Jump to content

bobanHTP

Uživatel
  • Content Count

    361
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6 Neutral

About bobanHTP

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

2,265 profile views
  1. Ahoj, tenhle argument neberu, protože už jsem řídil novou i30 1.4 T-GDI, nový Ceed 1.4i, řídil jsem dva Megany IV (1.6 Sce, 1.6 Dci). řídil jsem Peugeot 308 v dieslu a NIKDE NIC NEVRZALO ANI NA PŘTLAČENÍ NA PALUBCE ANI VE DVEŘÍCH :-) Prostě se chtělo ušetřit na izolační hmotě, která se dává pokud je něco na klipsy. Proto v mém Meganu III 2009 dosud nic nevrže, dokonce některé svazky vodičů jsou obaleny v molitanových proužcích - holt někdo myslel a nejen šetřil :-)
  2. Ahoj, pokud Ti nevadí cena, tak z toho budeš mít jen benefity. 100oct. benzín zpravidla(neplatí vždy přesně) neobsahuje řepku pana zloděje Babiše, který ji tam pořád dává, byť v EU už se několik let dávat nemusí! ANO si totiž prosadilo, že u nás se přidávat řepka bude, ať žije Agrofert! :-) :-) Ta řepka totiž rychleji degraduje složení a konzistenci benzínu a dělá neplechu. Ale to hlavní je octanové číslo, které neznamená, že více hoří :-), ale viz. definice Vyjadřuje odolnost paliva ve směsi se vzduchem proti samozápalu (který se projevuje jako tzv. „klepání“) při kompresi ve válci motoru. ... a to je moc dobrá věc, protože se tím nejen šetří motor, ale také dochází ke zvýšení "práce" motoru za jednotku času. Takže sice nebudeš mít větší maximální výkon motoru, ale dostaneš více práce(energie) z litru benzínu. U mě se to projevuje nižší spotřebou o 0,3-0,5l, ale např. v motoru HTP to bylo klidně o 0,7l dlouhodobě. Jezdím 15 let Třinec-Ostrava, tak snad už odfiltruji počasí, roční období atd.. Za mě teda platí, že dražší benzín 100oct vyjde na podobné peníze jako horší 95oct, protože budeš mít nepatrně menší spotřebu. U starších atmosférických motorů se mi líbí také celkové zklidnění motoru, ale to je hrozně subjektivní hodnocení a neměřil jsem to :-)
  3. Ahoj trochu jsem zvědavý jak se daří HTP dnes, po 3 letech? Teda pokud jej ještě máte :-)
  4. Z malých tříválců nevibruje snad jedině Opel Astra 1.0Turbo, ale také v Peugeotu 308 1.2 Puretech jsem necítil nic ve volantu :-) Ale to jsou poctivé kompakty, tam se už musí trochu zapracovat na "odvibrování" :-)
  5. Ahoj, sranda je, že skladovka Ceed 1.4 T-GDI vyjde na stejno jako podobně vybavená Scala 1.0 TSI 85kw. Tady rozdíl je nebetyčný neje výkonem, ale i kultivovaností. O tom že Ceed je poctivý kompakt šírší o vícerocentimetrů zvenku i zevnitř už jsem pojednával dřív, nepočíteje multiprvkovou zadní nápravu v Ceedu vs. tyčku ve Scale :-) Scala je na podvozku Pola, s tím se člověk musí srovnat, proto vzadu je jen o 2cm širší, než Rapid... Ale tohle je na vyzkoušení, mě stačilo jak si sednu ze Scaly do Megane IV, zvenku už je zastaralý, ale komfort je prostě parádní a zase za cenu Scaly 1.0 TSI 85kw ve střední výbavě mám Megane 4válec 1.33 TCe 140k, kurnik a to je trochu jiné kafé, to se pozná při plném naložení pak :-)
  6. Je to tak, ojetiny si servisuji v malém autoservisu, kde jsou hned dva automechanici od Škody. Měli na každou opravdu stanovený čas, ten se v "rámci optimalizace" zkracuje na takovou úroveň, že jakékoliv aktivity navíc nejdou dělat(promazat, otestovat pevnost okolních součástí atd.). Vedení Škody si hraje na jakousi "ligu", ve skutečnosti je to cesta do horší kvality. Dobří automechanici utíkají, noví dělají s chybama a bez kontroly zkušeného. Mě jenom překvapuje, že se to děje zrovna u Škody, která se finančně nemá špatně :-) Kvalita je obecně zrádná věc. Vidím na Třinecku jak přibývá Toyot a Hond na úkor Škodovek a to i u důchodců! :-) Ono totiž když Vám na tři roky staré Fábii reznou páte dveře nebo ve Scale za 5500000kc(Style 1.5 TSI) vržou madla jak Švejkovi kolena, už to jde přes hranu i pro fandu Škody :-)
  7. Jistě Fiatí 1.4i je složitější než 1.0 TSI, stačí se podívat na youtube ohledně základní konstrukce motorů :-) No necháme toho, pohádky patří na dobrou noc :-)
  8. No mám Rapid 1.2 TSI 66kw a jede jinak než sousedův 1.0 TSI 70kw. Zatímco v dolním pásmu překvapivě zabírá pěkně 1.0, tak ve středním pásmu mám hutnější záběr s 1.2 :-) Odhlučnění má opravdu lepší litr, ale vibrace nikoliv. Tak si člověk může vybrat no. Jinak v Octávii 1.2 TSI 81kw jede nádherně, tam nemám nic na kritiku, i odhlučnění je úplně jinde, než v Rapidu a vibrace nula.
  9. Jen je třeba zvážit na jak dlouho vůz kupuji, protože DSG se suchou spojkou prostě bude chtít větší investici cca po 150 000km, to je fakt, na který mě upozornil i prodejce :-) "Bezúdržbové" automaty umí snad jenom Toyota v hybridech, což považuji za nejlepší řešení do města a okolí.
  10. Ahoj, 1.0 TSI 70kw jede lépe než jakákoliv atmosféra 1.4, Je tam hutnější zátah ve středním pásmu. Pokud ale můžeš koupit 85kw verzi, určitě ji vem, protože větší výkon a točivý moment je poznat a dvouhmota také :-) ALE: projel bych se i s konkurencí. Skladovka Kia Ceed SW, i30 SW 1.4 T-GDI je dostupná cca něco málo přes 400 000kč a to je trochu jiná "liga" motoru. Nemá takový nástup jako 1.5 TSI, ale kultivovanost a záběr v širokém spektru přesahuje možnosti litrového motoru od kohokoliv. Také bych rád napsal, že pro klidnějšího řidiče stačí bohatě např. korejský nebo fiatovský 1.4i - na okresky bohatě, na občasnou dálnici také. Výhoda je zřejmá - jednoduchý motor 4-válec=jednoduchý servis a děti jsou často vděčné za slabší zrychlení, není jim tak často špatně :-)
  11. Ahoj, porovnej to s Rapidem: https://www.youtube.com/watch?v=7_eK5IwfNhg ...ale nestyděl bych se zajet do Škody a porovnat s jinou Scalou.
  12. Joo rejd malý, kompreosr klimy s vadnou konstrukcí,... Nadávát a urážet to Ti jde, ale argument nula, tož tomu říkám administrátor :-)
  13. Přátelé nemám slov a jsem rozhodnut, příští auto Golf a nebo úplně něco jíného, budu parafrázovat jednoho lapku ve vládě "Sorry jako" :-) Ten Sanden má konstrukční vadu prý, tož uvidíme. Ale zatím nikomu nic nehučí...?
  14. Zdar chlapi, tak tu máme výprodej VW Golf 1.0 TSI 85kw, cca od 350 000kč. Asi bych mu dal přednost před i30 :-) Ten pocit v interiéru je o třídu výš a když přičtu velmi dobré odhlučnění i spotřeba... https://skladovevozy.volkswagen.cz/sl-cz/cs_CZ_VW/V/list?mgb=130_Golf Dokonce Trendline je pořád k světu, klasika, ale fortelná..
  15. Scala je dobře schovaný lowcost. Neposmívám se, mě se líbí, ale náprava, rejd atd. jsou prostě ala Rapid. Octávie je postavená na platformě Golfu, včetně lepších dílů. Pokud beru auto na více jak pět let a 150tis.km, Octávie je jasná volba(teda já bych raději bral doprodej Golfu VII :-D ).
×
×
  • Create New...