Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj lidi.

Nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem jestli je turbo ovládané tlakem nebo potlakem. A jestli se má tyčka regulátoru hýbat po startu jak u 81?  díky

Vloženo

ahoj

turbo dělá tlak ten jde do n75 (pravá strana když stojím u motoru ze předu) a z n75 (horním výstupem) na ovládání turba jde zase tlak? a ta tyčka regulátoru se hýbe až při výkonu nebo když se otevře tak proto aby tam nebyl takový tlak a upustí?  nemůžu se to nikde dočíst.  Asi tam busím namontovat nějakou kameru :)

Vloženo

tak nejak tieto stare obtokove udrzuju pozadovanu hodnotu upustanim tlaku do vyfukoveho potrubia,opravte ma ked sa mylim. turbo tlaci do blba viac jak je treba a takto sa to reguluje.

Vloženo

Nevím ale myslím si to samá když sem to kuchal a pokoušel se pochopit. A neznáš dopuručované hodnoty na vag?  vaha vzduchu tlak turba \ otáčky

Vloženo

ahoj

turbo dělá tlak ten jde do n75 (pravá strana když stojím u motoru ze předu) a z n75 (horním výstupem) na ovládání turba jde zase tlak? a ta tyčka regulátoru se hýbe až při výkonu nebo když se otevře tak proto aby tam nebyl takový tlak a upustí?  nemůžu se to nikde dočíst.  Asi tam busím namontovat nějakou kameru :)

COŽE?!?!

Tady si stáhni a prostuduj učební pomůcky.

Vloženo

Zajimave ale nic sem se pořádně nedozvěděl . Mam odzkoušeno že (viz strana 34 na prví příručce) tlak v sacím potrubí jde  do N75 a kolmým vývodem při akceleraci jde podtlak a deceleraci tlak (k mechanickému 

ventilu plnicího tlaku vzduchu na turbodmýchadle) a ten bud drží ovládání turba zavřené nebo ho při deceleraci otevře a přebytečný tlak pustí do výfuku ...
 
Nebo je to jinak ? třeba mi n75 nefunguje jak má. Po nastartování pořád cvaká závada na něm se  prej neuloží sem se dočetl.
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

 

Zajimave ale nic sem se pořádně nedozvěděl . Mam odzkoušeno že (viz strana 34 na prví příručce) tlak v sacím potrubí jde  do N75 a kolmým vývodem při akceleraci jde podtlak a deceleraci tlak (k mechanickému 

ventilu plnicího tlaku vzduchu na turbodmýchadle) a ten bud drží ovládání turba zavřené nebo ho při deceleraci otevře a přebytečný tlak pustí do výfuku ...
 
Nebo je to jinak ? třeba mi n75 nefunguje jak má. Po nastartování pořád cvaká závada na něm se  prej neuloží sem se dočetl.

 

Zdarec, měl jsem prbl na N75 taky cvakalo po nastartování, vyměnil jsem ho  a je klid, motor pěkně táhne a ještě jsem povyměňoval všechny hadičky.Stářím a teplem zteřely a není to vidět, protože jsou opletené.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...