Publikováno Březen 18, 201411 r R 1.2HTP 51kW - po 130tis.začal prdět výfuk (prasklina za vlnovcem), za pár dní to upadlo celé. V jednom malém servisu sundali přední díl výfuku, starý vlnovec vyřízli a navařili nový. Vyměnili ještě sponu. Celé to nestálo ani litr. Jenže při volnoběhu je v kabině slyšet značná rezonance. Při zvedlém autě výfuk znatelně vybruje nejvíc v zadní části a jak kmitá tak se to přenáší do kabiny. Pomáhá malé zvýšení volnoběžných otáček. Při vyšších otáčkách to není tak znatelné (HTP je pak trochu hlučnější). Tady na fóru u R a Fll jsem nic nenašel. V sekci O řešili silenbloky motoru, vejfuku, celkové složení vejfuku, katalyzátor atp. Má někdo s tímto zkušenost?
Březen 18, 201411 r to chce skouknout na jámě a hedat, mohli navařit kratší vlnovec, dělaj se různý délky. To je jenom špekulování.
Duben 1, 201411 r Naprosto to samé. Najeto jenom 100tis. km, vyměněn vlnovec (za nějaky neoriginál) a v autě se nedá vydržet. Volnoběh duní, kolem 2000 a nad 4000 to samé. Aspoň už tuším po čem jít. Díky martt111 Upraveno Duben 1, 201411 r od bobanHTP
Červen 20, 201411 r Tak martt mlčí, asi nepřišly gumičky :-) No jinak nebyl to jenom vlnovec, ale odešel vnitřek předního tlumiče výfuku. Musel se vyměnit celý přední díl. Originál by stál 10000kč což považuji za výsměch škoda managementu normálním lidem, tak jsem vzal Tyll za 2000kč. Zvukově to není úplně ok jako originál, ale už se v tom dá jet :-)
Červen 21, 201411 r Tyll není dobrej,rád se sesype dovnitř.Dával jsem komplet bossal,znatelně hlučnější,zadní díl po dvou letech na kaši.Koupil jsem edex,sice kvalita nic moc,ale hlučnost skoro jako originál.Lepší než bosal je polský polmosrow.U těch vlnovců je problém,že originální délka neodpovídá žádnému replikovému.Je skoro lepší koupit celý první díl.
Květen 20, 201510 r No v klubu HTP o tom už je napsán román a výsledek je, že žádný jiný vlnovec než originál nedokáže ztlumit dunění při jistých otáčkách. Bohužel škoda se svým úkolem ožebračit každého neprodává vlnovec samostaně, ale jen celý přední výfukový dil i s tlumičem za cca 10000kč. Palec dolů škodě...
Červenec 18, 20169 r Mně taky měnili vlnovec, už z něj koukaly dráty a zvuk to mělo nelidskej, stálo mě to i s prací cca 2000 Kč v autoriz. servise, tak asi tak a teď je klid a ticho.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.