lars3 Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 (editace) Zdravím. Mám problém s rychloměrem. Ručička je přetočená na 200 (spíše bych řekl, že je na doraz) a nechce jít zpět ani při vypnutém zapalování. Stalo se to z čista jasna za jízdy, kdy skokově šla na max. Otáčkoměr, teploměr a palivoměr je bez závad. Kupodivu i palubní pc ukazuje odpovídající hodnoty ( ø km/h atd.) Přístrojovka 6Y1919880CB41 byla venku, ručně jsem nastavil rychloměr na 0. Po namontování za jízdy šla skokově cca po 10km/h opět na doraz. Vzhledem k tomu, že palubní pc počítá průměrnou rychlost ok,a jiné hodnoty se zdají být také ok, předpokládám závadu v přístrojové desce. Kabelový svazek a snímač rychlosti G22 jsem z tohoto důvodu vyloučil. Může mi znalec tady na fóru tuto myšlenku potvrdit nebo vyvrátit? Uvažoval jsem i o koupi tohoto: http://www.levnealarmy.cz/eshop/autodiagnostika/diagnosticke-kabely/usb-vag-kkl-obd-ii-diagnosticky-kabel-vw-seat-audi-skoda-modry.html?id_block=1 Pomůže to lépe identifikovat závadu? Na diagnostiku zatím nemám možnost jít. Fabia hatchback 1,4MPi/50kw ;r.v.2001 ; bez ABS/ESP/ASR; Editováno: 4. Březen 2014, autor: lars3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 špatná sekcia!!! ... ...tu sa riešia jedničkové Octávie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars3 Vloženo 4. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 Omlouvám se . Už jsem na to taky přišel . Píšu zde poprvé a musím přijít na to jak to přesunout. Hold jsem LAMA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 Přesunuto. A pro příště bych prosil dávat pozor co a kam píšeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Závada bude buď přímo v budíku (malá pravděpodobnost), nebo (spíš) v palubovce = v integrovaným převodníku z impulsů na stejnosměrnej proud. Osobě znalý bastlení bych poradil propájet spoje a zkontrolovat všecky kondenzátory na desce přístrojů, mohlo by to pomoct = vypadá to že nefunguje (při příchodu impulsu od snímače v převodovce se MKO napoprvé překlopí a už se nevrátí do výchozího stavu = na jeho výstupu je trvale plný napájecí napětí místo hodnoty závislý na frekvenci impulsů ze snímače) vstupníma impulsama spouštěnej monostabilní klopnej obvod v převodníku f/I - ale to laikovi absolutně nic neřekne. Pro laika je jediná rada - vyměnit celou desku přístrojovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars3 Vloženo 6. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 Dobrá tedy,vyzkouším výměnu. Mohl bych tam narvat 6Y1919880BB41 ? Bude třeba po výměně něco přeprogramovat nebo stačí namontovat a jezdit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 6. Březen 2014 Sdílet Vloženo 6. Březen 2014 v budikoch je immobilizer teda po ich vymene je potrebne ich nakodovat a prisposobit, inak ani nenastartujes ... a narves tam aj tie s tachom do 240 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars3 Vloženo 8. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 Chlapi, ještě jsem objevil tuto: 6Y1919860CB41 (rozdíl v čísle o kterém nevím co znamená). Ten imobilizér zvládne nakódovat kdejaký strejda s notebookem a nebo musím do servisu? Kolik to kódování stojí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 No jestli ten strejda tomu trošku rozumí a má kabel tak ano. nevím odkud jsi,ale je tu na foru dost lidí co to zvládají. Tak se poptej-dej inzerát. Stojí to různě,Já už hodně dávno dával za tohle v elektroservisu litr. Ale to už je fakt dávno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 8. Březen 2014 Sdílet Vloženo 8. Březen 2014 No čísla dílů budíků jsou vysvětleny v tomhle vláknu: http://forum.skodahome.cz/topic/122140-bud%C3%ADky-kontrolka-otev%C5%99en%C3%AD-dve%C5%99%C3%AD-kufru/ Tam se sice řešily budíky po faceliftu, ale logika číslování je stejná, ty s tou šestkou jsou bez palubního počítače, s 8 s palubním počítačem, ovšem vždy bez spodní řady kontrolek (dveře, kufr atd.) pro benzínové motory. A imobilizer u Tebe je nejblíž Vaša nebo cosby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.