Přejít na obsah

EGR ventil


maxop

Doporučené příspěvky

dnes mi 3 krat hodilo auto do nudzaku odisiel EGR? vypis z diagnostiky

7462 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 
          P0403 00 [032] - -
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamiti
             info o závadi:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 159976 km
                    Datum: 2096.14.10
                    Eas: 16:13:55

                    Otáeky motoru: 1898.00 /min
                    Normovaná hodnota zátiže: 20.0 %
                    Rychlost vozidla: 74 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 69 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 25 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
                    Napití svorky 30: 14.344 V
                    Eítae zapomenutí po OBD: 40
                    Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 29.59 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 84.253 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: skuteená hodnota-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
                    Hmotnostní množství vzduchu: skuteená hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 459.566 mg/stroke
                    Snímae teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 69 °C

7461 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 
          P0403 00 [032] - -
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamiti
             info o závadi:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 159993 km
                    Datum: 2096.14.10
                    Eas: 19:45:45

                    Otáeky motoru: 1678.00 /min
                    Normovaná hodnota zátiže: 20.8 %
                    Rychlost vozidla: 45 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 61 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 21 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
                    Napití svorky 30: 14.231 V
                    Eítae zapomenutí po OBD: 40
                    Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 27.73 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 84.253 %
                    Ventil zpitného vedení výfukových plynu: skuteená hodnota-ANG_EGRV[0]: 25.562 %
                    Hmotnostní množství vzduchu: skuteená hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 479.468 mg/stroke
                    Snímae teploty motoru v bloku motoru: hrubá hodnota-Teplota chladicí kapaliny: 61 °C

 


 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s DQ musím mít novější SW, jaký nejnižší to ti nepovím, ale s 9970-9972 by mělo být ok. Snad by podle motorpower mělo jít egr nastavit aby šel i s nižší verzí, ale dle jiných názorů a zkušeností to prostě nefunguje dobře, ona totiž elektronika a činnost egru se u DQ verze hodně změnila a původní SW neví jak s ní správně pracovat. nicméně verze 9970-9972 nejsou verze s úpravou NOx, tak v tom nevidím zásadní problém.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak zajímavá věc. U 9976 SW se mi pouštěla regenerace kolem 500 km a filtr měl při tom to nájezdu cal, hodnotu 24g reálnou ale většinou kolem 18g s 9978 se sice EGR neotvírá tolik jako u 9976 ale filtr se reálně naplní dřív než u cal. množství bývá to mezi 250 a 380 km a to jezdím jen po dálnici... docela mě to znejišťuje. Na druhou stranu, jestli filtr díky tomu exne dřív než se reálně naplní, dostanu aspoň nový zadara... nicméně musela tam být mnohem větší změna chodu motoru, protože u 9976 byl zátah výrazně lepší a vstřiky byly podstatně hlučnější. Teď je ten motor tichý, ale nemá ten příjemný zátah, si myslim že prostě jako dost hulí jen to díky filtru není vidět, proč by se jinak tolik plnil...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To přijde na to jakou chybu ti to egru hází, jestli jen sekající klapku tak pomůže, jestli i špatný průchod chladičem tak ti to samozřejmě nepomůže, vyčistit to zkusit můžeš, ale jestli to hází jen chybu s nedostatkem vzduchu a chceš to zkusit čistit, tak ten ventil kupuješ zbytečně. Jestli se přisekává zjistíš snadno pohmatem když sundáš ten motůrek.

 

Já osobně kdybych se sral s vyndaváním tak bych to měnil jako celek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...