Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nižší napětí bude už tím stářím aku, mám rok starou baterku a od té doby i voltmetr a dobíjení ukazuje 14,3 - 14,4 V. Před rokem jsem znenadání nenastartoval při -6, aku mělo 8,5 roku.

Vloženo

Hádat se nebudu, ale mi to dobíjelo bych řekl i se starou přes 14V... 14,4 myslim, pokud je vše vypnuto.

 

Jinak já s touto závadou jezdím už skoro 20tkm, cca 1800 otáček stačí, nabudí se hned na 14,3 a pak už reguluje dobře. Známý to má takhle na 1,9 snad ještě dýl, takže s opravou zas tak chvátat nemusíš, jen na to nezapomenout, že to po startu nedobíjí..

Vloženo (editace)

JJ a hlavně nenechat stát auto s vybitou baterkou, protože když ztratí altik všechen proud, tak se už sám nenabudí.

 No na to že mi ta oprava zabrala půl hodiny tak bych to opravdu riskoval.  :kol-138:

Editováno: , autor: VAG BoBo
Vloženo

Já jezdím denně 50 km, takže auto se nabije v pohodě. Horší by bylo, kdybych jezdil třeba 5 km do práce a zpět :) to by byl asi problém, ale to i kdyby mi altík budil.

 

Opravím to hned, jak se dostanu někam, kde se budu pohybovat někdo, kdo může zvednout auto a opraví to :) bohužel já a elektrika nejsme kamarádi :)

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...