Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

jo to snad sedí, pokud máš tažný, tak ještě zapoj pin 5 na spínač mlhovky. Ty dráty neřeš - je otázka jesli je to originál kabeláž (tolik těch asistentů z výroby zas nebylo, většina je dodělaných) a pak je taky otázka jak to kdo ucvak - to propojení klidně mohlo být až v předu u pojistek - cesty kabeláže ve vozech Škoda jsou holt nevyspytatelné

Vloženo

Já mám zrovna park asistenta z výroby :-) Je to opravdu tak, vedou mi dopředu celkem 3 kablíky.. 2x napájení a K-Line.. ty napájecí jsou spojené až někde ve svazku pod palubovkou, k pojistce vede už jen jeden.. ale v prahu dveří jsou ještě pořád dva.

Kostra je na kostřícím bodě na C sloupku, proto tak krátký kabel

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Taky už jsem nad tím přemýšlel.. vzít celou sadu, se samostatnou jednotkou.. vzít si tlačítko ASR nebo takové nějaké, použít nevyužitou pozici v palubce, pomocí relátek vyrobit samoudržovací obvod, který bude simulovat zařazenou zpátečku... dalším stiskem se vypne (určitě na tohle existuje i hotové řešení, nemusí se bastlit z relátek). No a k tomu druhý přívod, od spínače zpátečky na převodovce, aby se zapínaly i se zpátečkou... 

problém? :-)

Vloženo

asi by se to nedalo připojit na K-line - nevím, jak by si s tím auto poradilo, ale myslím, že by to fungovalo i bez toho. Akorát by se to muselo vymyslet tak, aby se to zařazením zpátečky vypnulo, jinak by to bylo dost psycho :-) To by se spíše vyplatilo tam nějak neroubovat třeba systém z O2.

Vloženo

K-Line je jen pro diagnostiku.. tam by se to muselo udělat nějakým přepínačem pro případ potřeby.. proč by se to mělo vypínat zpátečkou?? Origo se zapínají buď zpátečkou (jedou přední i zadní) a nebo tlačítkem (jen přední).. a přesně takhle jsem to navrhnul výše.. 

Vloženo

Přední senzory jsou myslím zbytečné.Dozadu jsem si je taky nechal dodělat,je to příjemná věc a nemusím dávat takový pozor :) U nás ve městě jezdí jedna stříbrná krátká F2 a ta mám dodělávané senzory i vepředu i vzadu,ale jak to nemá v laku tak to vypadá divně-ty přední má umístěné někde až nad SPZ,těsně pod světlama :D Nevypadá to moc dobře :D

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím, procházím si tady temáta o parkovacím asistentu a nemůžu najít přímo odpověď. Mám originál parkovacího asistenta a potřeboval bych si udělat jeho vypínač kvůli přívěsnému vozíku, který drát rozpojit a přívést na tlačítko?

Vloženo

stačí propojit pin 5 té větší svorkovnice ŘJ parkování a odpojovač mlhovky v zásuvce tažného a bude to fungovat jak má. Je tedy divné, že máš originál a není to takto zapojené

Vloženo (editace)

Originál je parkovací assistent, tažné jsem si už montoval sám včetně elektroinstalace, nějaký přesnější popis by nebyl? Jako například, kde jednotku parkovacího asistenta hledat atd, ve VAGu jsem si všiml, že u toho parkovacího asistenta jde nastavit "tažné zařízení", tohle ovšem funguje jenom s originál instalací, že?

 

Jenom takové OT:

Původně jsem chtěl nechávat montovat tažné v autorizovaném servisu, jenomže podle nich neexistuje instalace, která by dokázala parkovacího asistenta vypnout. :):kol-28:

 

Což je samořejmě blbost, když to v nastavení VAGu je.

 

Díky tedy za nějaké přesnější info.

Editováno: , autor: Martin Zwierzyna
Vloženo

proboha, proč relé?? normálně na 16-ti pólové svorkovnici, pin 6 vede ke zpátečkovým světlům. tam dej vypínač, tzn jednotka nedostane signál o zařazení zpátečky a nespustí parkovacího asistenta.. co víc rešiš?

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

zdravím, ...

nemá náhodou niekto skúsenosti s akustický parkovacím systémom s LED ukazatelem (855160) čo má v ponuke Conrad? cena je cca 1300Kč, 4senzory, ..... čo je pre manželku viac ako zaujímavé, ....

 

dík za info, radu, skúsenosti, ...

 

post-66607-0-98899400-1417116114_thumb.j

Editováno: , autor: thomas69
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

tady ty neorigo řešení mají pár nevýhod. 

  1. Zpoždění signalizace - začínají pípat o dost později, než originální
  2. Kratší dosah - origo mívají dosah cca 1,2 metrů, tyhle cca 80 cm
  3. Senzor je pevně spojený s kabelem.. takže v případě nutnosti výměny senzoru je třeba řešit i kabel až k řídící jednotce
  4. Senzory se montují zvenku - případní vandalové mají celkem lehkou kořist
  5. Nemožnost diagnostiky

Pokud se s tímhle vším smíříš, tak směle do toho.. Ale origo sadu jsem sehnal za nějakých 2500,- což si myslím je pěkná cena.. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...