palvis Vloženo 7. Květen 2018 Vloženo 7. Květen 2018 dnes mi 3 krat hodilo auto do nudzaku odisiel EGR? vypis z diagnostiky 7462 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [032] - - Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamiti info o závadi: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 159976 km Datum: 2096.14.10 Eas: 16:13:55 Otáeky motoru: 1898.00 /min Normovaná hodnota zátiže: 20.0 % Rychlost vozidla: 74 km/h Teplota chladicí kapaliny: 69 °C Teplota nasávaného vzduchu: 25 °C Okolní tlak vzduchu: 940 mbar Napití svorky 30: 14.344 V Eítae zapomenutí po OBD: 40 Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 29.59 % Ventil zpitného vedení výfukových plynu: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 84.253 % Ventil zpitného vedení výfukových plynu: skuteená hodnota-ANG_EGRV[0]: 0.189 % Hmotnostní množství vzduchu: skuteená hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 459.566 mg/stroke Snímae teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 69 °C 7461 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [032] - - Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamiti info o závadi: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 159993 km Datum: 2096.14.10 Eas: 19:45:45 Otáeky motoru: 1678.00 /min Normovaná hodnota zátiže: 20.8 % Rychlost vozidla: 45 km/h Teplota chladicí kapaliny: 61 °C Teplota nasávaného vzduchu: 21 °C Okolní tlak vzduchu: 940 mbar Napití svorky 30: 14.231 V Eítae zapomenutí po OBD: 40 Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 27.73 % Ventil zpitného vedení výfukových plynu: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 84.253 % Ventil zpitného vedení výfukových plynu: skuteená hodnota-ANG_EGRV[0]: 25.562 % Hmotnostní množství vzduchu: skuteená hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 479.468 mg/stroke Snímae teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 61 °C Citovat
Návštěvník Vloženo 7. Květen 2018 Vloženo 7. Květen 2018 Priprav si 500-700€. Inak mne odišiel pri 157 000. Citovat
palvis Vloženo 8. Květen 2018 Vloženo 8. Květen 2018 Traba tam dat original skodovacky ten mam za 360e ale nasiel som toto neaky wahler a skodovka dava skrtiace klapky wahler do aut https://www.mototech.sk/WAHLER-Chladic-ved-spalin-OCTAVIA-2-YETI-SUPERB-2-03L131512DQ-d5530.htm Citovat
Návštěvník Vloženo 8. Květen 2018 Vloženo 8. Květen 2018 Ja som dával original (ja som mal za 280) od škodovky, 40e tesnenia, 10e krytka ktorú isto nezabudni, 110e práca, 45e geometria takže 500e Citovat
palvis Vloženo 8. Květen 2018 Vloženo 8. Květen 2018 Aky je rozdiel medzi tymito dvoma https://www.mototech.sk/WAHLER-Chladic-ved-spalin-OCTAVIA-2-YETI-SUPERB-2-03L131512DQ-d5530.htm https://www.mototech.sk/Chladic-ved-spalin-OCTAVIA-2-YETI-SUPERB-2-03L131512DQ-d403.htm Citovat
15degren Vloženo 8. Květen 2018 Vloženo 8. Květen 2018 (editace) Oba jsou DQ což znamená že žádný rozdíl pokud vím tak ho nikdo jiný než wahler nepoužívá,tj. jen originál prošel přebalem a kontrolou kvality škoda. Editováno: 8. Květen 2018, autor: 15degren Citovat
palvis Vloženo 9. Květen 2018 Vloženo 9. Květen 2018 mozem tam teda dat ten Wahler ci radsej ten original? Citovat
jakub.kamen Vloženo 9. Květen 2018 Vloženo 9. Květen 2018 Měl jsem stejný problém- dal jsem Wahler a od té doby cca 4 tisíc najetých km a ok. Nejsem odborník,ale v cc autodíly mi potvrdily,že ostatní díly opravdu chodí na reklamace- pouze originál a ten Wahler je dobrý. Takže za mě dobrý... Citovat
Návštěvník Vloženo 9. Květen 2018 Vloženo 9. Květen 2018 Podľa mňa je to jedno oba majú DQ index a na oba je záruka 2 roky. Citovat
palvis Vloženo 9. Květen 2018 Vloženo 9. Květen 2018 ok dik dam wahler a sowt nemusim davat novy ked mam 9970 staci len zakladne nastavenie egr? Citovat
Návštěvník Vloženo 9. Květen 2018 Vloženo 9. Květen 2018 Podľa mňa by 9970 malo byt OK ja som mal 8890 po výmene 500km a žiadna chyba len ja debil som dal 9978... Citovat
15degren Vloženo 10. Květen 2018 Vloženo 10. Květen 2018 (editace) s DQ musím mít novější SW, jaký nejnižší to ti nepovím, ale s 9970-9972 by mělo být ok. Snad by podle motorpower mělo jít egr nastavit aby šel i s nižší verzí, ale dle jiných názorů a zkušeností to prostě nefunguje dobře, ona totiž elektronika a činnost egru se u DQ verze hodně změnila a původní SW neví jak s ní správně pracovat. nicméně verze 9970-9972 nejsou verze s úpravou NOx, tak v tom nevidím zásadní problém. Editováno: 10. Květen 2018, autor: 15degren Citovat
Kyselinka Vloženo 11. Květen 2018 Vloženo 11. Květen 2018 Mne pri vymene EGR davali vtedy najnovsi SW 9972, to len FYI. Citovat
15degren Vloženo 11. Květen 2018 Vloženo 11. Květen 2018 (editace) Jinak zajímavá věc. U 9976 SW se mi pouštěla regenerace kolem 500 km a filtr měl při tom to nájezdu cal, hodnotu 24g reálnou ale většinou kolem 18g s 9978 se sice EGR neotvírá tolik jako u 9976 ale filtr se reálně naplní dřív než u cal. množství bývá to mezi 250 a 380 km a to jezdím jen po dálnici... docela mě to znejišťuje. Na druhou stranu, jestli filtr díky tomu exne dřív než se reálně naplní, dostanu aspoň nový zadara... nicméně musela tam být mnohem větší změna chodu motoru, protože u 9976 byl zátah výrazně lepší a vstřiky byly podstatně hlučnější. Teď je ten motor tichý, ale nemá ten příjemný zátah, si myslim že prostě jako dost hulí jen to díky filtru není vidět, proč by se jinak tolik plnil... Editováno: 11. Květen 2018, autor: 15degren Citovat
LucasCZE Vloženo 11. Květen 2018 Vloženo 11. Květen 2018 Protoze se EGR neotvira tolik a tedy jde vice spalin do filtru? Citovat
15degren Vloženo 11. Květen 2018 Vloženo 11. Květen 2018 To asi těžko, původní SW EGR na dálnici používal sporadicky, když jsi jel na hraně limitů a rozhodně se neplnil. Citovat
LucasCZE Vloženo 11. Květen 2018 Vloženo 11. Květen 2018 No ja to bral z tveho prispevku. Vzdyt jsi psal, ze s 9978 se EGR neotvira tolik jako s 9976. Tak jsem jen nadhodil myslenku... A chces rict, ze porad jezdis na hrane limitu? Protoze jinak nechapu, jaky to ma vliv. Citovat
15degren Vloženo 12. Květen 2018 Vloženo 12. Květen 2018 zákonných limitů ne limitu motoru :-) Citovat
palvis Vloženo 18. Květen 2018 Vloženo 18. Květen 2018 mam moznost kupit za dobru cenu egr wahler ale bez chladica mozem pouzit chladic zo stareho egr ze ho neako vycistim ?? Citovat
15degren Vloženo 18. Květen 2018 Vloženo 18. Květen 2018 To přijde na to jakou chybu ti to egru hází, jestli jen sekající klapku tak pomůže, jestli i špatný průchod chladičem tak ti to samozřejmě nepomůže, vyčistit to zkusit můžeš, ale jestli to hází jen chybu s nedostatkem vzduchu a chceš to zkusit čistit, tak ten ventil kupuješ zbytečně. Jestli se přisekává zjistíš snadno pohmatem když sundáš ten motůrek. Já osobně kdybych se sral s vyndaváním tak bych to měnil jako celek. Citovat
palvis Vloženo 18. Květen 2018 Vloženo 18. Květen 2018 chyby co vyhodil vag som uviedol vyssie len som z nich jelen Citovat
lukino200 Vloženo 22. Květen 2018 Vloženo 22. Květen 2018 Zdravim, budu kupovat Octavii II combu 1.6 tdi, rok 2013 najet 130 000 km... Už pry ma druhej egr ventil.. Pokud byl už měněný tak ten nový prošel inovací a už by měl šlapat? Moc diky Citovat
Aleš Veigend Vloženo 22. Květen 2018 Vloženo 22. Květen 2018 Těžko říct jaký tam dali a jaký je tam SW... Můžeš jen doufat Citovat
Návštěvník Vloženo 22. Květen 2018 Vloženo 22. Květen 2018 Ja už by som do 1.6 nešiel.Veľa vecí odchádza. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.