Březen 3, 201411 r Nižší napětí bude už tím stářím aku, mám rok starou baterku a od té doby i voltmetr a dobíjení ukazuje 14,3 - 14,4 V. Před rokem jsem znenadání nenastartoval při -6, aku mělo 8,5 roku.
Březen 4, 201411 r Hádat se nebudu, ale mi to dobíjelo bych řekl i se starou přes 14V... 14,4 myslim, pokud je vše vypnuto. Jinak já s touto závadou jezdím už skoro 20tkm, cca 1800 otáček stačí, nabudí se hned na 14,3 a pak už reguluje dobře. Známý to má takhle na 1,9 snad ještě dýl, takže s opravou zas tak chvátat nemusíš, jen na to nezapomenout, že to po startu nedobíjí..
Březen 4, 201411 r JJ a hlavně nenechat stát auto s vybitou baterkou, protože když ztratí altik všechen proud, tak se už sám nenabudí. No na to že mi ta oprava zabrala půl hodiny tak bych to opravdu riskoval. Upraveno Březen 4, 201411 r od VAG BoBo
Březen 4, 201411 r Autor Já jezdím denně 50 km, takže auto se nabije v pohodě. Horší by bylo, kdybych jezdil třeba 5 km do práce a zpět to by byl asi problém, ale to i kdyby mi altík budil. Opravím to hned, jak se dostanu někam, kde se budu pohybovat někdo, kdo může zvednout auto a opraví to bohužel já a elektrika nejsme kamarádi
Duben 10, 201411 r Panove kdyz mi vag pise chybu svorky DF tak to je ten horni konektor na altiku nebo ten spodni?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.