Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Tak ak pod progresívnym posilňovačom riadenia myslíte variabilný prevod riadenia, tak ten nikdy žiadna sériová Fabia nemala. Ja som pod progresívnym posilňovačom riadenia myslel premenlivý posilňovací účinok závislý na rýchlosti, aspoň v dobe FI sa tomu hovorilo progresívny, môžem sa ale samozrejme mýliť.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proměnlivý posilovací účinek řízení je dán čistě sw řj sloupku řízení - FIII má elektromechanické řízení. Podle Etky existují dvě varianty - u jedné z nich je napsáno toto:

post-32075-0-83703700-1441052038_thumb.j

 

u té druhé zase toto:

 

post-32075-0-77060100-1441052039_thumb.j

 

Vydedukovat pro jakou motorizaci či model z toho příliš nejde. Jedině podle PR čísla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokiaľ sa bavíme o premenlivom posilňovacom účinku, teda jeho progresivite, tak by to malo mať aj 1.0 MPI, rozdielna charakteristika MPI/TSI/TDI sa nastavuje kódovaním, možno by šlo progresivitu vypnúť úpne, ale neviem k čomu by to bolo dobré a prečo by to výrobca robil, nakoľko HW by mal byť cca rovnaký, hoci u 1.0 MPI by teoreticky mohol stačiť nenej výkonný motorček........ na elektronike vynechaním "progresivity" z princípu príliš ušetriť nejde......

 

Podľa 1N1 by som mal mať v 81kW Style len "řízení s posilovačem", čo by u auta s maximálkou cca 200km*h-1 asi nebol najlepší nápad. Kam by potom dávali ten servotronic ak nie do najsilnejšej motorizácie a najvyššej výbavy? Že by Monte Carlo s 1.0 MPI ktorá je odvodená od Ambition?

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý večer páni a dámové, tak jsem se přeci jen dočkal. :D Dnes ráno jsem přebíral a teď večer je na počitadle nějakých 110km. Průměrná spotřeba činí 7L/100km, ale s tím jsem počítal že to bude teď ze začátku trošku víc papat, než se zajede. Jinak po prvním dni mam téměř maximální spokojenost. Je to sice drobnost, ale kdo je vyšší postavy (jako já), tak by mohl mít problém s páčkou na nastavení volantu. Oproti 1. generaci Fábie, kde byla páčka schovaná zespoda pod volantem.

Jinak výbava Style, agregát 1,2Tsi 88kw (malinkatej dráček, oproti předchozí F I 1,2htp :D ), jinak příplatky : 

Bílá Moon Metalíza,Střešní nosič, Sunset, Rezervní kolo, černé 16" kola Beam, Malý kožený paket se sportovním volantem, Sportovní podvozek, Mlhovky s Corner, Rádio Bolero, Dynamic packet a Mobilita +.

http://imgur.com/YpBRO8d

http://imgur.com/TI7s1ZY#2

 

 

Edit.: "prý"nemam povoleno vkládat obrázky, tak jsem vám sem hodil linky :x

Editováno: , autor: Milda93
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý večer páni a dámové, tak jsem se přeci jen dočkal. :D Dnes ráno jsem přebíral a teď večer je na počitadle nějakých 110km. Průměrná spotřeba činí 7L/100km, ale s tím jsem počítal že to bude teď ze začátku trošku víc papat, než se zajede. Jinak po prvním dni mam téměř maximální spokojenost. Je to sice drobnost, ale kdo je vyšší postavy (jako já), tak by mohl mít problém s páčkou na nastavení volantu. Oproti 1. generaci Fábie, kde byla páčka schovaná zespoda pod volantem.

Jinak výbava Style, agregát 1,2Tsi 88kw (malinkatej dráček, oproti předchozí F I 1,2htp :D ), jinak příplatky : 

Bílá Moon Metalíza,Střešní nosič, Sunset, Rezervní kolo, černé 16" kola Beam, Malý kožený paket se sportovním volantem, Sportovní podvozek, Mlhovky s Corner, Rádio Bolero, Dynamic packet a Mobilita +.

http://imgur.com/YpBRO8d

http://imgur.com/TI7s1ZY#2

 

 

Edit.: "prý"nemam povoleno vkládat obrázky, tak jsem vám sem hodil linky :x

 

Paket Style PLUS jsi si nevzal ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než Octavii Style zkus se projet Golfem Variant za 472900,-. Nechci se hádat, ale proti Octavii je to auto úplně někde jinde. Zpracování interiéru i auta, naladění i přes stejný podvozek je jinde. Tak dlouho, co je auto neutrální v zatáčce, skoro nikdo neumí. Člověk si z Golfu Highline sedne do Octavie a připadá si o 10 let zpátky. Nám pro 2 a malé dítě stačí ,,malá´´ Fabia, ale skoro všechny delší cesty se jezdí G.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než Octavii Style zkus se projet Golfem Variant za 472900,-. Nechci se hádat, ale proti Octavii je to auto úplně někde jinde. Zpracování interiéru i auta, naladění i přes stejný podvozek je jinde. Tak dlouho, co je auto neutrální v zatáčce, skoro nikdo neumí. Člověk si z Golfu Highline sedne do Octavie a připadá si o 10 let zpátky. Nám pro 2 a malé dítě stačí ,,malá´´ Fabia, ale skoro všechny delší cesty se jezdí G.

To bude tím,že hierarchie je prostě daná..Polo bude vždy výš než Fábia..Golf než OIII..Passat než Superb

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...