Září 27, 20204 r Poradili by ste mi kde by som zohnal podložky s homologizáciou na Slovensku ?? Mám síce podložky ale kúpil som druhú Octaviu a chcem kúpiť také podložky aby som ich skúsil zapísať do TP. Ako to spraviť v CZ tu je len ako to spraviť na Slovensku spolu aj s podložkami.
Září 27, 20204 r Skúsim sa ho spýtať uvidím čo mi odpíše. EDIT: takže na Slovensku v Bananistane prejde aj viac násobná vražda ale taká vec ako zápis certifikovaných resp. homologizovaných podložiek sa nedá spraviť. Fakt neviem na čo sú dobré takéto obmedzenia. Upraveno Září 27, 20204 r od marfan
Září 29, 20204 r Dobrý den chtěl jsem se zeptat, chci dát podložky na O3, dal jsem kola z RS 19" orig a chci dát dopředu 15mm a dozadu 20mm podložky jestli bude poztřeba udělat geometrii náprav??? aby to nebylo vzadu kola "vyvrácený " jak na 120-tce a nesjíždělo se to zevnitř...
Září 30, 20204 r Netreba robiť geometriu. Ak je geometria predtým Ok tak s podložkami bude tiež. Mám ich tam už cez 30tkm a všetko ok.
Srpen 20, 20214 r Ahoj, nemá někdo zkušenosti s podložkami a vibracemi při vyšších rychlostech? Mám na Octavii RS3 před FL podložky ve předu 15mm a vzadu 20mm na dlouhých šroubech s náběžným kroužkem pro vystředění kola a při 140 - 160 km/h a víc začne předek vibrovat, při sundání předních podložek vibrace přestanou (nejsou). Při nasazování podložky na náboj je na středu malá vůle (asi 0,5mm) bez které to podle mě asi úplně vyrobit nejde, myslím si, že to je ta příčina těch vibrací. Takže přemýšlím na přechod podložek s dvojitým uchycením. Díky za odpovědi. Upraveno Srpen 21, 20214 r od ZdenoM
Srpen 21, 20214 r V 11. 8. 2021 na 8:06, Jozef999 napsal: To viem, len ma zaujimal dovod preferencie dvojiteho uchytenia. Ahoj, Rád bych se podělil o svoje zkušenosti s podložkama a proč si myslím že podložky na dlouhé šrouby nejsou dobré. A naopak si myslím, že podložky které se nejprve přišroubují na náboj kola jsou lepší, protože se perfektně vystředí a kolo potom neposkakuje při vyšších rychlostech. Mám na Octavii RS3 před FL podložky ve předu 15mm a vzadu 20mm s náběžným kroužkem pro vystředění kola a při 140 - 160 km/h a víc začne předek vibrovat, při sundání předních podložek vibrace přestanou (nejsou). Nemá někdo zkušenosti s podložkami a vibracemi při vyšších rychlostech? Proto asi půjdu do podložek které použil PepeRS245 . Totiž ty podložky co mám tak stejně na středu mají malou vůli a šrouby mají taky vůli, kdežto u podložek namontovaných přímo na náboj kola jsou šrouby našroubovány do kužele podložky a tím se to podle mě perfektně vystředí. Kolo je podle mě potom nasazeno stejně jako kdybych ho dal přímo na náboj. Navíc odpadá koupě dlouhých šroubů a to např. i bezpečnostních. Takže já budu přecházet na podložky dvojitého uchycení.
Srpen 21, 20214 r Koleso ma sediet na osadeni naboja, podlozka tak isto, a koleso na osaddni tej podlozky, sruby nemaju co vystredovat koleso ani podlozku. Podlozky co nesedia na naboji treba obit predajcovy o hlavu nech take smejdy nepredava.
Srpen 21, 20214 r Ja mam podlozky 15mm s osazenim a zadny vybrace se nedejou. Podlzoka sedi krasne na naboji a vule zadna neni, to stejny i kolo na podlozce bez vule. Jediny negativum je slozitejsi nasazovani kola kdy se ti muze podlozka pootocit a nemuzes najit diru naboje 😀 . Jinak ty podlozky co se nejdriv prisroubujou na naboj se vyrabej od 20mm tloustky, jednou jsem teda videl i 18mm, ale uz je nemuzu najit
Srpen 21, 20214 r mám stejné zkušenosti.. vzhledem ke konstrukci přední nápravy která je velmi přesná na řízení, ale je velmi náchylná na sebemenší nevyvážení nebo nevystředění.. prostě podložka ani kolo samotné, nesmí mít žádnou vůli na středu..
Srpen 21, 20214 r před 4 hodinami, rosta.rs napsal: mám stejné zkušenosti.. vzhledem ke konstrukci přední nápravy která je velmi přesná na řízení, ale je velmi náchylná na sebemenší nevyvážení nebo nevystředění.. prostě podložka ani kolo samotné, nesmí mít žádnou vůli na středu.. Díky, řešil jsi to nějak nebo co pomohlo? Je divný, že hodně lidí dává podložky a nikdo si neztěžuje na vibrace. Zajímalo by mě jak přesně sedí na středu třeba podložky od značek SCC, H&R, DIEDERICHS, Eibach, já mám z TC Shop s.r.o. Ústí nad Labem. Asi zkusím značku a podložky s dvojitým uchycením.
Srpen 21, 20214 r před 4 hodinami, ČudlR napsal: Ja mam podlozky 15mm s osazenim a zadny vybrace se nedejou. Podlzoka sedi krasne na naboji a vule zadna neni, to stejny i kolo na podlozce bez vule. Jediny negativum je slozitejsi nasazovani kola kdy se ti muze podlozka pootocit a nemuzes najit diru naboje 😀 . Jinak ty podlozky co se nejdriv prisroubujou na naboj se vyrabej od 20mm tloustky, jednou jsem teda videl i 18mm, ale uz je nemuzu najit A prosím tě jakou značku podložek máš, já mám podložky od firmy TC Shop s.r.o. Ústí nad Labem a asi to tedy bude blbě vyrobeno, protože já tam malou vůli mám. Upraveno Srpen 21, 20214 r od ZdenoM
Srpen 21, 20214 r @ZdenoM - Máš OIII? Tak piš v sekci určené pro OIII a neduplikuj stejné příspěvky ještě jinde.
Srpen 22, 20214 r měl jsem Eibach i z ALUTECHNIK s.r.o. a bylo to pořád stejné.. tak jsem to nakonec vyřešil nákupem jiných kol s požadovaným ET.. navíc mám DCC a tam je to o to horší.. Upraveno Srpen 22, 20214 r od rosta.rs
Srpen 22, 20214 r Podvozok na RS je dosť náchylný aj na zlý disk. Na vyvažovačkach síce môže byť OK ale reálne nieje. Ja vibrácie riešim asi rok. Postupne vymieňam silentbloky a pozorujem čím to je. Ale aj tak najviac pomohlo vymeniť disky za nové. Tiež som používal podložky, tie ak sú dobre vyrobené tak ako napísali páni nadomnou na náboji nesmie byť žiadna vôľa a tak isto aj medzi diskom a podložkou. Ja osobne by som za podložky od nejakých známych výrobcov nepriplácal, (jedine, žeby si si to chcel zapísať do TP) podľa mňa vyhodené peniaze.
Srpen 23, 20214 r V 21. 8. 2021 na 22:56, ZdenoM napsal: A prosím tě jakou značku podložek máš, já mám podložky od firmy TC Shop s.r.o. Ústí nad Labem a asi to tedy bude blbě vyrobeno, protože já tam malou vůli mám. JK-Racing sami si je vyrabej. Samozrejme bez homologace jako vetsina az na par vyrobcu
Srpen 23, 20214 r V 21. 8. 2021 na 10:53, ZdenoM napsal: Ahoj, Rád bych se podělil o svoje zkušenosti s podložkama a proč si myslím že podložky na dlouhé šrouby nejsou dobré. A naopak si myslím, že podložky které se nejprve přišroubují na náboj kola jsou lepší, protože se perfektně vystředí a kolo potom neposkakuje při vyšších rychlostech. Mám na Octavii RS3 před FL podložky ve předu 15mm a vzadu 20mm s náběžným kroužkem pro vystředění kola a při 140 - 160 km/h a víc začne předek vibrovat, při sundání předních podložek vibrace přestanou (nejsou). Nemá někdo zkušenosti s podložkami a vibracemi při vyšších rychlostech? Proto asi půjdu do podložek které použil PepeRS245 . Totiž ty podložky co mám tak stejně na středu mají malou vůli a šrouby mají taky vůli, kdežto u podložek namontovaných přímo na náboj kola jsou šrouby našroubovány do kužele podložky a tím se to podle mě perfektně vystředí. Kolo je podle mě potom nasazeno stejně jako kdybych ho dal přímo na náboj. Navíc odpadá koupě dlouhých šroubů a to např. i bezpečnostních. Takže já budu přecházet na podložky dvojitého uchycení. Ahoj, Dik. Dnes/zajtra ich budem nahadzovat tak si dam bacha ci tam bude nejak vola na naboji kolesa. Podlozky Eibach. Ono to kludne moze byt case by case. Nie vsetky podlozky, resp. disky musia byt kompatibilne, moj nazor. Vola o kt. pises je urcite neziaduca, ale zas 0,5 mm nie je vela na chybu.. Upraveno Srpen 23, 20214 r od Jozef999
Srpen 23, 20214 r Ak su podlozky raz dobre vyrobene tak musia sadnut na koleso a na naboj ako rit na serbel. Ja mam na diskoch Borbet vymedzovaci kruzok a aj tak tam je minimalna vola, povedal by som tak 0,1mm. Proste ide to lahko nasadit.
Srpen 23, 20214 r :) Nic v zlom, ale podla mna 0,1mm odmerat/odhadnut je sci fi.. A trafit rozdiel medzi 0,5mm vs 0,1mm detto.. Kazdopadne chapem co myslis, ak narazim na volu, skusim nejak cvaknut/natocit. Dik.
Srpen 23, 20214 r Tak jelikoz origo kola maj stredovou diru 57,1mm tak 0,1mm asi hraje roli. Jinak ty podlozky se delaji na cnc strojich kde proste ve vykresu mas treba tech 57,1mm a ten obrobek to proste ma. Rekl bych ze tam se uchylka bude pohybovat spis v setinach mm
Srpen 23, 20214 r Jop. Súhlas so všetkým. Ja len hovorím že dať na auto podložku a povedať že je tam vôľa 0,1mm len tak od oka je sci-fi. 🙃 hovorím nič v zlom. Teda ja by som určite nedokázal povedať či tam je 0,5mm alebo 0,1mm. ✌️Osobne si myslím že aj keď to robia na cnc tak určitá odchýlka tam môže byt. Predsalen. Pozrime sa na meter a povedzme čo je desatina z mm. Už sa bavíme o lupe a mikrometroch. Náprava je z kolkatich dielov? Pochybujem že každý je na desatinu milimetra presný. Ale to je jedno, offtopic. 😬✌️🙃
Srpen 23, 20214 r Chtěl jsem jen zjistit jestli má ještě někdo problémy jako já s podložkami a vibracemi při vyšších rychlostech a popř. jak to řešil. Protože o tom nikdo nemluví, že auto začne vibrovat jak stará škoda 120L. Upraveno Srpen 23, 20214 r od ZdenoM
Srpen 24, 20214 r Ahoj. Ako písal marfan, podložky sadli ako rit na serbel. Absolútne ani mikrometer vole tam nebolo. Pri jazde 140km/h žiadne vibrácie. Pýtal som sa na to mechanika a povedal že akákoľvek vola je neziaduca a že podložky musia mat ten stred do konusu a potom to pasne. Ze je mylne si myslieť že sroby to vystreduju, že na sroboch môže byt väčšia vola ako na náboji. 🤷🏻♂️ Mna servisak v autoriz servisne škoda odhovaral Id dvojitého uchytenia. Mne z toho vychádza že máš zle podložky. Môže byt? Tieto eibach sú certifikované.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.