Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj lidi.

Nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem jestli je turbo ovládané tlakem nebo potlakem. A jestli se má tyčka regulátoru hýbat po startu jak u 81?  díky

Ahoj turbo je ovladané tlakem, ta tycka regulace by se hýbat neměla.

  • Autor

ahoj

turbo dělá tlak ten jde do n75 (pravá strana když stojím u motoru ze předu) a z n75 (horním výstupem) na ovládání turba jde zase tlak? a ta tyčka regulátoru se hýbe až při výkonu nebo když se otevře tak proto aby tam nebyl takový tlak a upustí?  nemůžu se to nikde dočíst.  Asi tam busím namontovat nějakou kameru :)

tak nejak tieto stare obtokove udrzuju pozadovanu hodnotu upustanim tlaku do vyfukoveho potrubia,opravte ma ked sa mylim. turbo tlaci do blba viac jak je treba a takto sa to reguluje.

  • Autor

Nevím ale myslím si to samá když sem to kuchal a pokoušel se pochopit. A neznáš dopuručované hodnoty na vag?  vaha vzduchu tlak turba \ otáčky

ahoj

turbo dělá tlak ten jde do n75 (pravá strana když stojím u motoru ze předu) a z n75 (horním výstupem) na ovládání turba jde zase tlak? a ta tyčka regulátoru se hýbe až při výkonu nebo když se otevře tak proto aby tam nebyl takový tlak a upustí?  nemůžu se to nikde dočíst.  Asi tam busím namontovat nějakou kameru :)

COŽE?!?!

Tady si stáhni a prostuduj učební pomůcky.

  • Autor

Zajimave ale nic sem se pořádně nedozvěděl . Mam odzkoušeno že (viz strana 34 na prví příručce) tlak v sacím potrubí jde  do N75 a kolmým vývodem při akceleraci jde podtlak a deceleraci tlak (k mechanickému 

ventilu plnicího tlaku vzduchu na turbodmýchadle) a ten bud drží ovládání turba zavřené nebo ho při deceleraci otevře a přebytečný tlak pustí do výfuku ...
 
Nebo je to jinak ? třeba mi n75 nefunguje jak má. Po nastartování pořád cvaká závada na něm se  prej neuloží sem se dočetl.

tak sprav testovacie jazdy podla VIS prirucky , ulozis log a uvidis ci je v poriadku jak vaha tak turbo a regulacia

Já hlavně reagoval na tenhle příspěvek:

ahoj

turbo dělá tlak ten jde do n75 ...

Ať si nastuduješ fci N75 a celé podtlakové regulace.
  • 1 měsíc později...

 

Zajimave ale nic sem se pořádně nedozvěděl . Mam odzkoušeno že (viz strana 34 na prví příručce) tlak v sacím potrubí jde  do N75 a kolmým vývodem při akceleraci jde podtlak a deceleraci tlak (k mechanickému 

ventilu plnicího tlaku vzduchu na turbodmýchadle) a ten bud drží ovládání turba zavřené nebo ho při deceleraci otevře a přebytečný tlak pustí do výfuku ...
 
Nebo je to jinak ? třeba mi n75 nefunguje jak má. Po nastartování pořád cvaká závada na něm se  prej neuloží sem se dočetl.

 

Zdarec, měl jsem prbl na N75 taky cvakalo po nastartování, vyměnil jsem ho  a je klid, motor pěkně táhne a ještě jsem povyměňoval všechny hadičky.Stářím a teplem zteřely a není to vidět, protože jsou opletené.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.