Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kucí,už jsem to tu psal,nejsem ortodoxní dieslák a nemám potřebu se za něj být do krve.

Já jen prostě neuznávám dnes už snad dinosauří argumenty traktor-klepačka.

Jel jsi už v nějaké modernější naftě?

Klíne, když cítíš potřebu neustále být nadřazený nad naftou, tak mi zkus hodit nějaký jiný argument.

Mě se to svezení prostě líbí, když tomu šlápneš, je to žůžo.

Vloženo (editace)

Jaké žůžo? Vždyt se to rozjíždí jak chromej nosorožec...už jsi někdy jel v TSIčku 1,8 nebo 2,0?

 

Projel jsem všechny současné diesly (asi nevíš, že mám zálibu projíždět vše co jezdí) , 1,6-2,0 v RS a nic mě nanadchlo a klepe se to stejně, o zvuku nemluvě...

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

myslíš to kretensky, tlačítko které je na  kretenskym místě?  v Bolce se asi bouchunul do hlavy, že to nemohli dát k řadící páce aby to mělo nějakej větší smysl. (ano kessy znám ze superba i z O3)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Sanku, ano moje mrtvola uz bude treba od cervu, ja mel ovsem na mysli vseobecne benziny jedno jake znacky ci obsahu nebo vykonu. V roce 2020 si zde pokecame o podilech v prodejich benzin vs diesel.

Vloženo (editace)

Začíná tu bejt sranda.Už jsme u tlačítka,já tlačítka moc nemusím.

Pro mě je taky turbobenzín příjemnější než turbonafta,největší zklamání pro mě zatím byla oct2 1,6 tdi s pětišaltem,něco tak nesmyslně zpřevodovanýho jsem snad ještě neřídil.Při 80km to točilo snad 1600 ot,kopec,šlápneš a nic.V běžným provozu pořád 4-5-4-5.Z konkurence se mi asi nejlíp jelo s 1,6crdi ceed.

S atmosfér byl pro mě největší mazec accord 2,2 type r,co ten motor dělá přes 6000 ot se snad nedá ani popsat,přitom dole to jede normálně jako každej jinej 2litr.

Editováno: , autor: standavfr
Vloženo (editace)

ja proti nafte nic nemam,proti stare nafte,mam leona 1,9tdi 66kw   sice to moc nejede ale na jezdeni do prace a kolem baraku idelani,jezdi to  za nula nic a ten motor je nesmrtelnej mam na nem 300000 a a furt slape.  Jo BENZIN je lepsi  pokud si clovek chce vychutnat jizdu a tak, urcite benzin to je bez debat. 

 

ale i ta nafta je dobra jak sem psal,ale urcite stara,protoze ty nove nevydrzi a papaji jak benzin

Editováno: , autor: PANCHO
Vloženo

No vidis to a ja svoji O1 2002 66 kw chiple na 81 kw se 175 tis prodal pred rokem za 60 tis. Slza ukapla. Slouzila verne. Co jsem se v ni pak svezl po pul roce z nostalgie prekvapil me ze vseho nejvic ten hluk a noreni v zatackach na vnejsi predni kolo. Ale nedam na ni dopustit i kdyz ke konci zacinala rvat po uz docela nakladnych opravach ( vyfuk, lozisko alternatoru, mokvajici chadic atd.) Tedy k cemu ti je vynikajici motor co se spolehlivosti tyce kdyz odchazi vse ostatni.

Vloženo

Clint asi trochu bude, ale kdo neni, zase si za svym stoji a ma k tomu svuj pevny nazor. Zase jako muj stryc, ktery porad zije v dobe pred 10 lety a kdyz to neni TDI tak to neni auto. Rozdil je ovsem v tom, ze muj stryc se nikdy poradne v poslednich TSI nesvezl.

Vloženo

jo odchazi  vse ostatni to je jasne ale to bude i u benzinu. a ja sem  asi stara generace,na jezdeni do prace a kolem baraku  nevadi  hluk  :) a jeste  kdyz mam naftu za 25 to je take znat:)

Vloženo

Před několika lety jsem měl možnost se párkrát svézt ve FI RS 1,9 TDI 96 kW. Tak ohromná síla a krouťák při rozjezdu mně učaroval. Měl jsem problém při prudším rozjezdu udržet volant. Záporně bych pak ale hodnotil, že při dosažení cca 4 tis. tah výrazně poklesl.

Vloženo

To platilo i před léty kdy jsem měl novou 1,8 T SLX a bylo zajímavé tehdy soutěžit s Audi 2,5 TDI které měly stejný nebo větší výkon. Na akceleraci byly lepší, ale od cca 150-160 kmh se karta obrátila a jim to začalo vadnout a menší obsah v turbobenzínu je roznes na kopytech. Ta elascitita 1,8 T při 160 km je perfektní a v cukuletu je tam 180 i více km a ještě to táhne do sedaček. To nafta neumí.

Na benzínu oceňuji tichost motoru, jednoduchost a velkou výdrž. A když dokáže i dnes  jezdit s průměrkou 6,8 l tak je to naprosto konkurenceschopné auto s dnešní produkcí. A to mluvím o 15 let starém autě s aktuálníma 186 Tkm.

Vloženo

Dneska jsem jezdil s 1,8 t a ještě mám jeden poznatek a to že léta řadím z trojky rovnou na pětku a motor si to bere jako nic. Tím dosahuju tu dobrou spotřebu a opravdu nevím proč bych měl přemejšlet na novou Octávkou III. Třeba kufr mám stejnej, brzdy fantastický a motor léty ověřenej a těžko lepší. Zadní nápravu taky stejnou s většinou produkce OIII a místo na zadních sedačkách neřeším, tam nikoho nevozím. Ta  O1 byla nadčasová a stejně se varáběla ještě před cca 4 roky a tak nestárne tolik jako jiná auta.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...