Publikováno Únor 16, 201411 r Ahoj lidi. Nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem jestli je turbo ovládané tlakem nebo potlakem. A jestli se má tyčka regulátoru hýbat po startu jak u 81? díky
Únor 17, 201411 r Autor ahoj turbo dělá tlak ten jde do n75 (pravá strana když stojím u motoru ze předu) a z n75 (horním výstupem) na ovládání turba jde zase tlak? a ta tyčka regulátoru se hýbe až při výkonu nebo když se otevře tak proto aby tam nebyl takový tlak a upustí? nemůžu se to nikde dočíst. Asi tam busím namontovat nějakou kameru
Únor 17, 201411 r tak nejak tieto stare obtokove udrzuju pozadovanu hodnotu upustanim tlaku do vyfukoveho potrubia,opravte ma ked sa mylim. turbo tlaci do blba viac jak je treba a takto sa to reguluje.
Únor 17, 201411 r Autor Nevím ale myslím si to samá když sem to kuchal a pokoušel se pochopit. A neznáš dopuručované hodnoty na vag? vaha vzduchu tlak turba \ otáčky
Únor 18, 201411 r ahoj turbo dělá tlak ten jde do n75 (pravá strana když stojím u motoru ze předu) a z n75 (horním výstupem) na ovládání turba jde zase tlak? a ta tyčka regulátoru se hýbe až při výkonu nebo když se otevře tak proto aby tam nebyl takový tlak a upustí? nemůžu se to nikde dočíst. Asi tam busím namontovat nějakou kameru COŽE?!?! Tady si stáhni a prostuduj učební pomůcky.
Únor 18, 201411 r Autor Zajimave ale nic sem se pořádně nedozvěděl . Mam odzkoušeno že (viz strana 34 na prví příručce) tlak v sacím potrubí jde do N75 a kolmým vývodem při akceleraci jde podtlak a deceleraci tlak (k mechanickému ventilu plnicího tlaku vzduchu na turbodmýchadle) a ten bud drží ovládání turba zavřené nebo ho při deceleraci otevře a přebytečný tlak pustí do výfuku ... Nebo je to jinak ? třeba mi n75 nefunguje jak má. Po nastartování pořád cvaká závada na něm se prej neuloží sem se dočetl.
Únor 18, 201411 r tak sprav testovacie jazdy podla VIS prirucky , ulozis log a uvidis ci je v poriadku jak vaha tak turbo a regulacia
Únor 19, 201411 r Já hlavně reagoval na tenhle příspěvek: ahoj turbo dělá tlak ten jde do n75 ... Ať si nastuduješ fci N75 a celé podtlakové regulace.
Březen 27, 201411 r Zajimave ale nic sem se pořádně nedozvěděl . Mam odzkoušeno že (viz strana 34 na prví příručce) tlak v sacím potrubí jde do N75 a kolmým vývodem při akceleraci jde podtlak a deceleraci tlak (k mechanickému ventilu plnicího tlaku vzduchu na turbodmýchadle) a ten bud drží ovládání turba zavřené nebo ho při deceleraci otevře a přebytečný tlak pustí do výfuku ... Nebo je to jinak ? třeba mi n75 nefunguje jak má. Po nastartování pořád cvaká závada na něm se prej neuloží sem se dočetl. Zdarec, měl jsem prbl na N75 taky cvakalo po nastartování, vyměnil jsem ho a je klid, motor pěkně táhne a ještě jsem povyměňoval všechny hadičky.Stářím a teplem zteřely a není to vidět, protože jsou opletené.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.