Publikováno Duben 4, 201411 r Ahojte Mam motor BWA, 2006, 197 tis KM Moj problém je že moje auto po 8 -10 štarte ide na 3 valce a klepe sa cele auto, po vymazani chyb cez VCDS sa chyby opä objavia, a nasledne na druhy den ide auto bez problemov asi cca 2 dni a potom zas deň v kelu a auto ide na 3 valce Menil som vstreky, hlavičky zapalovacich cievok, prezrel EBOX ,menil poistky a relé, menené palivove čerpadlo v nadrzi a palivovy filtr Moje chyby cez VAG 008518 - napajeni skupiny vstrikovace A: preruseni P2146 - 002 - dolni hranice prekrocena 008521 - napajeni skupiny vstrikovace B: preruseni P2149 - 002 - dolni hranice prekrocena 001672 - zatezovaci obvod napajeciho rele ridici jednotky motoru (J271): preruseni P0688 - 002 - dolni hranice prekrocena 005425 - serizeni vack./klik. hridele - preruseni obvodu P1531 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická 000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75): nefunkcni P0243 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická 000051 - Obtokový ventil turbodmychadla: elektrická závada P0033 - 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická Chyba v kabelazi co ide na cievky? chyba v ECU? chyba v kabelazi vo strekoch? chyba v senzore klik/vackoveho hriadela? N75 som vymenil Som uplne v keli z auta už ze raz ide a raz nie a uz moj servisák je z toho tiež uplne v keli ))) mal niekto z vás tieto chyby poprípade mi vie poradiť?
Květen 1, 201411 r Autor AhojteTak problém pravdepodobne vyriešený po 2 mesiacochMenená komplet motorová kabeláž až po vstreky a zapalovacie cievkyMenené 2 vstreky a 2 prečistene ultrazvukom + výmena gumičiek a tesniacich krúžkov na vstrekoch + menené čidlo teplotyNáklady nad 500 eur
Září 21, 20186 r V 9. 7. 2014 na 19:53, revolic napsal: Problém doriešený výmenou E-boxu čo myslíš e-boxom ?
Prosinec 29, 20186 r Jo, bolístka OII, to jde asi na vrub umístění pod tím "designovým" blatníkem a kapotou ... Zateče a kysne ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.