Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

dnes mi 3 krat hodilo auto do nudzaku odisiel EGR? vypis z diagnostiky

7462 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 
          P0403 00 [032] - -
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamiti
             info o závadi:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 159976 km
                    Datum: 2096.14.10
                    Eas: 16:13:55

                    Otáeky motoru: 1898.00 /min
                    Normovaná hodnota zátiže: 20.0 %
                    Rychlost vozidla: 74 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 69 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 25 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
                    Napití svorky 30: 14.344 V
                    Eítae zapomenutí po OBD: 40
                    Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 29.59 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 84.253 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: skuteená hodnota-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
                    Hmotnostní množství vzduchu: skuteená hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 459.566 mg/stroke
                    Snímae teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 69 °C

7461 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 
          P0403 00 [032] - -
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamiti
             info o závadi:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 159993 km
                    Datum: 2096.14.10
                    Eas: 19:45:45

                    Otáeky motoru: 1678.00 /min
                    Normovaná hodnota zátiže: 20.8 %
                    Rychlost vozidla: 45 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 61 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 21 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
                    Napití svorky 30: 14.231 V
                    Eítae zapomenutí po OBD: 40
                    Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 27.73 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 84.253 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: skuteená hodnota-ANG_EGRV[0]: 25.562 %
                    Hmotnostní množství vzduchu: skuteená hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 479.468 mg/stroke
                    Snímae teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 61 °C

 


 

 

Návštěvník
Vloženo

Ja som dával original (ja som mal za 280) od škodovky, 40e tesnenia, 10e krytka ktorú isto nezabudni, 110e práca, 45e geometria takže 500e

Vloženo (editace)

Oba jsou DQ což znamená že žádný rozdíl pokud vím tak ho nikdo jiný než wahler nepoužívá,tj. jen originál prošel přebalem a kontrolou kvality škoda.

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo

Měl jsem stejný problém- dal jsem Wahler a od té doby cca 4 tisíc najetých km a ok. Nejsem odborník,ale v cc autodíly mi potvrdily,že ostatní díly opravdu chodí na reklamace- pouze originál a ten Wahler je dobrý. Takže za mě dobrý...  

Návštěvník
Vloženo

Podľa mňa je to jedno oba majú DQ index a na oba je záruka 2 roky.

Návštěvník
Vloženo

Podľa mňa by 9970 malo byt OK ja som mal 8890 po výmene 500km a žiadna chyba len ja debil som dal 9978...

Vloženo (editace)

s DQ musím mít novější SW, jaký nejnižší to ti nepovím, ale s 9970-9972 by mělo být ok. Snad by podle motorpower mělo jít egr nastavit aby šel i s nižší verzí, ale dle jiných názorů a zkušeností to prostě nefunguje dobře, ona totiž elektronika a činnost egru se u DQ verze hodně změnila a původní SW neví jak s ní správně pracovat. nicméně verze 9970-9972 nejsou verze s úpravou NOx, tak v tom nevidím zásadní problém.

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo (editace)

Jinak zajímavá věc. U 9976 SW se mi pouštěla regenerace kolem 500 km a filtr měl při tom to nájezdu cal, hodnotu 24g reálnou ale většinou kolem 18g s 9978 se sice EGR neotvírá tolik jako u 9976 ale filtr se reálně naplní dřív než u cal. množství bývá to mezi 250 a 380 km a to jezdím jen po dálnici... docela mě to znejišťuje. Na druhou stranu, jestli filtr díky tomu exne dřív než se reálně naplní, dostanu aspoň nový zadara... nicméně musela tam být mnohem větší změna chodu motoru, protože u 9976 byl zátah výrazně lepší a vstřiky byly podstatně hlučnější. Teď je ten motor tichý, ale nemá ten příjemný zátah, si myslim že prostě jako dost hulí jen to díky filtru není vidět, proč by se jinak tolik plnil...

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo

No ja to bral z tveho prispevku. Vzdyt jsi psal, ze s 9978 se EGR neotvira tolik jako s 9976. Tak jsem jen nadhodil myslenku... A chces rict, ze porad jezdis na hrane limitu? Protoze jinak nechapu, jaky to ma vliv.

Vloženo

To přijde na to jakou chybu ti to egru hází, jestli jen sekající klapku tak pomůže, jestli i špatný průchod chladičem tak ti to samozřejmě nepomůže, vyčistit to zkusit můžeš, ale jestli to hází jen chybu s nedostatkem vzduchu a chceš to zkusit čistit, tak ten ventil kupuješ zbytečně. Jestli se přisekává zjistíš snadno pohmatem když sundáš ten motůrek.

 

Já osobně kdybych se sral s vyndaváním tak bych to měnil jako celek.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...