martt Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 R 1.2HTP 51kW - po 130tis.začal prdět výfuk (prasklina za vlnovcem), za pár dní to upadlo celé. V jednom malém servisu sundali přední díl výfuku, starý vlnovec vyřízli a navařili nový. Vyměnili ještě sponu. Celé to nestálo ani litr. Jenže při volnoběhu je v kabině slyšet značná rezonance. Při zvedlém autě výfuk znatelně vybruje nejvíc v zadní části a jak kmitá tak se to přenáší do kabiny. Pomáhá malé zvýšení volnoběžných otáček. Při vyšších otáčkách to není tak znatelné (HTP je pak trochu hlučnější). Tady na fóru u R a Fll jsem nic nenašel. V sekci O řešili silenbloky motoru, vejfuku, celkové složení vejfuku, katalyzátor atp. Má někdo s tímto zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 to chce skouknout na jámě a hedat, mohli navařit kratší vlnovec, dělaj se různý délky. To je jenom špekulování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 27. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2014 Tak to byl krátkej vlnovec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 27. Březen 2014 Sdílet Vloženo 27. Březen 2014 tak to je o.k.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 (editace) Naprosto to samé. Najeto jenom 100tis. km, vyměněn vlnovec (za nějaky neoriginál) a v autě se nedá vydržet. Volnoběh duní, kolem 2000 a nad 4000 to samé. Aspoň už tuším po čem jít. Díky martt111 Editováno: 1. Duben 2014, autor: bobanHTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 Martt, můžeš napsat jaký vlnovec si nakonec koupil ? Díky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Tak martt mlčí, asi nepřišly gumičky :-) No jinak nebyl to jenom vlnovec, ale odešel vnitřek předního tlumiče výfuku. Musel se vyměnit celý přední díl. Originál by stál 10000kč což považuji za výsměch škoda managementu normálním lidem, tak jsem vzal Tyll za 2000kč. Zvukově to není úplně ok jako originál, ale už se v tom dá jet :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 Tyll není dobrej,rád se sesype dovnitř.Dával jsem komplet bossal,znatelně hlučnější,zadní díl po dvou letech na kaši.Koupil jsem edex,sice kvalita nic moc,ale hlučnost skoro jako originál.Lepší než bosal je polský polmosrow.U těch vlnovců je problém,že originální délka neodpovídá žádnému replikovému.Je skoro lepší koupit celý první díl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 20. Květen 2015 Sdílet Vloženo 20. Květen 2015 No v klubu HTP o tom už je napsán román a výsledek je, že žádný jiný vlnovec než originál nedokáže ztlumit dunění při jistých otáčkách. Bohužel škoda se svým úkolem ožebračit každého neprodává vlnovec samostaně, ale jen celý přední výfukový dil i s tlumičem za cca 10000kč. Palec dolů škodě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 20. Květen 2015 Sdílet Vloženo 20. Květen 2015 Tak to radsi uni vlnovec za par kacek a duneni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 18. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2016 Mně taky měnili vlnovec, už z něj koukaly dráty a zvuk to mělo nelidskej, stálo mě to i s prací cca 2000 Kč v autoriz. servise, tak asi tak a teď je klid a ticho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.