Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj, chci se zeptat, kde by mohl být problém, když mi ventilátor na chladiči jeden jenom na jeden režim nebo "výkon" ? Např. zapnu klimatizaci a větrák se sepne až na druhý stupeň, přitom vag hlásí že stupeň jedna zapnuto, ale neběží. Je někde nějaký předřadný odpor nebo tak něco ? motor 1.4 tdi

Editováno: , autor: fastlander
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím, mám taky jednu otázku.Zřejmě budu muset koupit oba ventilátory chladiče (jeden spálený, druhý klade odpor proti točení). Na ventilátorech jsou kódy 6Q0 959 455 H (velký) a 6Q0 959 455 L (malý). Konfigurátory dílů mi však nabízejí trochu jiné kódy (jiné poslední písmeno). Podle čeho se mám řídit? Motorizace 2.0.

Vloženo

No právě že ELIT má na svých stránkách nabídku součástí od vícero výrobců mechanicky kompatibilních, ale samozřejmě s odlišným kódováním. Ve finále je úplně jedno, kde si saharu koupí a od jakýho výrobce - jde o to, aby sháněl mechanicky i elektricky vhodnou náhradu.

Vloženo (editace)

Šlo mi víceméně o kódy, ceny těch značkových ventilátorů na ELITu jsou fakt trochu mimo, do 9 let starého auta to nedává smysl. Koupím něco "neznačkového" v ceně kolem 1000 Kč. 

Editováno: , autor: Tycoon

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...