Jump to content

bobanHTP

Uživatel
  • Content Count

    304
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

22 Excellent

About bobanHTP

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,526 profile views
  1. bobanHTP

    Scala a konkurence

    Chlapi bacha, podle SM verze Scala 1.0 TSI 70kw nebude mít dvouhmotu, takže vibrace tam budou stejně jako v Rapidu 70kw. Za cca 350tis.kč mě vychází velmi dobře Renault Megane s 4válcem 1.33Tce ve výbavě Winter Edition. Když pominu fakt, že Megane je o 9cm širší v zadní nápravě, než Scala, tak právě motor 1.3Tce deklasuje všechny malé litry už jen kultivovaností a lineárnějším projevem odspodu. Dole uvádím, co dostanu ve výbavě winder ed. • Hands­free karta Renault • Automatická dvou­zónová klimatizace • Dešťový a světelný senzor • Přístrojový štít s multifunkčním barevným TFT displejem 7" • Multimediální systém R­Link 2, displej 7" • Denní LED svícení Edge Light • Zatmavená zadní okna • Disky kol z lehkých slitin 16 • Čelní, boční a hlavové airbagy řidiče i spolu­jezdce • Tempomat s omezo­vačem rychlosti • Elektrické ovládání předních a zadních oken • Výškově nastavitelné sedadlo řidiče s na­stavitelnou bederní opěrkou • Volant potažený kůží • Poloautomatická parkovací brzda • Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavi­telná, vyhřívaná a sklopná • Přední a zadní parkovací senzory • Navigace pro systém R­Link 2
  2. bobanHTP

    Kde se šetřilo

    Ahoj Polo má měkčené plasty, Fiesta také, Clio také a to nepočítám to nové, Rio také. Rozdíl je, že si nehrají na sement C :-) Druhý fakt je ta netkaná textílie stropu, tam chci ještě pozjišťovat více, jak je to u jiných značek..
  3. bobanHTP

    Kde se šetřilo

    Ahoj, prohlídka Scaly redakcí Auto7 cituji přesně: "Zevrubná prohlídka odhalila přidané nosníky, okatě přivařené k malé platformě..." Já proti Scale nic nemám, jen mě vždy dostane do varu tvrzení Škody. Scala je prostě vůz segmentu B, dle mého je i předražená a už vůbec nepředčí zvyklosti materiálů a zpracování v segmentu C! Každý si může zkusit sednout do Focusu, Meganu, Astry, 308, nového Ceedu a i30 a ověřit si to :-) Přitom kdyby nebylo pár aušusových dílů v mém Rapidu 2016, je to skvělý praktický společník, který si na nic nehraje, a cenově byl férový. Scala JE Rapid II a pokud si přestane hrát na prémiový vůz segmentu C, spíše mu to pomůže :-)
  4. bobanHTP

    Konec Rapidu

    Scala je Rapid2, to člověk pozná už podle slabého rejdu. Scala bohužel šetří na místech, kde se mi to nelíbí 1. Scala má na podvozku "nahrubo" přivařené nosníky z důvodu malé platformy, aby tu karosérii zvládla 2. Stropnice je z netkané textílie 3. Kufr má ryze látkové dno, přilepené na překlížku NEJHOŠÍ JE ALE CENA:} Dle mého budem ještě hodně na Rapid vzpomínat,protože za danou cenu toho nabízel hodně a např můj Rapid SB 2016 Fresh se vlatně nemá za co stydět!!
  5. bobanHTP

    Koupě ojetého Rapida

    Ahoj, jestli chceš auto s pěkným interérem, fortelným zpracováním, bytelnou tevhnikou, kup si Golf VI 1,4/1,6 MPI, věř, že menší nájezd v Rapidu Ti nepomůže od plíživých investic. A nebo bych prostě došetřil na Rapid na auto plus s 5*Cebie atd, hlavně rok 2016+, kdy se interíér opravdu zlepšil. I tak Tě bude čekat výměna kompresoru klimatizace, ale nebude to takový vybydlený interiér :) Rapid nedosahuje kvlalit Golfu/Leonu/Astry/Focusu iii, s tím musíš počítat...
  6. bobanHTP

    Kde se šetřilo

    Protože Škoda rozjela masivní kampaň na Scalu, zakládám toto téma, aby člověk zůstaval pevně nohama na zemi:) 1. Scala má na podvozku "nahrubo" přivařené nosníky z důvodu malé platformy, aby tu karosérii zvládla 2. Stropnice je z netkané textílie 3. Kufr má ryze látkové dno, přilepené na překlížku - ať žje Dacia! 4. Rejd je stejně podprůměrný jako v Rapidu 5. Kufr a místo vzadu je stejně široké jako v Rapidu
  7. bobanHTP

    Koupili byste si znova Škodu Rapid?

    Levitas - po faceliftu 2015 došlo k velikému zlepšení. Ale ten hluk od motoru nemůžu potvrdit u kolegy, má to co ty, akorát 63kw slabší verzi. Jinak tady na foru najdeš i nějaké rady jak si poradit s pazvuky ve dveřích a nejenom tam. Tím vůbec nebráním Rapid :-) mám ročník 2016 a reklamace už jsem přestal počítat :-) Jako perličku uvádím, že jsem před necelými dvěma roky přemluvil kamaráda a kolegu, ať si místo Rapidu liftback koupí obyčejný nový Focus kombi 1.6 Ti-VCT 77kw Trend, který byl za 319000kč. První měsíce jezdil s pochybnostmi o motoru, teď už ne. Na okreskách jezdí pod 6l i v zimě, kombík Focus je o kus větší vůz než liftback Rapid a hlavně - NIC, slovy NIC zatím nereklamoval, nic ho neštve, vše funguje jak má a to je krásné :-) Lepší sedadla, o 10cm širší podvozek, multiprvek vzadu, polstrování kufru už ani nebudu komentovat :-) Nemá sice vyhřívaní sedadel jako já, ale zase nejezdí pořád něco reklamovat a neuroticky nečíhá na pazvuky :-D.. jo a koutouče mu nereznou ;-)
  8. bobanHTP

    Scala a konkurence

    Scala má podvozek od Pola, takže plnohodnotné hatchbacky třídy C jsou širší. Ale v zemi, kde vyhrávají volby lapkové se už nedivím ničemu. Ceník Scaly mě nepřekvapil :-D Tak si shrňme, za 396400 dostanu vůz: - bez litých kol - se základní barvou - s mech. klimatizací - volant PUR bez ovládání :-D - bez el. ovládání zadních oken - motor 1.0 TSI 85kw Jako plusy - LED světla - Front Assist - Nepočítám Tempomat, Bluetooth - to snad má už každý hatch v dané ceně Jenom namátkou, konkurence(i když musím stlačit metr, protože i Kia Rio má větší rozchod kol vzadu, něž SCALA :-)) OPEL ASTRA výbavu Smile - širší auto, pravý hatch třídy C - motor 1.0 Turbo nebo skladovku dokonce 1.4 Turbo!!! 92kw - automatickou klimatizaci dvouzónovou - litá kola - LED denní světla - tempomat - multifunkční volant s koženým potahem - el. ovládání VŠECH OKEN Chybí Front Assist >> jde dokoupit jako open-eye sadu. A nebo skladovku Golf!!, za 400tis.kč jsou dostupné i kombíky, vše s motorem 1.0 TSI 85kw ! - kožený volant s ovládáním - el. ovládání VŠECH oken - AUTOM. klimatizace - Front assistent jako mínus snad jedině je absence LED potkávacích světel, ale kdo se projede v Golfu, už nechce ani Octávii, natož Rapid. Pro kufroidní lidi jako já je Variant lepší a univerzílnější vůz a to nemluví o motoru, který bude mít vyvažovací hřídel a lepší odhlučnění. Sumasumárum, předpovídám, že příjdou lepší ceny, jinak to bude vypadat jako na začátku prodeje Rapidů :-)
  9. bobanHTP

    CHIP Tuning

    Zvažoval jsem chipnout mítně 1.2 TSI 66kw, ale Škoda "dimenzuje" převodovky i spojky úplně na hranu daného výkonu a tak, kdo ví, co by dělo :-) Navíc chiptuning zvyšuje emise a nechci smradit lidem více do oken :-)
  10. bobanHTP

    Rapid vs konkurence

    Moje zkušenost je docela zajímavá s prodejem Škody. Asi nejhorší výkupní cena byla v Autodružsvu Frýdek-Místek, nejlepší ve Škoda Třinec. Přitom rozdíl byl 20 000kč. Ostatní byli někde mezi, myslím tím různe autobazary. AAA jsem teda nezkusil nikdy, protože kamarádi z práce mi to popsali jako okradení a ne prodej :-D
  11. bobanHTP

    Iritující zvuk - Palubovka

    Když teda zatlačíš na palubovku tak to dělá dál? Pokud jo, rozebral bych část a podíval se po nějakém káblíku apod. Často něco podobného to dělá..
  12. bobanHTP

    Hlučné palivové čerpadlo.

    To samé pozoruji dokonce na Rapidu 1.2 TSI. Hučí to a reklamaci nechtějí uznat :-)
  13. bobanHTP

    Motor 1.0 TSI

    Supr, tak to rovnou půjde na reklamačku. Je to roční vůz 2017, kdo ví, co s tím dělal předešlý majitel ...
  14. bobanHTP

    Motor 1.0 TSI

    Díky chlapi, vyřídím, začnem tím porovnáním s jiným kusem. Jinak při zátěži do kopce na dálnici do má zvuk jak zuřivý ratlík, máte to taky?
  15. bobanHTP

    Motor 1.0 TSI

    Zdravím, chtěl jsem se jménem mého souseda zeptat na vibrace motoru 1.0 TSI 70kw v Rapidu 2017. Kolem otáček 2200-2400 jsou cítít docela silné vibrace až do volantu. Nezáleží jestli jedu nebo ne, klidně jak stojím a vytočím tyhle otáčky. Zkoušeli jsme můj Rapid 1.2 TSI 66kw a ten to nedělá. Je něco špatně s tím Rapidem ?
×