Publikováno Srpen 8, 201411 r Zdravím, chcel by som sa opýtať či niekto nevie poradiť v mojom prípade. Mám fábiu 1,2 HTP 2003 a keď jazdím a držím otáčky alebo teda idem na jednej rýchlosti pravidelne trhá . Je to skoro ako skapínanie ale otáčky neklesnú a ani to neskape len to robí také trhanie. Bol som na diagnóze a našlo to 3 problémy: 1, potenciometr zpetného vedení vyfuk. plynu (signál príliš malý). 2, hlavní rele (chyba v elektrickem obvodu). 3, rada valcu 1, system odmenovaní paliva (systém príliš bohatý) ... Chcel by som vedieť čo to môže byť, či to je niečo z toho a ak hej čo to je (nejsom znalec) a či je to moc zle díky
Srpen 20, 201411 r začal bych odpojením konektoru od EGR ventilu a projet to, jestli jsou příznaky stejné
Srpen 20, 201411 r Ako ti Malta radi to trhanie bude EGR teraz som to tiež riešil a odpojenim aj spotreba a vykon je lepši. To hlavne rele ked tam nemaš tajny vypinač či dorobeny alarm tak to vymeň a vyčisti klapku.
Srpen 22, 201411 r Chci se zeptat da se jezdit s odpojeným nebo zaslepeným EGR ventilem třeba jako u nafty. A jak se to dá udělat?
Srpen 22, 201411 r jasně že dá, jezdím tak už nějaký rok . Normálně si podle těsnění vyrobíš obrysově stejnou podložku jen bez děr (pouze na šrouby) a dáš to mezi EGR a přírubu od klapky. Pak se ale musíš smířit se svítícím checkem na palubce. Nebo druhá možnost, nechat si za úplatu (něco kolem 3t Kč) "odstranit" EGR z ŘJ, tak jako to mají pozdější ročníky. A je levnější a check se dá před emisemi smáznout (na emise to vliv nemá) a pod dobu STK ti vydrží nesvítit. Rozsvěcuje se až tak po 80-100 najetých km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.