Srpen 31, 201510 r Tak adaptivní posilovač řízení mám a je to hodně návykové. Ve vysoké rychlosti je volant pevný, během parkování jde točit jedním prstem. Krásně je to znát při sjezdu z dálnice prudkou zatáčkou. Tahle věc je velmi příjemná.
Srpen 31, 201510 r Tak ak pod progresívnym posilňovačom riadenia myslíte variabilný prevod riadenia, tak ten nikdy žiadna sériová Fabia nemala. Ja som pod progresívnym posilňovačom riadenia myslel premenlivý posilňovací účinok závislý na rýchlosti, aspoň v dobe FI sa tomu hovorilo progresívny, môžem sa ale samozrejme mýliť. Upraveno Září 1, 201510 r od lubikSK
Srpen 31, 201510 r Já se snažím zjistit, jestli to má i litrový motor. Prodejci tak nějak neví. Asi by to šlo zjistit z ETKY, ale novou verzi jsem zatím nesehnal.
Srpen 31, 201510 r Proměnlivý posilovací účinek řízení je dán čistě sw řj sloupku řízení - FIII má elektromechanické řízení. Podle Etky existují dvě varianty - u jedné z nich je napsáno toto: u té druhé zase toto: Vydedukovat pro jakou motorizaci či model z toho příliš nejde. Jedině podle PR čísla.
Srpen 31, 201510 r Pokiaľ sa bavíme o premenlivom posilňovacom účinku, teda jeho progresivite, tak by to malo mať aj 1.0 MPI, rozdielna charakteristika MPI/TSI/TDI sa nastavuje kódovaním, možno by šlo progresivitu vypnúť úpne, ale neviem k čomu by to bolo dobré a prečo by to výrobca robil, nakoľko HW by mal byť cca rovnaký, hoci u 1.0 MPI by teoreticky mohol stačiť nenej výkonný motorček........ na elektronike vynechaním "progresivity" z princípu príliš ušetriť nejde...... Podľa 1N1 by som mal mať v 81kW Style len "řízení s posilovačem", čo by u auta s maximálkou cca 200km*h-1 asi nebol najlepší nápad. Kam by potom dávali ten servotronic ak nie do najsilnejšej motorizácie a najvyššej výbavy? Že by Monte Carlo s 1.0 MPI ktorá je odvodená od Ambition? Upraveno Srpen 31, 201510 r od lubikSK
Srpen 31, 201510 r Servotronic se říkalo elektrohydraulickému posilovači. Nemají náhodou motorizace 1,4 MPI a 1.6 MPI ještě elektrohydrauliku?
Srpen 31, 201510 r Já bych se tím, co je napsáno (Servotronic) anebo i zobrazeno v Etce příliš nezabýval, ono to ne vždy úplně sedí.
Srpen 31, 201510 r Vraťme se k tématu a neposuzujme řidičcké schopností přispěvovatelů. Myslím, že více jak 15 let jako řidič na záchrancé mám dostatečný zkušenosti a pro podobné pisatele co poučují jezdím spíše já Tak ted jsi to opravdu vylepsil...
Září 2, 20159 r Dobrý večer páni a dámové, tak jsem se přeci jen dočkal. Dnes ráno jsem přebíral a teď večer je na počitadle nějakých 110km. Průměrná spotřeba činí 7L/100km, ale s tím jsem počítal že to bude teď ze začátku trošku víc papat, než se zajede. Jinak po prvním dni mam téměř maximální spokojenost. Je to sice drobnost, ale kdo je vyšší postavy (jako já), tak by mohl mít problém s páčkou na nastavení volantu. Oproti 1. generaci Fábie, kde byla páčka schovaná zespoda pod volantem. Jinak výbava Style, agregát 1,2Tsi 88kw (malinkatej dráček, oproti předchozí F I 1,2htp ), jinak příplatky : Bílá Moon Metalíza,Střešní nosič, Sunset, Rezervní kolo, černé 16" kola Beam, Malý kožený paket se sportovním volantem, Sportovní podvozek, Mlhovky s Corner, Rádio Bolero, Dynamic packet a Mobilita +. http://imgur.com/YpBRO8d http://imgur.com/TI7s1ZY#2 Edit.: "prý"nemam povoleno vkládat obrázky, tak jsem vám sem hodil linky :x Upraveno Září 2, 20159 r od Milda93
Září 2, 20159 r 4-5 měsíců bylo řečeno, a tak nějak to i vyšlo.Nutno dodat že by bylo doma dřív, kdybych neplatil na poslední chvíli a nebyla celozávodní dovolená
Září 3, 20159 r Do 3 týdnů budu objednávat a mám v merku dvě auta. F3 combi 81kw, Style s plno pakety a nebo O3 81kw Style s xenony. Rozdíl je měsíčně 950 Kč. Takže velký brouk.
Září 3, 20159 r Bych vzal Fabii, oktávek je aspoň v Praze stovky a ty vyplně dveří vypadají stejně blbě. Xenony ti stejně časem někdo ukradne. Octavii bych vzal, jedině, kdyby se tam jezdilo často v pěti lidech a denně delší cesty do práce.
Září 3, 20159 r Čekáme pišišvora a myslím, že kvůli dětské sedačce by O3 byla určitě lepší, ale ještě chci F3 pořádně prohlídnout kufr. Je tam 1% spoluúčast, tak to neřeším a hlavně nezapomeň, jak dlouho se už O3 prodává vůči F3.
Září 3, 20159 r Vzhledem k místu vzadu bych se nerozmýšlel a vzal oct.Jen bych si jí s 1,2 pořádně projel,jestli ten motor stačí.Vzhledem k tomu,že bude zhruba stejně těžká jako Roomster,kde 63 kW stačí a má lepší aerodynamiku tak to asi nebude problém.
Září 3, 20159 r Je o dost živější jak Roomster 63kw. Rok jsem jezdil s 1.4 103kw a ten motor byl perfektní. Je to zas na rok. 1.4 už je dražší, ale ve splatce menší rozdíl. Nejdřív musí omrknout to s tou sedačkou
Září 3, 20159 r Dobrý večer páni a dámové, tak jsem se přeci jen dočkal. Dnes ráno jsem přebíral a teď večer je na počitadle nějakých 110km. Průměrná spotřeba činí 7L/100km, ale s tím jsem počítal že to bude teď ze začátku trošku víc papat, než se zajede. Jinak po prvním dni mam téměř maximální spokojenost. Je to sice drobnost, ale kdo je vyšší postavy (jako já), tak by mohl mít problém s páčkou na nastavení volantu. Oproti 1. generaci Fábie, kde byla páčka schovaná zespoda pod volantem. Jinak výbava Style, agregát 1,2Tsi 88kw (malinkatej dráček, oproti předchozí F I 1,2htp ), jinak příplatky : Bílá Moon Metalíza,Střešní nosič, Sunset, Rezervní kolo, černé 16" kola Beam, Malý kožený paket se sportovním volantem, Sportovní podvozek, Mlhovky s Corner, Rádio Bolero, Dynamic packet a Mobilita +. http://imgur.com/YpBRO8d http://imgur.com/TI7s1ZY#2 Edit.: "prý"nemam povoleno vkládat obrázky, tak jsem vám sem hodil linky :x Paket Style PLUS jsi si nevzal ?
Září 3, 20159 r Než Octavii Style zkus se projet Golfem Variant za 472900,-. Nechci se hádat, ale proti Octavii je to auto úplně někde jinde. Zpracování interiéru i auta, naladění i přes stejný podvozek je jinde. Tak dlouho, co je auto neutrální v zatáčce, skoro nikdo neumí. Člověk si z Golfu Highline sedne do Octavie a připadá si o 10 let zpátky. Nám pro 2 a malé dítě stačí ,,malá´´ Fabia, ale skoro všechny delší cesty se jezdí G.
Září 3, 20159 r 1.2TSI v Octavii je v pohodě, to auto je asi jenom o 60kg těžší ( v závislosti na výbavě ), než Rapid a tam je v pohodě. Problém je, když to auto naloží, to už moc nejede - respektive jede, ale musíš točit a pak to hodně žere... 1.4 je ideál...
Září 3, 20159 r Paket Style PLUS jsi si nevzal ? Taky mě to zarazilo, ale asi ne - podle mě to bude nějaký nákup přes firmu, kde jsou kvůli velké slevě tyhle pakety zakázaný.
Září 3, 20159 r Než Octavii Style zkus se projet Golfem Variant za 472900,-. Nechci se hádat, ale proti Octavii je to auto úplně někde jinde. Zpracování interiéru i auta, naladění i přes stejný podvozek je jinde. Tak dlouho, co je auto neutrální v zatáčce, skoro nikdo neumí. Člověk si z Golfu Highline sedne do Octavie a připadá si o 10 let zpátky. Nám pro 2 a malé dítě stačí ,,malá´´ Fabia, ale skoro všechny delší cesty se jezdí G. To bude tím,že hierarchie je prostě daná..Polo bude vždy výš než Fábia..Golf než OIII..Passat než Superb
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.