnost...ale neboj, nejsem takovy strelec, abych sedl do ciziho auta a rovnou jezdil. Mel jsem i "zkusebni" jizdu a zkouseli jsme i razeni vsech poloh vcetne parkovaci a bez problemu. I ted, co jsem s tim jezdil, tak zadny problem. Jde mi o to, jestli s tim tady ma nekdo zkusenost...jestli je to na vymenu cele prevodovky nebo je treba jen vypadle nejake tahlo nebo vymackane tlacitko na radici hlavici nebo neco jineho...
Leden 30, 201411 r Kdy tam to P cpeš, za běhu motoru, nebo nejdřív chcipneš motor a pak? Druhá věc nemáš tam construct a nemáš ho zamčený? Upraveno Leden 30, 201411 r od adoks
Leden 30, 201411 r Nevím neznám u Supa, myslím, že jde zamknout jen P. Zkouším jednodušší varianty problému. Třeba mu zámeček zaklapl nohou šikovný spolujezdec. Upraveno Leden 30, 201411 r od adoks
Leden 30, 201411 r Autor Construkt mam, ale zamceny neni a ani zacvaknuty. Nevycniva ze stredoveho panelu. "P" tam nejde s vypnutym ani nastartovanym motorem.
Leden 30, 201411 r Viděl bych problém u toho Construkt, zeptej se původního majitele jestli ho používal a jestli mu to neblblo. Takhle za tele nebudeš.
Leden 31, 201411 r Autor Na to jsem se ho ptal hned, jak to neslo. Jestli mu to nekdy blblo, jestli se mu to samo nezamykalo...atp. Popravde tady budu radsi za tele, nez mit rozbity auto a platit nakladnou opravu. Bohuzel to ale vypada, ze tele nejsem...
Únor 1, 201411 r Přikláním se k tomu Constructu a viděl bych to spíše na mechanickou závadu. Jinak Construct to drží právě v tom péčku a pokud by ho někdo zamknul v jiné poloze, myslím, že volit rychlosti jdou. To by mohl být Tvůj problém, na to by to sedělo Klíček je sichriován elektromagneticky, je tam jeden posranej konektor. Pro začátej ho třeba odpoj, aby šel klíček ven (vyžaduje to ale demontáž plastů kolem volantu). Nebo by to šlo zase odpojit u toho voliče Ale nedřív bych to zvrchu rozebral a juknul na to. Bude to nějaká blbost. Jinak si myslím, že Ti ten elektrosichr žere i baterku, takže po delším stání bys třeba ani nemusel nastartovat Oddekluj volič... Upraveno Únor 1, 201411 r od SUP1
Březen 4, 201411 r cau podarila se oprava toho razeni? podle me se ti pokazil ten system na odjisteni klicku takove tahlo co vede od volici paky az ke spinaci skrince
Březen 8, 201411 r taky by mě zajímalo jak to dopadlo, zda si to rozlousknul nebo máš stále klíče v zapalování
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.