Publikováno Srpen 5, 201411 r Ahoj ,měnil jsem po bouračce škrtící klapku ,a po zapnutí zapalování se ani nehne pořád otevřená ,má to tak být (dával jsem úplně novou )? Nedělal jsem tedy základní nastavení ,musí se při výměně dělat ? Pořád to skáče do nouzáku mohlo by to tím být ? Je pravda,že nemám do pondělí možnost diagnostiky ,ale třeba se tu dozvím jestli mám hledat chybu jinde ,jen podotýkám ,že svítí kontrolka motoru a bliká žhavení hned po zapnutí klíčků....děkuju moc za rady ..Pavel
Srpen 6, 201411 r To bohužel nevím,to byl jenom můj názor.Každopádně to chce někoho kdo tomu rozumí a napíchne ti to.
Srpen 21, 20205 r Dobrý den, poprosil bych o radu. Yeti 4x4 103 kW. Rozblikala se žhavení a objevila se hláška o závadě motoru/do servisu. Občas padne do nouzáku. Na diagnostice závada: P012200 - Potenciometr škrtící klapky- G69- signál příliš malý. P261A00- Čerpadlo 2 chladící kapaliny- obvod rozpojen. Poradíte co s tím může být? Auto když se vypne motor udělá takovej rachot jakoby chtěl motor vypadnout z auta. Bude stačit vyměnit oba díly nebo to může být i něco jiného. Děkuji moc za spolupráci. Upraveno Srpen 21, 20205 r od Béďa01
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.