maco66612 Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Prosim o radu. Za mesiac sa mi stratia 2-3 deci chladiacej kvapaliny. Raz som si vsimol ze to moze byt hadica pri chladici, lebo podnou bolo mokro, ale vcera so si vsimol na viecku oleja z vnutra skondenzovanu vodu. Planujem to zaniest znamemu nech sa nato pozrie, ale chcel by som sa spytat ci je mozne ze tece chladiaca niekde do oleja a k ano co by sa stym dalo spravit, ci by to bola nakladna oprava. Mate stym niekto skusenosti? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Voda do oleje se může dostat, většinou přes těsnění pod hlavou, ale já bych to tak hrozně neviděl. Když odejde těsnění pod hlavou, tak se taky většinou dostávájí výfukové plyny do chladící kapaliny nebo i olej. Máš v nádržce na vodu olejové skvrny a zápach po výfuku? Myslím že ne. Kolik máš oleje v motoru? Pokud by tam šla voda, hladina oleje by se nejspíše trochu zvedla. Emulze na olejovém víčku je v zimně normální, mám jí tam taky i s kapkama vody. Pokud jsi našel nějaký únik vody u hadice, zaměřil bych se tam. Chladící kapalina zanechává barevné stopy, takže se dobře dohledává kde to teče. Takže bych ti doporučil, abys pořádně prozkoumal chladící soustavu, zjistil kde to teče a tam to opravil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco66612 Vloženo 7. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Diki. No auto sme kupili v januari, takze moc onom neviem, ale predchadzajuci majitel vyzeral seriozne a nic nespominal. Oleja tam bolo uz vtedi viacej ako je na ryske meradla, ale to by nemalo vadit. V nadrzke na vodu nieje po oleji ani stopy, tak dufam ze bude niekde len hadica zla a ked tak maximalne to tesnenie. Zatial dakujem, musim niekedy cez vikend behnut tomu znamemu nech sa nato pozie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pe3k Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 tento problém som mal aj ja na svojej felde. Stala asi mesiac (bol som v zahraničí) a keď som sa vrátil domov pozeral som vodu, olej pred jazdou. Zistil som že mám malo vody. Nevedel som prísť na to kde sa tratí chladiaca zmes. Po dlhom pátraní som prišiel nato že trochu slzí chladič. Keď sa auto nahrialo na prevádzkovú teplotu tak sa otvoril termostat a chladič trochu slzil a preto že bol nahriaty následne sa ta kvapka chladiacej zmesi odparila. vyriešil som to tak, že som si kúpil v mototechne taký prášok do chladiča. Nasypeš ho do vyrovnávacej nádržky a necháš bežať motor a ten prášok sa postará o upchatie dier v chladiacej sústave. No zatial mi nič netečie. PS: K tvojmu problému: keby ti tiekla voda do oleja tak by si mal namiesto oleja bielu emulziu. Keď chceš zistiť kde ti tečie chladiaca zmes tak musíš natlakovať chladiaci systém a tam kde ti to tečie tak to uvidiš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 8. Březen 2008 Sdílet Vloženo 8. Březen 2008 Mě to dělalo přesně obráceně. Když jsem měl děravej chladič na Oktě, tak to kapalo když byl motor studený. Když se motor zahřál, tak se chladič zatáhnul a nekápla ani kapka. Takže když jsem jezdil po městě s častým startováním, tak voda viditelně mizela, ale když sem jel dálku, tak skoro ani kapka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco66612 Vloženo 8. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2008 Ja myslim ze mi to tece ked je zahriaty, za studena som si nevsimol nic, musim to pozret zajtra ked bude zohriaty ci to uvidim. Som tam dolial 3 deci kvapaliny, takze som zvedavy kolko to vydrzi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco66612 Vloženo 9. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2008 No tak som teraz prisiel, previezol som sa a zacinalo sa to prehrievat, ani ventilator na chladici nezapol, nebolo vidiet ze by to niekde slzylo, tak to asi musim nechat len na toho mechanika co nato povie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco66612 Vloženo 10. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 Takze chyba najdena. Je dieravy chladic, teraz zohnat druhy a budem dufat ze to nebude nic ine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sebring Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 matto skus tam hodit tu gebuzinku co som ti hovoril... stofka neni ziadny velky peniz a mozno to pomoze... za pokus to stoji mne tiekol na starom afte aj chladic, aj hadica a pomohlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco66612 Vloženo 10. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 No sak uvidim co nato nasi, ale ked chcu novy chladic tak nech si kupa novy a bude pokoj, nemienim sa snimi vadit. Nech roba co chcu, hlavne ze sa budem vozit Ale aj tak diki za radu, nabuduce uz budem vedet co tam hodit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sebring Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 dufaj ze nabuduce uz nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco66612 Vloženo 10. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 jj, dufam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Pokud těče chladič protože je prorezlej, tak bych do kapaliny nic nedával a rovnou bych ho vyměnil. Ta díra se bude zvětšovat a za půl roku stejně ten chladič vyměníš. Ná na oktu kupoval chladič neorigo u ACI a zatím je dobrej, pro tebe tam stojí 463,- Kč - http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=8565 a výměna je otázka hodinky. Myslím, že není co řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maco66612 Vloženo 11. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Nieje prehrdzaveny, ale predchadzajucemu majittelovi behol pod auto zajac, tak asi odvtedy to je, ale budeme davat novy, mozeme mat za 1800 ale pozrem aj ine, ten tvoj odkaz je dobry, diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
František Brož Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 Zdravim, mam skodu glxi rok vyroby 95, a v posledni dobe mam problemy s mizenim vody v chladici, cca po 3 dnech je proste nadrzka prazdna, nikde mokro, nevim jestli to tece do oleje, sem amater a o motorech takrka nic nevim:) nevim tedy jak bych to mohl zjistit, ale byla nedavno na technicky tak by na to snad prisli ze by byla voda v oleji. Dik za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 Na technický přijdou na prd, tam se starají o jiné věci, ne o mizející vodu z chlazení. Diagnostika je jasná - nejdřív odklop víčko na krytu ventilů (co se jím nalívá olej do motoru = to kulatý cca 10cm v průměru nahoře na motoru) a podívej se na jeho spodní část - jestli tam najdeš něco jako "špinavou šlehačku", máš prasklé těsnění pod hlavou a teče ti voda do motoru. Na měrce oleje to je poznat taky - stoupá pro nic za nic hladina, ale pokud je to menší únik, stačí se to vypařit, ta pěna zespodu ve víčku je spolehlivější ukazatel (emulze oleje a přísad z chladicí kapaliny). Ta prasklina je tenká, jinak bys vařil do několika minut po nastartování - ale i tak je potřeba to nejpozději ihned dát opravit. Jinak riskuješ, že "to brzo zadřeš". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
František Brož Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 do oleje to netece, stale je podle meritka tam kde ma byt, psal sem si s jednim kamaradem, rika ze mel stejny problem a bylo to nakonec vodni pumpou ze to nemelo takovi prutok a v chaldici se to proste odparovalo. Je to mozne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 Možnost by to byla, pokud by při provozu teploměr ukazoval do červeného pole a kapalina by se vypařovala varem přímo v bloku a lítala by přetlakovým ventilem z expanzky. Ale pozvolné vypařování ne - buď nic, nebo prudké a proudem. Měl jsem stejný problém u Š120, byla to vlasová prasklina v těsnění pod hlavou mezi kanálem na vodu a válcem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beny_felda Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Přijel jsem asi po 100 ujetých km a zjistil, že uniká podstatně chladící kapalina. Pod autem po nějakém stání je vidět u levého předního kola mokrý flek. Víčko od motoru je čisté, bez pěny, spíše to uniká někde mimo, nevíte kde by mohla unikat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 ťažko od PC radiť ....možno chladič Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palinkoo Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 pozri sa okolo termostatu .. alebo či nemáš len praskutú nádobku .. pozaťahuj hadice .. skús prefúknuť od trubky ak to tečie moc mal by si vidieť skadial .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.