Elgonnt Vloženo 8. Ledna Sdílet Vloženo 8. Ledna Tak aj pri 10 rocnom aute je to divne, pokial skutocne neni zle na tom bateria. Skusim pozriet tie zhavice ako su na tom, auto ma 4 roky tak neviem ci to ma zmysel. Niekto pisal vyssie, ze SW vlastnost/chyba. S tym sa asi najviac stotoznujem, aj ked ma to stve. Holt predsa len tie novsie auta su prepracovanejsie. Zlate 1.9 SDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
digisonic Vloženo 13. Ledna Sdílet Vloženo 13. Ledna Mám taky O3 z roku 2015 DSG 2.0 TDI 110 KW CKFC 132kkm a problém se pořád opakuje. Už jsem vyměnil baterku (Exide), nedávno všechny žhavičky (BorgWarner) - vadná byla jen 1, zkoušel různé nafty a někdy to prostě startuje déle, naposledy včera ráno -2 st. a start byl 2-3 sek. - startér podle poslechu drží konstantní otáčky. Přes den to už neudělá. Někdy je několik dní klid a pak opět dlouhý start – na 99 % vždy ráno nebo zastudena, když jedu na odpolední. Startuji tl. hned napoprvé s brzdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radiator79 Vloženo 17. Května Sdílet Vloženo 17. Května Jestem z Polski i w Waszym jezykiem nie władam. Przepraszam, ze po polsku. Czy uporaliscie się z problemem dłuższego rozruchu. Mam silnik w golfie vii 1.6 CLHA bez VVT, Zauwazyłem, że przy temp. poniżej 10 stopni nie silnik odpala bez dłuższego rozruchu a jz powyzej 10 stopni potrafi sie przytrafic dłuższy rozruch. Nowa bateria, nowy czujnik wałka rozrządu. Cisnienie podczas rozruchu jest zbudowane a jednak walek rozrzadu opóźnia odczyt, Oto skan z vcdsa link Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.