Publikováno Červenec 3, 201411 r Zdravím. Mám OCTU 1,9 TDI, ASV, 81 kw, r. v. 2001. Vzhledem k tomu, že jsem měl roztrhaný mikrořemen (řemen pohánící alternátor a klímu), tak jsem koukl sem a četl jsem názory že to může dělat volnoběžka altíku, tak jsem jí vyměnil i s tlumičem vibrací. Dal jsem nový řemen zn. Bosch a hle, po tisíci kilometrech jde vidět, že řemen opět ubývá. Když jsem to měl rozdělaný, tak nebylo nikde vidět, že by to někde dřelo nebo tak něco? Nemá někdo nějáký nápad??
Červenec 4, 201411 r Autor JJ jak říkáš. Po pravé straně ho to jako zbrušuje a až do stavu, kdy je potrhaný. Myslel jsem si, že je to vyřešený a ono prd:(
Červenec 11, 201411 r Autor Na řemenicích prostě nic vidět nejde. Vše je v ose. Jen když jsme vyměňovali volnoběžku na altíku, tak jsme se podivovali, že osa se úplně rovně netočila - trošku házela. Je možný, že tohle by mohlo být ono? Každopádně řemen ubývá z hladké strany nikoliv ze strany drážek.. Tak jsem si říkal jestli nemůže být nějak v háji taková ta pomocná kladka..
Červenec 11, 201411 r I ta házivost by to mohla dělat, dalo by se říci, že je to něco jako nesouosost. Ale pokud řemen ubývá z hladké strany (to jsi měl napsat hned na začátku) tak je víc než pravděpodobné, že za to řemenice nemůžou a bude to tou kladkou.
Červenec 11, 201411 r najprv si písal toto.... JJ jak říkáš. Po pravé straně ho to jako zbrušuje a až do stavu, kdy je potrhaný. a teraz zasa toto... Každopádně řemen ubývá z hladké strany nikoliv ze strany drážek.. tak a ko to teda je??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.