j57 Vloženo 26. Duben 2021 Sdílet Vloženo 26. Duben 2021 Motorizace 1.5TSI 110kW DSG je docela příjemná. Ve srovnání s 1.8TSI 132kW DSG je tišší a má asi o 1L nižší spotřebu na 100km. Dynamika je hodně slušná i s plným autem a boxem na střeše. Motory EA211 (1.2, 1.4, 1.5) jsou také konstrukčně jednodušší než EA888 (1.8, 2.0). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka mz Vloženo 12. Květen 2021 Sdílet Vloženo 12. Květen 2021 Vybírám náhradu za O2 1,9 Tdi, kde už začíná koroze a motor bere celkem dost oleje. Zatím to vypadá na O3. Otázkou je výběr motoru. S 1,9 Tdi jsem relativně spokojenej, ale chybí jí 6ka a výkon navíc by taky neuškodil. Aktuálně jezdím do práce 31km jedna cesta z toho cca 18km dálnice celkem tedy 62km denně. Opravdu výjimečně pojedu do 10km (nejbližší město) jinak jen delší trasy 20km +. Sem tam nějaký delší výlet, často dálnice. Roční nájezd mám aktuálně kolem 20tkm. Rozpočet mám cca 200-250t možná i pár desítek tisíc navíc. Nejradši bych vybíral mezi 1,4 TSI 103/110kw a 2,0 Tdi 110kw. Co jsem se díval tak za ty peníze to bude asi do 2015 s nájezdem kolem 150tkm. Auto si chci nechat dlouho, takže mě zajímá spolehlivost při vyšších nájezdech. O2 jsem kupoval s ověřenýma cca 140tkm a teď tam mám přes 300tkm, takže počítám podobný scénář i nástupce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 6. Červen 2021 Sdílet Vloženo 6. Červen 2021 Ten nájezd zvládne jak 1.4 TSI tak 2.0 TDI. Oba ty motory jsou relativně spolehlivé a vychytane. Benzín nemá dvouhmotu, takže levnější na výměnu. Bude příjemnější na ježdění. Každopádně stát budou podobně, výkon je podobný a na tohle použití jsou vhodné také oba. Bude záležet spíš na jaký kus natrefis a tvých preferencích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kllrt Vloženo 10. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2021 (editace) Zdravím, měl jsem v minulosti 1.6TDI 85kW FL Amb, moc mi neseděl ten motor s 5ti kvaltem, po nějaké době jsem začal přemýšlet o upgradu na 2.0TDI, jinak jsem s autem jako takovým byl spokojený. Ale shodou náhod jsem měl velmi dobrou příležitost si pořídit RS 245 a abych byl upřímný, tak jsem zjistil, že to asi není úplně pro mě (auto je tvrdý, nemůžu automatu přijít na chuť, furt mě to nutí jezdit rychle a ještě k tomu jsem zase začal jezdit pravidelně o víkendu delší trasy) a tak jsem začal přemýšlet a říkám si, co teda by bylo "ideálnější". Jezdím každý den do práce vyloženě kolem komína - krásný 4km. Pak různě přes týden mám trasy z vesnice do Prahy, co jsou 30-45 km dlouhý + víkendový trasy 100+km. Počítal jsem si roční nájezd a je to okolo 30-35 tisíc km. Hodně se mi zamlouvá 135 kW nafta, ale ta je normálně jen s automatem a často 4x4. (Nebo existuje nějaký 135+manuál+normál podvozek?) Byl jsem se podívat i na naftovou manuální RSku a hrozně mě překvapilo, jakej traktor ten motor je, zněl fakt hrozně + zase bych šel do auta s tvrdým podvozkem a kdybych chtěl nějaký přijatelný origo kola, tak bych je musel nechat zapsat. Takže vlastně teď jsem dost rozpolcený - nemám nějak vyhraněný názor a líbí se mi jak benzín (asi nejvíc 1.4TSI 110 kW), tak i nafta (nejvíc vychází asi 2.0TDI 110kW). Tak se ptám, co by byl nejlepší motor s ohledem na spolehlivost, každodenní krátký dojíždění do práce a pravidelný delší trasy? S Autem jezdím normálně sám, ale na víkendy mám většinou úplně plnej kufr + žena + občas i kola, což asi by nafta mohla být lepší, zase ten benzín není žádný ořezávátko. Nebo možná třeba i Sup? Editováno: 11. Srpen 2021, autor: Kllrt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.