Jump to content

bobanHTP

Uživatel
  • Content Count

    321
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

20 Excellent

About bobanHTP

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,804 profile views
  1. Ahoj, pomalu vybírám něco za Rapid a zatím mě příjemně překvapilo nové Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC, kde cena začíná na 415000kč s DPH. Motor nepřímý vstřik, nepřetěžovaný výkonem, prostě auto na 15 let do Beskyd. S vyšší výbavou a CVT pořád pěkných 475000kč, co chtít více? Fotečky: https://www.motoring.com.au/2020-mitsubishi-asx-gets-new-engine-120452/photos/ Pěkná recenze je tady: https://www.youtube.com/watch?v=uLhePR2iWi4 Vtipné je, že za cenu středně vybaveného Karoqu 1.5 TSI mám Outlander 2.0i MIVEC CVT :-) ... a to už je pořádný kus pěkného auta! :-) https://www.youtube.com/watch?v=J3-wFyHoGkI
  2. V tom speciálu to byl nerovný souboj, protože Fábie kombi je lehčí o 200kg, než Focus, Astra, Civic atd... Každopádně mimo soutěž byl nejlépe ohodnocený PSA 1.2 Puretech díky zátahu od spodu, holt objem nenahradíš ;-) Když k tomu připočtu nový 4-válec 1.33TCe od Renaultu v ceně Scaly 1.0 TSI, tak asi vím co bych bral :-), navíc těch 9cm navíc v zadní náprave Meganu půjde poznat :-O Jasně koncern má 1.5 TSI, jenže cena...
  3. Ahoj, no pan Vaculík mi dodnes neodpověděl, vypadá to, že mu spíše ujela pusa na špacír. Protože fakt neznám nikoho, komu by cukal ten motor 1.0 MPI.
  4. 2008 1.2 Puretech bez truba 60kw koupili rodiče od kamaráda nový za 310 000kč i autom. klimou. Motor jede o třídu lépe,než 1.0 MPI 55kw, který jsem měl půjčený ve Fábii III. Není to vůz pro každého to dá rozum, jen ten rozdíl v amtosférických motorech je velký. Jinak ja si sednu do Clia Grandtour za sebe a ve Fábii III kombi kolenem už se dotýkám přední sedačky. Velký rozdíl je pak v Capturu(309000kč 0,9Tce) a zmíněné 2008, kde s 180cm se sedí pohodlně s rezervou i za sebou. Jako ojetina si 2008 drží cenu více než Clio, protože je "trendy" a vyšší posez je pro starší lidi příjemný. Zmíněný Peugeot 2008 s 1.2 Puretech turbem 81kw(110k) jsou skladovky od 350 000kč, který dynamikou atakuje Fordí Ecoboost, mě ten motor připadá velmi povedený, pět let bez skandálů a mnohem silnější zátah v dolním pásmu, než má 1.2 a 1.0 TSI. Co mě straší nejvíce je nedávna odpověď pana Vaculíka ze Světa Motorů jednomu majiteli Fábie III 1.0 MPI ohledně mírného cukání při rozjezdu. Píše, že jde o konstrukční vlastnost, kdy motor bez vyvažovací hřídele mnohem vícen namáhá jakousi čtveřici pružin ve spojkovém ústrojí a ty jsou měkčeji naladěné a vzniká jakýsi zpětný ráz způsobující mírný pocit cukání. Tak to mě podrž, protože Yaris tímhle netrpí a už vůbec ne atmosférické 1.2 Puretech... Napsal jsem panu Vaculíkovi, že moje půjčená Fábie III 1.0 MPI necukala ani náhodou, takže bych majiteli doporučil reklamaci a ne smíření se s "osudem", ale dodnes mi neodepsal :-)
  5. Jen malý postřeh. Kamarád má druhým rokem Peugeto 2008 1.2 Puretech 61kw - motor jede o třídu lépe, než 1.0 MPI, nic nevrže, interiér to ani nestojí porovnávat. Dle mého, kdo dnes chce Fábii 3 1.0 MPI, udělá dobře nejen sobě ale i celé rodině, když přejde ke konkurenci. Co mě překvapilo je jak 1.2PT jak deklasuje i mou bývalou Fa2 HTP51kw. Nevím jak, ale francouzům se povedlo udělat daleko lepší malý tříválec bez turba než celému koncernu za posledních 15 let :-) Jinak soused o pár domků mě nechal projet v novém Cliu 0,9Tce a nic nevrže, tichounký vůz, tak nevím no :-)
  6. Zdravím, je to tak, ale pohled obyčejné rodiny, co kupuje vůz i na 10 let je jiný, full LED po záruce vyjde rodinu na 15 000kč KUS, což je dost i na pražáka :-) Jinak kufry jsou stejné skoro a dozadu si v i30 sednu pohodlně za sebe. Však jen info do sekce o konkurenci. Každý si najde ten svůj vůz :-)
  7. Co se týká skladovek, tak obdoba ambition plus vyjde pod 400tis.kč u i30 kombi. Ale kdo chce Škodu, důvod si najde. Pro mě je to dobrá zpráva ohledně konkurence a tím pádem se začnou trochu licitovat ceny možná :-)
  8. Zdravím, momentálně mě asi nejvíce zaujaly ceny Hyundai i30 kombi Style s pěkným motorem 1.4 T-GDI - prakticky výbava Style úplně stačí na běžný život, samozřejmě jde dokoupit další pakety. Ale cena 449 900Kč s DPH je za mě parádní, co za to dostanu. Motorizaci 1.4 T-GDI jsem si vyzkoušel, nemá takový zátah jako 1.4 TSI (1.5 TSI jsem ještě neřídil), ale je kultivovanější, zátah je prostě lineární, což rodina spíše ocení :-) Srovnát s 1.0 TSI to ani nebudu, to snad každý pochopí :-) :-)
  9. Jen info, Hyundai nasadil hodně dobré ceny, že Scala, natož Octávie nedává moc smysl pro ekonomicky smýšlející rodinu :-) I30 kombík ve výbavě STYLE(víc člověk fakt nepotřebuje) s příjemným 4-válcovým turbomotorem 1,4 T-GDI 103kw/140k, 6st. manuální př., za 449 990 kč. Hatchback je o 20tis. levnejší, pořád použitelný pro 4-rodinu, Rozchod kol vpředu 1573 mm (Scala 1531) Rozchod kol vzadu 1581mm (Scala 1516) - bez komentáře :-) :-) Jen pro ilustraci Škoda Scala 1.5 TSI Style v manuálu, 489 900kč, a to nejde o kombík! :-) Škoda Octávia 1.5 TSI Style v manuálu kombík 654 000kč Jako fakt asi pro bohaté jenom :-D
  10. Řídil jsem dva nové Megany. Tu recenzi, mimo jiné německou :-), mohl napsat jen člověk, co ho viděl na prospektu :-) Pohodlí, interiér, odhlučnění - jedním slovem paráda. Praktičnost? - Scala nemá díry v zadních opěradlech pro lyže stejně jako Megane :-D - Hagusy pro Scalu jsou přes hranu dveří jako u Rapidu , ohýbá to těsnění - Rejd Scaly je stejně podprůměrný jako u Rapidu, kdo nezkusil Megane, či Golf, neví co je rejd :-) - Za 400tis.kč si můžu dovolit u konkurence i kombík, což je jiná liga praktičnosti - Kufr Megane HB má 426l, má háčky i očka na síťku stejně jako Scala - Strop Megane není z netkané textílie, volant má přijemnější věnec a větší přední okno. Já nejsem zastánce Megane, jen vidím ty poloplacené články a říkám všem kamarádům - než koupíš vůz, projeď se v nich, zkus konkurecni a pak se rozhodni. Recenze fakt toho moc neřeknou :-)
  11. Ahoj chlapi, tak kamarád a soused nemá čas a tak si zvyknul :-),Dle mého to řešení nemá, má velmi málo najeto, aby mu prasknul silentblok uchycení motoru nebo převodovky apod...
  12. bobanHTP

    Zvuk motoru

    Ahoj kompresor SANDEN mi dělá jiné pazvuky. Každopádně takový servis seřvat, pohrozit právnikem a najtí lepší servis, protože rozhodně nejde o zdravý zvuk. Nejhorší je, že samotné Škody se člověk nedovolá. Od té doby co zavedli "Info linku" a podobné kontaktní místa, rozuměj "odpadní koše", tak se člověk ničeho nedovolá. Zbývá jediné mít známého automechanika ve Škodě, který se pokusí něco s tím udělat. Já ale jako kněžna Libuše předpovídám - jednou Dacie bude brána za solidnější značku právě díky kontaktu se zákazníkem v s:ervisu :-)
  13. Mě se prostě moc líbí, že i nejslabší motorizace u Megenu je 4-válec, to je balzám na ucho, ostatně odhlučnění a sedadla jsou prostě luxus :-) Ale jasně, až provoz ukáže, co vydrží. Jako se směji sám sobě, protože jak mi táhne na 50, tak bych si klidně vystačil v Tipem 1.4i :-D
  14. Právě to čtu a že by to dělalo reklamu nevnímám, naopak pan Vaculík exceluje v podrobné analýze rozebraného motoru.
  15. Chlapi bacha, podle SM verze Scala 1.0 TSI 70kw nebude mít dvouhmotu, takže vibrace tam budou stejně jako v Rapidu 70kw. Za cca 350tis.kč mě vychází velmi dobře Renault Megane s 4válcem 1.33Tce ve výbavě Winter Edition. Když pominu fakt, že Megane je o 9cm širší v zadní nápravě, než Scala, tak právě motor 1.3Tce deklasuje všechny malé litry už jen kultivovaností a lineárnějším projevem odspodu. Dole uvádím, co dostanu ve výbavě winder ed. • Hands­free karta Renault • Automatická dvou­zónová klimatizace • Dešťový a světelný senzor • Přístrojový štít s multifunkčním barevným TFT displejem 7" • Multimediální systém R­Link 2, displej 7" • Denní LED svícení Edge Light • Zatmavená zadní okna • Disky kol z lehkých slitin 16 • Čelní, boční a hlavové airbagy řidiče i spolu­jezdce • Tempomat s omezo­vačem rychlosti • Elektrické ovládání předních a zadních oken • Výškově nastavitelné sedadlo řidiče s na­stavitelnou bederní opěrkou • Volant potažený kůží • Poloautomatická parkovací brzda • Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavi­telná, vyhřívaná a sklopná • Přední a zadní parkovací senzory • Navigace pro systém R­Link 2
×
×
  • Create New...