Přejít na obsah

Spodní kryt motoru pro 1,2/TSI a 1,4/TSI


statik_08

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...

Tak pro ty co by měli zájem o ochranu spodku motoru, zadal jsem na Škoda eshopu číslo zde 

v tématu uvedené tedy 5E0071608 (na shopu 5E0071608D) a vyskočila cena lehce přes 1500 Kč,

což mě překvapilo, na cc-autodily cena skoro čtyři tisíce a v etce 145 euro, takže jsem neváhal

a objednal, dnes vyzvednut v salůnu. O víkendu montuji. Myslím, že cena rozumná.

https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/spodni-ochranny-kryt-agregatu-octavia-iii-5e0071608dx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kryt je na autě, díky mandidovi za echo ohledně matic v nápravnici, opravdu byly již zrezlé a tak jsem

je raději projel závitníkem, pak to šlo pěkně. Nejvíc času jsem strávil s mlhovkama, neměl jsem odvahu ten

kryt páčit silou zepředu, zevnitř nárazníku šly popošťochnout, pak OK. Vypadá to celkem i bytelně, uvidíme

po pár sezónách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Kryt na autě : instalace půl hodinky.

Materiál(žádný slabý plast, ale opravdu kompozit) , zpracování, váha cca 6,5kg, uchycení (za přední nosník a nápravu) velká spokojenost. 

Nečekal jsem celkově povedený a promyšlený výrobek od škody. 

Důvod pro koupi byl v mém případě snížený podvozek a tím větší náchylnost na poškození. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Občas Seat překvapí - Leon má ten dekl standartně  (teda alespoň rok 2014..). Kuny to fakt nezastaví, poťapkáno vesele... Zajímavé je, že jim MQB nechutná. Vedle parkující F1, Peugeot, Hyundai i20 rozcupovány, ale dvě MQB jen poťapkány.

Jinak po 6 letech a 120 tKm je kryt kompletní, pevný a držící - ne jako kmitající u O1 TDI...

Nevýhoda - kdo si mění olej doma a zvedá to jen heverem, tak to už nedá protože 3 šrouby krytu jsou daleko a pod auto se tak daleko nenasoukáte..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dekuji za odpověd TMBJE takže se na to mam vybodnout a nedávat ho tam a jak moc bych tomu ublížil kdybych ho tam přeci jen dal?Docela mi to vadí že to není chráněné náhoda je blbec a pak bude vymalováno když do něčeho vlítnu máte někdo RS a ten kryt motoru na něm už delší dobu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dával ho kolega na 1.4 TSI 110kW a uvažoval jsem, že ho dám na své RS 162kW. Ale i v návodu je napsáno že se na RS nedává. Je to kvůli chlazení převodovky, ale samozřejmě můžeš vyzkoušet jak ti radí Patrik1971. Jistě má odzkoušeno a ví o něco víc než výrobce vozidla.

Editováno: , autor: TMBJE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kryt pod motor je sucastou paketu pre spatne cesty,alebo original Skoda pprislusenstva.Priplatkovo sa da viacmenej na kazde auto.Ano,mam to osobne vyskusane,ako u Octavie,tak aj u Superba 3tej generacie,aj benzin,aj dizel.Vyrobca auta nic taketo nezakazal,len ho tam pre naklady naviac a nepotrebu u benzinu kvoli rychlemu ohrevu nedava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Patriku my se bavili konkrétně o RS  TSI 162kW. V manuálu bylo že u automatické převodovky je možno montovat (na to jsem si už nevzpomenul). Ale na vozidla s manuální převodovkou (tu mám já) nepatří a proto jsem ho nedával. To ale neznamená, že nepasuje. Nedoporučuje se ani na 1.8 TSI manuál. Paket pro špatné cesty tuším obsahoval zvýšení podvozku, spodní kryt motoru a ty plastové kryty na zadní ramena, ale na RS ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám to pořád někde zafixované, že tam bylo i zvýšení podvozku o 1.5cm je ale možné, že to bylo u O2 kterou jsem taky měl. Jinak mi to nedalo a našel jsem to že si nevymýšlím. Je to zkopírováno ze stránek obautodíly kde se tentno výše uvedený originální kryt prodává.

Pouze pro vozy Octavia (5E) s motorem:

  • 1.0 TSI 85 kW s pohonem předních kol
  • 1.2 TSI 63 kW s pohonem předních kol
  • 1.2 TSI 77 kW s pohonem předních kol
  • 1.4 TSI 103 kW s pohonem předních kol
  • 1.5 TSI 110kW s pohonem předních kol
  • 1.6 MPI 81 kW s pohonem předních kol
  • 1.8 TSI 132 kW s automat. převodovkou
  • 2.0 TSI 162 kW s automat. převodovkou
  • 1.8 TSI 132 kW s manuální převodovkou pro země s mírným klimatem (PR 8Z4, PR 8Z5)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No jasně koukal jsem na to ale i to zvýšení podvozku o 1,5 cm si myslím moc nepomuže.Je to tam hodně otevřené nedej bože že na něco najedeš když budeš valit po dálnici tak máš na 100% po vaně, a nedej bože i v zimě kus ledu nečistoty voda bordel sul před tímto autem sem mel octavii1 sice TDI ale nechal jsem tam dat ocelový kryt motoru o ten plastový jsem dvakrát přišel jízdou po dálnici když jsem jel v koloně aut nedalo se vyhnout tak jsem koupil novej za 4500 original a v zimě mi to zas rozbíl kus ledu nebo co to bylo tak jsem koupil ocelový za 1500 a pohoda krásné krytí Proto se bojím to nechat tak otevrene proto jsem se zeptal jestli ho někdo ma na RS  162kw TSI jestli ano tak kde kupoval a co dodělaní jestli tam je příprava a tak dekuji moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...