Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

dnes mi 3 krat hodilo auto do nudzaku odisiel EGR? vypis z diagnostiky

7462 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 
          P0403 00 [032] - -
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamiti
             info o závadi:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 159976 km
                    Datum: 2096.14.10
                    Eas: 16:13:55

                    Otáeky motoru: 1898.00 /min
                    Normovaná hodnota zátiže: 20.0 %
                    Rychlost vozidla: 74 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 69 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 25 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
                    Napití svorky 30: 14.344 V
                    Eítae zapomenutí po OBD: 40
                    Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 29.59 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 84.253 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: skuteená hodnota-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
                    Hmotnostní množství vzduchu: skuteená hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 459.566 mg/stroke
                    Snímae teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 69 °C

7461 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 
          P0403 00 [032] - -
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamiti
             info o závadi:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 159993 km
                    Datum: 2096.14.10
                    Eas: 19:45:45

                    Otáeky motoru: 1678.00 /min
                    Normovaná hodnota zátiže: 20.8 %
                    Rychlost vozidla: 45 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 61 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 21 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
                    Napití svorky 30: 14.231 V
                    Eítae zapomenutí po OBD: 40
                    Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 27.73 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 84.253 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: skuteená hodnota-ANG_EGRV[0]: 25.562 %
                    Hmotnostní množství vzduchu: skuteená hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 479.468 mg/stroke
                    Snímae teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 61 °C

 


 

 

Priprav si 500-700€.

Inak mne odišiel pri 157 000.

 

Ja som dával original (ja som mal za 280) od škodovky, 40e tesnenia, 10e krytka ktorú isto nezabudni, 110e práca, 45e geometria takže 500e

Kdevsi zohnal to egr za taku cenu

Oba jsou DQ což znamená že žádný rozdíl pokud vím tak ho nikdo jiný než wahler nepoužívá,tj. jen originál prošel přebalem a kontrolou kvality škoda.

Upraveno od 15degren

mozem tam teda dat ten Wahler ci radsej ten original?

Měl jsem stejný problém- dal jsem Wahler a od té doby cca 4 tisíc najetých km a ok. Nejsem odborník,ale v cc autodíly mi potvrdily,že ostatní díly opravdu chodí na reklamace- pouze originál a ten Wahler je dobrý. Takže za mě dobrý...  

Podľa mňa je to jedno oba majú DQ index a na oba je záruka 2 roky.

ok dik dam wahler a sowt nemusim davat novy ked mam 9970 staci len zakladne nastavenie egr?

Podľa mňa by 9970 malo byt OK ja som mal 8890 po výmene 500km a žiadna chyba len ja debil som dal 9978...

s DQ musím mít novější SW, jaký nejnižší to ti nepovím, ale s 9970-9972 by mělo být ok. Snad by podle motorpower mělo jít egr nastavit aby šel i s nižší verzí, ale dle jiných názorů a zkušeností to prostě nefunguje dobře, ona totiž elektronika a činnost egru se u DQ verze hodně změnila a původní SW neví jak s ní správně pracovat. nicméně verze 9970-9972 nejsou verze s úpravou NOx, tak v tom nevidím zásadní problém.

Upraveno od 15degren

Mne pri vymene EGR davali vtedy najnovsi SW 9972, to len FYI.

Jinak zajímavá věc. U 9976 SW se mi pouštěla regenerace kolem 500 km a filtr měl při tom to nájezdu cal, hodnotu 24g reálnou ale většinou kolem 18g s 9978 se sice EGR neotvírá tolik jako u 9976 ale filtr se reálně naplní dřív než u cal. množství bývá to mezi 250 a 380 km a to jezdím jen po dálnici... docela mě to znejišťuje. Na druhou stranu, jestli filtr díky tomu exne dřív než se reálně naplní, dostanu aspoň nový zadara... nicméně musela tam být mnohem větší změna chodu motoru, protože u 9976 byl zátah výrazně lepší a vstřiky byly podstatně hlučnější. Teď je ten motor tichý, ale nemá ten příjemný zátah, si myslim že prostě jako dost hulí jen to díky filtru není vidět, proč by se jinak tolik plnil...

Upraveno od 15degren

Protoze se EGR neotvira tolik a tedy jde vice spalin do filtru?

To asi těžko, původní SW EGR na dálnici používal sporadicky, když jsi jel na hraně limitů a rozhodně se neplnil.

No ja to bral z tveho prispevku. Vzdyt jsi psal, ze s 9978 se EGR neotvira tolik jako s 9976. Tak jsem jen nadhodil myslenku... A chces rict, ze porad jezdis na hrane limitu? Protoze jinak nechapu, jaky to ma vliv.

zákonných limitů ne limitu motoru :-)

mam moznost kupit za dobru cenu egr wahler ale bez chladica mozem pouzit chladic zo stareho egr ze ho neako vycistim ??

To přijde na to jakou chybu ti to egru hází, jestli jen sekající klapku tak pomůže, jestli i špatný průchod chladičem tak ti to samozřejmě nepomůže, vyčistit to zkusit můžeš, ale jestli to hází jen chybu s nedostatkem vzduchu a chceš to zkusit čistit, tak ten ventil kupuješ zbytečně. Jestli se přisekává zjistíš snadno pohmatem když sundáš ten motůrek.

 

Já osobně kdybych se sral s vyndaváním tak bych to měnil jako celek.

chyby co vyhodil vag som uviedol vyssie len som z nich jelen 

Zdravim, budu kupovat Octavii II combu 1.6 tdi, rok 2013 najet 130 000 km... Už pry ma druhej egr ventil.. Pokud byl už měněný tak ten nový prošel inovací a už by měl šlapat? Moc diky

Těžko říct jaký tam dali a jaký je tam SW... Můžeš jen doufat ;) 

Ja už by som do 1.6 nešiel.
Veľa vecí odchádza.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.