Wittmann Vloženo 10. Září 2014 Sdílet Vloženo 10. Září 2014 jo to snad sedí, pokud máš tažný, tak ještě zapoj pin 5 na spínač mlhovky. Ty dráty neřeš - je otázka jesli je to originál kabeláž (tolik těch asistentů z výroby zas nebylo, většina je dodělaných) a pak je taky otázka jak to kdo ucvak - to propojení klidně mohlo být až v předu u pojistek - cesty kabeláže ve vozech Škoda jsou holt nevyspytatelné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Já mám zrovna park asistenta z výroby :-) Je to opravdu tak, vedou mi dopředu celkem 3 kablíky.. 2x napájení a K-Line.. ty napájecí jsou spojené až někde ve svazku pod palubovkou, k pojistce vede už jen jeden.. ale v prahu dveří jsou ještě pořád dva. Kostra je na kostřícím bodě na C sloupku, proto tak krátký kabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bracho90 Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 prosim vas predne parkovacie senzori sa zapajaju kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 11. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2014 Jako přední (Front)? V originále se nikdy nemontovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 (editace) No jedna odpověď se přímo nabízí, ale to by mě moderátor asi nepochválil, takže platí to co napsal Combi2002 :-) Editováno: 12. Říjen 2014, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 Taky už jsem nad tím přemýšlel.. vzít celou sadu, se samostatnou jednotkou.. vzít si tlačítko ASR nebo takové nějaké, použít nevyužitou pozici v palubce, pomocí relátek vyrobit samoudržovací obvod, který bude simulovat zařazenou zpátečku... dalším stiskem se vypne (určitě na tohle existuje i hotové řešení, nemusí se bastlit z relátek). No a k tomu druhý přívod, od spínače zpátečky na převodovce, aby se zapínaly i se zpátečkou... problém? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2014 asi by se to nedalo připojit na K-line - nevím, jak by si s tím auto poradilo, ale myslím, že by to fungovalo i bez toho. Akorát by se to muselo vymyslet tak, aby se to zařazením zpátečky vypnulo, jinak by to bylo dost psycho :-) To by se spíše vyplatilo tam nějak neroubovat třeba systém z O2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 K-Line je jen pro diagnostiku.. tam by se to muselo udělat nějakým přepínačem pro případ potřeby.. proč by se to mělo vypínat zpátečkou?? Origo se zapínají buď zpátečkou (jedou přední i zadní) a nebo tlačítkem (jen přední).. a přesně takhle jsem to navrhnul výše.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 a na co jsou dobré při couvání přední senzory? Originál má hlavně předek a zadek zvukově odlišený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 19. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2014 Přední senzory jsou myslím zbytečné.Dozadu jsem si je taky nechal dodělat,je to příjemná věc a nemusím dávat takový pozor U nás ve městě jezdí jedna stříbrná krátká F2 a ta mám dodělávané senzory i vepředu i vzadu,ale jak to nemá v laku tak to vypadá divně-ty přední má umístěné někde až nad SPZ,těsně pod světlama Nevypadá to moc dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Zdravím, procházím si tady temáta o parkovacím asistentu a nemůžu najít přímo odpověď. Mám originál parkovacího asistenta a potřeboval bych si udělat jeho vypínač kvůli přívěsnému vozíku, který drát rozpojit a přívést na tlačítko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 stačí propojit pin 5 té větší svorkovnice ŘJ parkování a odpojovač mlhovky v zásuvce tažného a bude to fungovat jak má. Je tedy divné, že máš originál a není to takto zapojené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 (editace) Originál je parkovací assistent, tažné jsem si už montoval sám včetně elektroinstalace, nějaký přesnější popis by nebyl? Jako například, kde jednotku parkovacího asistenta hledat atd, ve VAGu jsem si všiml, že u toho parkovacího asistenta jde nastavit "tažné zařízení", tohle ovšem funguje jenom s originál instalací, že? Jenom takové OT: Původně jsem chtěl nechávat montovat tažné v autorizovaném servisu, jenomže podle nich neexistuje instalace, která by dokázala parkovacího asistenta vypnout. Což je samořejmě blbost, když to v nastavení VAGu je. Díky tedy za nějaké přesnější info. Editováno: 28. Říjen 2014, autor: Martin Zwierzyna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 jednotka je na levém podběhu v kufru pod tapecem. Pak musíš mít tažné s odpojováním zadní mlhovky - např. toto http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/vnejsi-vybava/elektricka-instalace-tazneho-zarizeni-fabia-ii-eea400001el2x--11/0/1/24/43/1001#%20%29 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Aha ja mam instalaci bez odpojovani mlhovky, takze to ask necham tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Jinak se to asi zapojit neda, ze? Pres rele treba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 normálně kup malý vypínač a dej ho na drát mezi ŘJ park asistenta a couvací světlo.. prostě ho ručně vypneš při zapojení vozíku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 no já mám pravě doma všechno potřebné, tak proč toho nevyužít co se musí na ten 5 Pin přívést? to očekavá + pro odpojení parkovacího asistentu nebo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 5. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2014 Nemel by tedy nekdo schema te ridici jednotky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 5. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2014 proboha, proč relé?? normálně na 16-ti pólové svorkovnici, pin 6 vede ke zpátečkovým světlům. tam dej vypínač, tzn jednotka nedostane signál o zařazení zpátečky a nespustí parkovacího asistenta.. co víc rešiš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 5. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2014 Schéma park. asistenta selection.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 5. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2014 Dík za to schéma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas69 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 (editace) zdravím, ... nemá náhodou niekto skúsenosti s akustický parkovacím systémom s LED ukazatelem (855160) čo má v ponuke Conrad? cena je cca 1300Kč, 4senzory, ..... čo je pre manželku viac ako zaujímavé, .... dík za info, radu, skúsenosti, ... Editováno: 27. Listopad 2014, autor: thomas69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 ja som si montoval Sencor Park200 a spokojnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 tady ty neorigo řešení mají pár nevýhod. Zpoždění signalizace - začínají pípat o dost později, než originální Kratší dosah - origo mívají dosah cca 1,2 metrů, tyhle cca 80 cm Senzor je pevně spojený s kabelem.. takže v případě nutnosti výměny senzoru je třeba řešit i kabel až k řídící jednotce Senzory se montují zvenku - případní vandalové mají celkem lehkou kořist Nemožnost diagnostiky Pokud se s tímhle vším smíříš, tak směle do toho.. Ale origo sadu jsem sehnal za nějakých 2500,- což si myslím je pěkná cena.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.