Jump to content

Recommended Posts

Ahoj. Kdo vozíte dělící mříž N1 a jak je tam vyřešeno její upevnění.

 

Jak jsem tak koukal je několik typů a každý má jiné přidělávání upevnování do auta.

 

Některé specializované N1 kvůli odpočtu DPH byly napevno, jenže kam napevno? K čemu se přidělávaj?

 

Kde se v autě nacházejí nějaké příruby k našroubování?

 

Dostal jsem darem mříž z OII combi a ted přemýšlím jestli jí lehce poupravim a nějak jí do auta napáchám, nebo se jí pokusim vyměnit s někym za mříž právě do F2 combi.

 

Sem docela šikovnej zámečník a myslim, že to uchycení půjde upravit (rozměrově by tam seděla). Ted je otázka jestli se má cenu s tim mordovat.

post-85140-0-18692700-1407490182_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Už jsem v jednom vlákně tápal na co jsou tyhle červeně zakroužkovaný udělátory. Už to vim. Prý nějaký oka na dětskou sedačku TOP TETHER.

 

Ale stále by mě zajímalo jestli by tyhle železa udržely i nějaký to zatížení od samodomo uchycení dělící mříže.

 

Jak to vůbec vypadá na zadních opěradlech pod tim kobercem? Tam je nějaká žebrová konstrukce nebo nějakej plech?

 

Přeci jen ,auto je v záruce.....

 

Dá se do toho vrtat? (Né že bych do toho chtěl vrtat, raději bych použil nějakou "neinvazivní" metodu uchycení mříže do nějakýho nejbližšího originálního kotvícího místa)

 

Ještě přidam foto dělící mříže z OII. Jak jí chci fiknout a pak na ní přidělat nějaký jiný uchycovací tyčky "odněkud někam"....

post-85140-0-75106600-1407517645_thumb.j

post-85140-0-70977800-1407517668_thumb.j

Edited by Mr.Pavka
Link to comment
Share on other sites

Ta červená je před FL a má tam nahoře takový příruby pro roletovou dělící mříž a jiný díry na zadních stranách opěradel.

 

Ta moje modrá po FL nahoře nic nemá a na sedadlech jsou ty díry s kulatinou TOP TETHER....

(sem zkusil odloupnout ten krycí plast a nejsou svojim uložením moc vhodné pro upevnění mříže)

 

Proč takový rozdíly mezi před FL a po FL?   Jak je to možné?!!!!!

post-85140-0-56917500-1407784125_thumb.j

post-85140-0-73960900-1407784134_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Room N1 má mříž daleko větší, kotvenou do horizontálně položenejch kulatejch trubkovejch úchytů na podlaze za sedačkama (2 šrouby = 1 vlevo, 1vpravo) a do takovejch zahnutejch konzol, přišroubovanejch nad zadníma podběhama do bočních dílů kastle (2 šrouby nalevo, 2 napravo). Docela tam hrká, má vůli snad 5cm. A taky jsem ji z auta vyhodil snad ještě dřív, než uplynul tejden od koupě roomstera...

Link to comment
Share on other sites

No. Ted jsem se dověděl na jiným foru,  že to kotvení tý dělící sítě je jako příplatková výbava.

 

Akorát by mě zajímalo jestli ty horní úchyty maj v karoserii (C sloupku) už nějaký origo závity a stačí na určitém místě „jen proříznout“ čalounění střechy aby se na ně člověk dostal?

Nebo do C sloupku musí v autorizáku taky vyvrtat díry a do nich dát závitové vložky nebo snad maticové nýty?

post-85140-0-06768300-1407793859_thumb.j

Edited by Mr.Pavka
Link to comment
Share on other sites

Voni taky pořádně neví jak na to.  Bud sem trefil na nejakýho nováčka nebo na někoho, kdo byl línej to zjištovat. Nebo si hlídaj technologický postupy aby si malej člověk náhodou nepomohl a oni přišli o kšeft.

 

Nehledě na to, že jim nebudu platit těžký prachy za to když mi tam přidělaj něco so si doma zvládnu levou zadní.

Link to comment
Share on other sites

Ale moooc dobře to vědí, jenže jak správně píšeš, chrání si kšefty utajováním přesnýho postupu montáže. Je to ten samej problém, jako s dílenskou příručkou, kterou prostě od určitýho roku fabrika nevydává, postupy jsou dostupný na speciálně zabezpečeným serveru pouze pro autorizovanej přístup značkovejch servisů - a každá odeslaná "kopie" určená k vytištění v tom daným servise a k pomoci konkrétnímu mechanikovi je "podepsaná" speciálním kódem a jištěná VINkem konkrétního auta, na jehož opravu je určená - tudíž kdyby se objevila kdekoliv na netu, dá se dohledat kterej servis si ty data odebral a ze kterýho tudíž unikly - s příslušným následným postihem pro "provinilce" ...

Link to comment
Share on other sites

"erWin - šetří Vaší firmě čas i peníze!"  No to určitě!

 

Že já debil jsem si mevydupal při prodeji dodatek ke smlouvě, že mi bude zdarma poskytnut přístup do tohoto systému týkající se mého auta.

 

No, snad příště.

 

A co ta "bloková vyjímka EU"?

 

Zlatej Renault Twingo, bejt to trochu větší auto a nebejt to schnilý jak jabko, tak žádnou Fabii nekupuju.

Edited by Mr.Pavka
Link to comment
Share on other sites

Bloková výjimka? Do erWinu a podobných systémů má přece přístup každý...a tudíž každý neautorizovaný servis může opravovat vozy podle instrukcí výrobce, tak jak to požaduje tato výjimka.  Snad si nemyslíš, že ti ty informace někdo někde dá zadarmo?

Link to comment
Share on other sites

 

No popravdě. Jde mi o to zjistit jak to tam přidělávaj  a pak sehnat nějakou starší bazarovou kovovou dělící mříž original do fabie.

Nebo použít tu z OII co už mam.  (taky se tam vejde)

 

Při nejhorším půjdu do autorizáku a necham si do zadních částí opěradel a do stropu vyvrtat a připravit díry tak, jako by se tam přidělávala originální dělící mříž a nebo roletová dělící mříž. (kvůli záruce)

 

A z tohoto rozložení děr budu pak vycházet při vyrábění samodomo konstrukce uchycení mříže.

Prostě to udělat tak jak se to šikne mě a né tak, jak mi to upevnění nadiktuje škodovka.

Link to comment
Share on other sites

"Ročně stojí přístup na tento portál 1.945,- EUR (ca 52.000,- Kč bez DPH), jde se ale přihlásit i na jednu hodinu (5,- EUR) nebo na jeden den (20,- EUR), týden (60,- EUR) či měsíc (210,- EUR) - vše bez DPH. ERWIN je kompletní dílenská příručka, kde se po zadání VINu vozidla dozvíte o vozidle skutečně vše. Jsou zde všechny akce, schémata celého vozidla, dílenské postupy, zkrátka všechno, co se daného vozidla a všech pracovních postupů týče."

Kam se poděl ceník netuším, ale toto jsem našel jinde. Jo a musíš mít kartu, kterou jde platit přes internet.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Je to tak. Zaplatil jsem 5€+DPH, a všechno jsem si stáhnul. Jen tam nějaké pdfka chybí, ale jsou tam v angličtině a němčině, a nebo pro Rooma, když je to podobné.

Jen jsem po čase zkusil jestli aktualizovali, a ne. To už jsem vyhodil €čka zbytečně.

Za hodinu se toho dá stáhnout hodně.

A ceník tam je, když se při žádosti k přístupu rozklikne "Doba platnosti"

Edited by jipol57
Link to comment
Share on other sites

 

No popravdě. Jde mi o to zjistit jak to tam přidělávaj  a pak sehnat nějakou starší bazarovou kovovou dělící mříž original do fabie.

Nebo použít tu z OII co už mam.  (taky se tam vejde)

 

Při nejhorším půjdu do autorizáku a necham si do zadních částí opěradel a do stropu vyvrtat a připravit díry tak, jako by se tam přidělávala originální dělící mříž a nebo roletová dělící mříž. (kvůli záruce)

 

A z tohoto rozložení děr budu pak vycházet při vyrábění samodomo konstrukce uchycení mříže.

Prostě to udělat tak jak se to šikne mě a né tak, jak mi to upevnění nadiktuje škodovka.

1) Žádná mříž není kotvená do střechy - jsou tam jen opěrný body, ne šrouby.

2) Žádná mříž není kotvená do opěradel sedaček - pokud se mříž dotýká opěradel, jde zase jen o OPŘENÍ.

3) Skutečný kotevní body pro mříž(ku) jsou v podlaze (navařený buď z výroby, nebo servisem) a v bočních stěnách auta - přímo v oblasti sloupku "C", kde by měly bejt přímo do skeletu vevařený závitový "futra" - pokud jsou zakrytý čalouněním alias tapecírunkem, existuje "zaměřovací obrazec" neboli nákres kót, úhlů a vzdáleností od viditelnejch bodů skeletu, pod kterýma se ty futra musejí dát najít. Tapec se na příslušným místě buď prořízne do kříže, nebo se vyřízne kruhová dírka, nebo se navrtá plastovej díl (pokud je v daným místě plast) - do děr se pak vloží a zašroubujou příslušný šrouby.

A dělat si po svým ukotvení čehokoliv, co má v autě držet i za jízdy je docela vodvaha, v případě mermomocnýho setrvání na týhle blbosti i přes odmítavý varování okolí pak prokazující různě těžkou mentální retardaci až debilitu.

Duševně normálnímu majiteli auta totiž musí bejt jasný, že aby mříž měla požadovanej účinek neboli nejen bránila čemukoliv (i komukoliv) co (nebo kdo) je za ní (v kufru) proniknout VLASTNÍ SILOU dopředu na sedačky NEJEN V DOBĚ JÍZDY, ale HLAVNĚ v okamžiku, kdy to NĚCO letí naprosto nekontrolovatelným způsobem hnáno setrvačností DOPŘEDU = PŘI NÁRAZU. Diletantsky přidělaná mříž v tom momentě jen zvýší masu hmoty tříštící zezadu hlavy pasažérů i řidiče, řádně ukotvená mříž dokáže naopak zadržet vše, co má zůstat i při nárazu mimo prostor pro posádku.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...