Publikováno Březen 4, 201411 r Zdravím. Mám problém s rychloměrem. Ručička je přetočená na 200 (spíše bych řekl, že je na doraz) a nechce jít zpět ani při vypnutém zapalování. Stalo se to z čista jasna za jízdy, kdy skokově šla na max. Otáčkoměr, teploměr a palivoměr je bez závad. Kupodivu i palubní pc ukazuje odpovídající hodnoty ( ø km/h atd.) Přístrojovka 6Y1919880CB41 byla venku, ručně jsem nastavil rychloměr na 0. Po namontování za jízdy šla skokově cca po 10km/h opět na doraz. Vzhledem k tomu, že palubní pc počítá průměrnou rychlost ok,a jiné hodnoty se zdají být také ok, předpokládám závadu v přístrojové desce. Kabelový svazek a snímač rychlosti G22 jsem z tohoto důvodu vyloučil. Může mi znalec tady na fóru tuto myšlenku potvrdit nebo vyvrátit? Uvažoval jsem i o koupi tohoto: http://www.levnealarmy.cz/eshop/autodiagnostika/diagnosticke-kabely/usb-vag-kkl-obd-ii-diagnosticky-kabel-vw-seat-audi-skoda-modry.html?id_block=1 Pomůže to lépe identifikovat závadu? Na diagnostiku zatím nemám možnost jít. Fabia hatchback 1,4MPi/50kw ;r.v.2001 ; bez ABS/ESP/ASR; Upraveno Březen 4, 201411 r od lars3
Březen 4, 201411 r Autor Omlouvám se . Už jsem na to taky přišel . Píšu zde poprvé a musím přijít na to jak to přesunout. Hold jsem LAMA.
Březen 5, 201411 r Závada bude buď přímo v budíku (malá pravděpodobnost), nebo (spíš) v palubovce = v integrovaným převodníku z impulsů na stejnosměrnej proud. Osobě znalý bastlení bych poradil propájet spoje a zkontrolovat všecky kondenzátory na desce přístrojů, mohlo by to pomoct = vypadá to že nefunguje (při příchodu impulsu od snímače v převodovce se MKO napoprvé překlopí a už se nevrátí do výchozího stavu = na jeho výstupu je trvale plný napájecí napětí místo hodnoty závislý na frekvenci impulsů ze snímače) vstupníma impulsama spouštěnej monostabilní klopnej obvod v převodníku f/I - ale to laikovi absolutně nic neřekne. Pro laika je jediná rada - vyměnit celou desku přístrojovky.
Březen 6, 201411 r Autor Dobrá tedy,vyzkouším výměnu. Mohl bych tam narvat 6Y1919880BB41 ? Bude třeba po výměně něco přeprogramovat nebo stačí namontovat a jezdit?
Březen 6, 201411 r v budikoch je immobilizer teda po ich vymene je potrebne ich nakodovat a prisposobit, inak ani nenastartujes ... a narves tam aj tie s tachom do 240
Březen 8, 201411 r Autor Chlapi, ještě jsem objevil tuto: 6Y1919860CB41 (rozdíl v čísle o kterém nevím co znamená). Ten imobilizér zvládne nakódovat kdejaký strejda s notebookem a nebo musím do servisu? Kolik to kódování stojí?
Březen 8, 201411 r No jestli ten strejda tomu trošku rozumí a má kabel tak ano. nevím odkud jsi,ale je tu na foru dost lidí co to zvládají. Tak se poptej-dej inzerát. Stojí to různě,Já už hodně dávno dával za tohle v elektroservisu litr. Ale to už je fakt dávno.
Březen 8, 201411 r No čísla dílů budíků jsou vysvětleny v tomhle vláknu: http://forum.skodahome.cz/topic/122140-bud%C3%ADky-kontrolka-otev%C5%99en%C3%AD-dve%C5%99%C3%AD-kufru/ Tam se sice řešily budíky po faceliftu, ale logika číslování je stejná, ty s tou šestkou jsou bez palubního počítače, s 8 s palubním počítačem, ovšem vždy bez spodní řady kontrolek (dveře, kufr atd.) pro benzínové motory. A imobilizer u Tebe je nejblíž Vaša nebo cosby.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.