Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Řeknu jen 1 věc - už jsem vyrost z názoru, že co je za levno nebo dokonce zadarmo je taky nejlepší. Speciálně na autě se takový snahy díky všem možnejm byrokratům, €urochujerskejm ouředníkům a další verbeži můžou dokonce hodně draho nevyplatit - protože koho by jinak napadlo odmítat vyplácet plnění za pojistnou událost POŠKOZENÝMU, pokud jeho auto například v případě rozbití čelního skla kamenem odlítnutým od jinýho auta anebo v případě poškození živelnou událostí nebo dokonce vandalem NEMĚLO DOSTATEČNĚ HLUBOKEJ DEZÉN NA PNEUMATIKÁCH... To je absurdistán, ne požadavek používat v autech všecko s příslušným atestem nebo homologací... 

 

Ta homologace je hlavně pro bezpečnost lidí v tom konkrétním autě i okolí za provozu, ale dohánět takový požadavky opravdu až ad absurdum i v situacích, kdy ne-homologovanost čehokoliv na autě neměla na jeho výsledný poškození nebo na poškození zdraví/majetku další osoby nejmenší vliv, to je výmysl opravdu chorýho bezmozku... A bohužel není to výmysl, je to realita.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem rád, že se mnou vnitřně souhlasíš.  A stejně jako já máš svázaný ruce.

 

Proč nemůže být posuzování škodní události bráno tak, že v případě rozporů mezi poškozeným-škůdcem a pojišťovnou nenastupuje nezávislý soudní znalec který posoudí jestli onen důvod kvůli kterému pojištovna nechce plnit škodu měl opravdu vliv na škodní událost.

 

Znalce by si mohl klidně zaplatit účastník události, který nabyl pocitu že je v právu.

A v případě uznání neoprávněnosti zamítnutí plnění by i právní výlohy platila pojištovna.

 

To v této zemi ještě nebyl takový modelový vzorový soudní spor?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úplne a úprimne Ťa chápem Mr.Pavka. Myslím to , že si srdcom kutil ,  právom pyšný na svoj výtvor,do ktorého človek investuje čas,prácu,um ,fortieľ a remeselnú zručnosť. Teraz ma absolútne nezaujímajú niekedy  nezmyselné predpisy a nariadenia. Práve ľudia s takýmto prístupom (ako Ty) posúvajú veci vpred.

Ja som to už tu kdesi písal - je kopec ľudí čo nedokážu zakrútiť ani skrutku bez toho,aby si neoverili v príručke , manualy, na nete ,na ktorú stranu majú tú skrutku točiť. A to je asi tak všetko čo dokážu. Do ničoho sa nepustia,a tešia ich rady prispievateľov tu na fóre : kúp si v Škodove,daj si urobiť v Škodovke ... atď. Nie všetci ľudia sú manuálne zručný,alebo im to technicky nemyslí, ale dnes slovné spojenie :  ,,Zlaté české ručičky,,  už veru mládež na slovensku nepozná. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

1) Žádná mříž není kotvená do střechy - jsou tam jen opěrný body, ne šrouby.

2) Žádná mříž není kotvená do opěradel sedaček - pokud se mříž dotýká opěradel, jde zase jen o OPŘENÍ.

3) Skutečný kotevní body pro mříž(ku) jsou v podlaze (navařený buď z výroby, nebo servisem) a v bočních stěnách auta - přímo v oblasti sloupku "C", kde by měly bejt přímo do skeletu vevařený závitový "futra" - pokud jsou zakrytý čalouněním alias tapecírunkem, existuje "zaměřovací obrazec" neboli nákres kót, úhlů a vzdáleností od viditelnejch bodů skeletu, pod kterýma se ty futra musejí dát najít. Tapec se na příslušným místě buď prořízne do kříže, nebo se vyřízne kruhová dírka, nebo se navrtá plastovej díl (pokud je v daným místě plast) - do děr se pak vloží a zašroubujou příslušný šrouby.

A dělat si po svým ukotvení čehokoliv, co má v autě držet i za jízdy je docela vodvaha, v případě mermomocnýho setrvání na týhle blbosti i přes odmítavý varování okolí pak prokazující různě těžkou mentální retardaci až debilitu.

Duševně normálnímu majiteli auta totiž musí bejt jasný, že aby mříž měla požadovanej účinek neboli nejen bránila čemukoliv (i komukoliv) co (nebo kdo) je za ní (v kufru) proniknout VLASTNÍ SILOU dopředu na sedačky NEJEN V DOBĚ JÍZDY, ale HLAVNĚ v okamžiku, kdy to NĚCO letí naprosto nekontrolovatelným způsobem hnáno setrvačností DOPŘEDU = PŘI NÁRAZU. Diletantsky přidělaná mříž v tom momentě jen zvýší masu hmoty tříštící zezadu hlavy pasažérů i řidiče, řádně ukotvená mříž dokáže naopak zadržet vše, co má zůstat i při nárazu mimo prostor pro posádku.

 

Asi takhle. Mám F II Combi. Od výroby N1 s dělící mříží a čtyřmi místy k sezení. Mříž montovala firma MTX. Dle TP. A mříž je namontovaná na zadních sedadlech a pouze pokud byla při sklopení zadních sedadel vysunuta dopředu, tak se kotvila navíc do stropních úchytů. Tomu pak potom nerozumím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu vyfotit jen zbytky děr + vyndanou mríž. již jsem ji demontoval. Případně bych ji tam narafičil, jak byla, kdyby jsi to chtěl vidět přesně...

 

Edit: fungovalo to tak, že pokud byla klasicy v zadní poloze a oddělovala jen zavazadlový prostor, byla přišroubovaná tuším 6x k sedadlům + opěradla byly sešroubované dokupy nějákým profilem přes dva šrouby. Ale když se vysouvala dopředu (vznikl takový malý pickup), překlopily se sedáky, položily opěradla a v lištách se mříž vysunula dopředu a zapadla do zoubku + se přišroubovala do stropu do připravených závitů. 

 

Hlídám půlročního syna. Jak přijede manželka, zajdu když tak nafotit. Ale mříž mám zabalenou ve folii. Tak tu vlastně už nemám jak. Zkusím pohledat na netu ten typ co jsem měl. 

 

našel jsem. Jde přesně o tuto. Nahoře jde hezky vidět ty úchyty, které se vytočí a pasují do těch děr ve stropu. Zkusím najít foto ještě z druhé strany.

 

6968292-delici-mriz-pro-fabia-combi-ii-1

Editováno: , autor: TraCker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar všem. Mám prosbu ohledně montáže MTX přepážky za zadní sedadla Roomster. Nemohli byste mi prosím nahodit fotky jak to je pripevněné v interieru? Na netu jsem nic nwnašel. Koupil jsem přepážku a mám roomstera 2014. Rád bych věděl jak přesně to namontoval a co k tomu případně nutné dokoupit. Díky moc za pomoc a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáte někdo zkušenost, nebo nevíte, jestli jsou v kastli už tyhle díry s maticema z výroby? Obávám se, že díry možná jo, ale matice asi ne.. Koukal jsem do seznamu náhraních dílů MTX a jsou tam i tzv. výztuhy karoserie.. Nenapadá mě jiný místo kam by pasovaly, než právě do místa, kde maj bejt přpevněný ty konzole. Díky za každý info.. Na netu jsem vůbec nic nenašel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, to právě úplně nevim, jestli je jednodušší sundat ten plast. Podle dílenský příručky není sundání plastu tak jednoduchý, protože kvůli tomu musíš sundat i jiný plasty. Než se do toho pustim, rád bych věděl, jestli to třeba někdo neví, ať to sundavám jen jednou, kvůli montáži. I tak ti ale díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co se optat na zákaznický lince ŠA?

Vznést dotaz ve smyslu "Brejden, panstvo, chci si namontit do svýho růůma 2014 mříž za sedačky a potřeboval bych vědět, jestli jsou ve všech růůmech pod tapecíruňkem na zadních podběhách už navařený ty matky, do kterejch se ta mříž kotví, nebo jestli se to dává jen do některejch. Dokážete mi dát odpověď?"

Můžeš jim poslat ty fotky ode mne, aby věděli, o co gou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...