Přejít na obsah

Bliká kontrolka dálkových světel


Honza01

Doporučené příspěvky

to Honza01: Mě ani tolik při předání nezáleží jestli auto má nebo nemá najeto 0 nebo 500 km. Stejně v tom furt sedí nějakej technik ze servisu a projíždí to. Spíš by to chtělo, aby ty auta nebyly tak poruchový.... To je třeba řešit a ne p......y, když dostanu auto a nikdo se mi v něm nemusí štrachat jsem spokojen i kdyby mělo na začátku třeba 1000 km. Když dostanu auto a během roku ho musí párkrát v servisu kompletně v interiéru rozebrat....no hlavně že tachometr byl na nule :( . A když si to auto kupujete všichni Vám tvrdí jak je spolehlivé a jak je úplně jinde proti OI no zapomněli mi říct, že mám mít aspoň 2 auta. Tohle bude stát první 2 roky v servisu a pak je to pohoda. Jsem zvědavej co na to budou říkat až mi po třetí odejdou cívky a já jim oznámým, že všechny zákonné podmínky pro vrácení vozu byly splněny. To bude hukot...

S tou spolehlivostí je to dneska složitý u všech značek. Prostě v autech je dneska moc elektroniky a na všem se strašně šetří, aby vás konkurence nesežrala a firma se nemusela stěhovat do Asie. :(

Asi jsem příliš konzervativní, ale mám radši auta se starší koncepcí, kde musím důvěřovat jen svým rukám a ne ESP a dalším kravinám... Proto mám taky doma mladoboleslavský tank tj. OI a ne OII, kde se sem tam vysype nějaký ten díl konstruovaný na rozpočet a ne na spolehlivost. Jinak spolehlivost OII bych už tady dál nerozebíral, stížností už je na celém fóru dost. Spíš by to chtělo založit vlákno pro maximálně spokojené uživatele a vidělo by se. Tož tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo, jenže to je tim, ze tady na foru je rubrika poruchy a tam to kazdej vidi naskladany hezky za sebou a budi to dojem naprosto poruchovyho auta. ja tvrdim, ze jsem s OII naprosto spokojenej, ano, obcas se vyskytne nejakej problem, ale to vsude. takhle znamej z Porsche Praha Smichov vypravel, jak tam stavaj Cayeni na ruzny opravy a auto je to sakra drahy. OII spolehliva je, vzdycky se najde nepovedenej kus, ale me za ty skoro dva roky co ji mam jeste nenechala ve štychu.

mladoboleslavskej tank...sem cekal superba :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nyní mám půjčenou Octavii II 1.9 TDI PD/77 kW a po nastartování....

...Když jsem s tím jezdil, tak jsem nejdřív vyndal pojistku od budíků, a k tomu omylem ještě od airbagu, aby to nemělo najetý kilometry...

tohle opravdu vypovida jen o tvym transportu do autosalonu :palec2:

tohle

Ale no tak, nebuď zas tak přecitlivělej. To jsem se jen snažil nevykecat na sebe, že jsem prodejce. Když to udělal DIAGNOSTIK, mimochodem jeden z největších odborníku zde na fóru, tak jste ho málem upalovali jako čarodějnici, a přitom se vám snaží pomoci jak jen to jde... :(

Nikdo nikdy nepoužíval auto určené zákazníkovi pro soukromé účely. Alespoň u nás ne. Skutečně se auto po vlastní ose převáží jen v nouzi.

me je fuk kdo co dela, cim se zivi.

ze jsem precitlivelej? jako zjistit, ze jsem si zaplatil auto za bratru 3/4 mega a nekdo mi s nim jezdil a mel ho pujceny s vyndanou pojistkou(a tak jsi to podal), tak to bys koukal, jak bych byl precitlivelej. :disgust:

Kamaráde, co s tebou... :(

Takže polopatě:

Auto jsem neměl půjčený, pouze jsem ho přepravoval z bodu A do bodu B v okamžiku nouze, kdy zákazník čekal a nebyla odtahovka k dispozici. O tom půjčení jsem to kvákl pouze proto, abych se hned nenapráskal, že jsem ten zlý a škaredý prodejce, který vás všechny chce vždycky jen okrást.

O problému s blikající kontrolkou jsem to tady na fóru zkusil pouze a jen proto, protože mě zajímalo, zda někdo stihne poradit dříve, než na to přijdou naši kluci. Ano, ti líní a nešikovní mechanici od zlého a škaredého prodejce... Ale jak už je na tomto jinak kvalitním fóru pravidlem, tak s radou jako jeden z mála přispěje většinou DIAGNOSTIK (příp. COSBY) a k němu se přidá asi pět remcálků českých s radou k hov... :(

A na závěr, v okamžiku, kdy jsem auto přepravoval z bodu A do bodu B, tak to bylo naše auto za 3/4 mega, zákazník ho měl jen objednané. Nevím jak jseš zvyklý ty, ale u nás zákazník platí nebo podepisuje fakturu až při předání, takže kdyby na autě byl jen sebemenší škrábanec nebo ťukanec od kamínku, tak by si to auto za 3/4 mega prostě nepřebral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to asi proto, ze diagnostik a cosby delaj v oboru. kdybys to bral takhle, tak si tady budete dopisovat akorat vy tri. co se tyce podpisu smlouvy, jo, je to jak rikas, ale porad si stojim za tim, ze podepisuju kupni smlouvu na NOVE auto. to, ze napises, ze pred podpisem je to auto vlastne tvoje, je sice pravda, ale slyset bych to od prodejce rozhodne nechtel.

celej ten postup mi prijde podivnej, kdyz sam majitel salonu osobne vozi svym zakaznikum auto, protoze nema zrovna k dispozici odtahovku a tim podezrelejsi by mi bylo, jak je mozny, ze auto i po prevozu nema najety skoro zadny km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to asi proto, ze diagnostik a cosby delaj v oboru. kdybys to bral takhle, tak si tady budete dopisovat akorat vy tri. co se tyce podpisu smlouvy, jo, je to jak rikas, ale porad si stojim za tim, ze podepisuju kupni smlouvu na NOVE auto. to, ze napises, ze pred podpisem je to auto vlastne tvoje, je sice pravda, ale slyset bych to od prodejce rozhodne nechtel.

celej ten postup mi prijde podivnej, kdyz sam majitel salonu osobne vozi svym zakaznikum auto, protoze nema zrovna k dispozici odtahovku a tim podezrelejsi by mi bylo, jak je mozny, ze auto i po prevozu nema najety skoro zadny km.

Už to nemá cenu řešit, prostě ti to nesedí a docela to chápu.

Auto je v přepravním režimu, spousta věci je tam deaktivovaná, takže po příjezdu jde stejně do dílny na předprodejní servis, kde se celý kontroluje a čistí.

To že zrovna nebyla odtahovka k dispozici byla jen souhra okolností, proto se tento způsob přepravy používá výjimečně.

A s Cosbym a Diagnostikem bych si tady asi moc nepokecal, protože nejsem mechoš, jsem jen prodejce, takže ve většině věcí úplná panna...

A jsem rád, že patříš mezi spokojené uživatele OII. :palec2:-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už mi to nedá a musím se přidat k Luke288. Chování některých prodejců je opravdu zarážející. Můj prodejce mi nechtěl auto dovést po ose ani když jsem na něj naléhal, že na auto hrozně spěchám. Čekalo se na odtahovku .... To že někdo jede s nepojištěným autem je docela velká odpovědnost nebo nezodpovědnost, s nefunkčním počítadlem kilometrů mi to navíc přijde jako podraz na zákazníka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke288 - no to auto beztak bude nejaký ten km mať najazdený, lebo aj v závode sa trochu pohybuje, potom ho musia dať niekam na parkovisko, odtiaľ na vlak, odtiaľ do skladu, odtiaľ na kamión a odtiaľ k predajcovi. Podľa mňa je najkritickejší práve úsek z vlaku do centrálneho skladu, tam to tiež ide po vlastnej osi, robia to všakovakí brigádnici. Kedysi som nevedel také auto dohoniť, tak s tým jazdia (svine)!

Keď som kupoval Fabiu, tiež som mal podľa diskusií dojem, že kupujem snáď najporuchovejšie auto na svete. A napokon som bol veľmi spokojný a s autom neboli žiadne problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No práve preto som pohyb svojho auta svedomito sledoval. Hoci jeho prepravu z vlaku do cieľovej stanice som nevidel, prišiel som k rampe už neskoro, vagón bol vyložený. Ale nerobím si ilúzie, že by s tým jazdili pomaly a opatrne. Teraz je už cieľová stanica pre východ v Poprade. Tam zase tak často nie som. Ale kedysi, keď bola v Prešove, tak som tých závodníkov videl neraz. Išli s tými autami ako zmyslov zbavení, doslova na plný plyn, po meste v pohode 100-120 km/h. Nie, že by som za nimi nestačil (mal som vedy Fabiu 2,0), ale pud sebazáchovy a aj istá zodpovednosť za vlastné skutky mi to nedovolili. Auto studené, surové a on takto dusí motor. By som ich nakopal ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už mi to nedá a musím se přidat k Luke288. Chování některých prodejců je opravdu zarážející. Můj prodejce mi nechtěl auto dovést po ose ani když jsem na něj naléhal, že na auto hrozně spěchám. Čekalo se na odtahovku .... To že někdo jede s nepojištěným autem je docela velká odpovědnost nebo nezodpovědnost, s nefunkčním počítadlem kilometrů mi to navíc přijde jako podraz na zákazníka.

Auto má převozní RZ a ty mají svou pojistku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
No to už by u služobáku šlo mať ešte jedny budíky a na čierne jazdy si tam nahadzovať tie vlatné, nie?

to je trochu nepohodlny(i kdyz u OII to jde vcelku rychle), ta pojistka je jiste elegantnejsi reseni

Člověče jak tě tu občas poslouchám /čtu/ tak nevím co si o tobě myslet ? Na tvém autě za 3/4 mega ti to vadí, ale na služebáku by ti to nevadilo ? Nejsem taky žádnej Mirek Dušín, ale aspoň si neprotiřečím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Luke288 - no to auto beztak bude nejaký ten km mať najazdený, lebo aj v závode sa trochu pohybuje, potom ho musia dať niekam na parkovisko, odtiaľ na vlak, odtiaľ do skladu, odtiaľ na kamión a odtiaľ k predajcovi. Podľa mňa je najkritickejší práve úsek z vlaku do centrálneho skladu, tam to tiež ide po vlastnej osi, robia to všakovakí brigádnici. Kedysi som nevedel také auto dohoniť, tak s tým jazdia (svine)!

Keď som kupoval Fabiu, tiež som mal podľa diskusií dojem, že kupujem snáď najporuchovejšie auto na svete. A napokon som bol veľmi spokojný a s autom neboli žiadne problémy.

Tak si tak pročítám starší příspěvky.. B) Docela kritický úsek jsem viděl nedávno u nás v servisu. na fungl nové OII combi měnili hagusy,protože při přepravě na kamionu přepravce nějak neodhadl výšku soupravy a projel podjezd o pár cm nižší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Teda lidi, kdyby jste viděli, jak s těma novejma autama lítaj, tak protáhnete pusy, když občas stávám u Plusu ve Vrchlabí u nádraží, kde nakládaj auta na vagony, tak to je pokoukání, jezděj s tim jak prasata a nemaj na tom ani převozní čísla. Už vim, proč maj auta po vyjetí z fabriky ty nalepovací folie na prazích, ta cesta k vagonům je poloprašná. Fakt síla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda lidi, kdyby jste viděli, jak s těma novejma autama lítaj, tak protáhnete pusy, když občas stávám u Plusu ve Vrchlabí u nádraží, kde nakládaj auta na vagony, tak to je pokoukání, jezděj s tim jak prasata a nemaj na tom ani převozní čísla. Už vim, proč maj auta po vyjetí z fabriky ty nalepovací folie na prazích, ta cesta k vagonům je poloprašná. Fakt síla

Když tady u nás na nádraží nedávno vyklopili vlak plný škodovek,tak ty nerozmlácené překládali na nové vagony..to byl děs a hrůza,jak s tím lítali na těch vagonech..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...