matelkoxxl Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 Nazdar. Dnes ked som sa tak pomaly popohynal na semaforoch v zapche mi napadlo, ci je lepsie pri takom stati prehadzovat stale do polohy N, alebo to radsej nechavat na D-cku? Ked stojim na brzde a mam D-cko, tak motor aj viac huci a trocha akoby triasol s celym autom, ked to hodim do N-ka, tak to trasenie prestane a aj hluk je mensi. Rad by som vedel, ci to je pre tu prevodovku dobre, alebo to radsej nechavat stale v D-cku? Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 20. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 Klidně to nech v Dčku. Zkus víc přišlápnout brzdu a ty projevy zmizí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 20. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2014 tak neviem, ale skusal som tlacit na brzdu tak silno ako sa dalo ale aj tak je citelny a pocutelny rozdiel medzi D a N polohou. mne prave nerobi problem to davat do N-ka, len ci to nieco nespravi tej prevodovke? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 Nemělo by. Nicméně mě při stání spojky vypínají. V záběru nejsou, protože ti auto v kopci i couvne, než zaberou. Dokonce i na rovině, když pustíš brzdu, tak chvilku nic, pak to trochu škubne a jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 21. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 Tak ako pises, na rovine ked pustim brzdu, tak najprv nic a potom sa to rozbehne, ale v kopci nie, kedze mam nastaveny hill hold, auto stoji kym nepridam na nieco vyse 2000 ot, potom pusti brzdu a rozbehne sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 Přesně. Když jsem neměl HH tak auto couvlo klidně i o metr. Já osobně nikdy do N neřadil. Max. dám P , abych nemusel stát na brzdě. Jen pozor na pojistku řazení, kdyby jsi používal N při jízdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Na semaforech nechávám D, na N vyřazuju občas z kopce. A P vždy s ruční brzdou (pokud je to ve svahu!!!) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jets Vloženo 17. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2014 zkoušeli jste někdo launch control? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 17. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2014 jo zkousel jsem rok O9 a 12 a nejde 2,0 TDI .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robko151 Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 ahojte, ten HILL HOLD ma kazde auto alebo to je výbava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 Starší modely ho měl za příplatek a novější standart. Já si ho připlácel u 3.6 RV 2012. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robko151 Vloženo 29. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2014 jo ja mam 2008 2.0 TDI 103 kW...asi to nemam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Golfino Vloženo 5. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 Chtěl bych oživit toto starší téma protože mne zajíma jedna věc. Mám automata poprvé v životě. A chtěl bych vědět když dojíždím do křižovatky kde se těsně předemnou rozesvítí červená a vím že bude trvat třeba 2 minuty tak už za jízdy vytadím na N. Tak stejně někdy vyřadím na N a i když auto stále jede dám zpět D a jedu dál. Ničím si tím převodovku nebo je to OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jets Vloženo 5. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 je to ok, ničemu to nevadí, jen přidej plyn až po té co převodovka "zabere" 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 5. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2015 Jj. Při zařazení rychlosti musí být volnoběh. Jen nechápu proč vyřazuješ. To bych pochopil při nouzovém brždění... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jets Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 no já když dojíždím ke křižovatce a vidím na dálku že budu zastavovat tak klidně taky vyřadím a nechám tam auto dojet setvačností... proč ne? Když blikne červená a já su blízko tak naopak nechám zařazené a brzdím motorem. při nouzovém brždění bych právě nevyřazoval aby motor brzdil taky ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Třeba proto, že se dostaneš do určité rychlosti a zařadit nepůjde. Budeš muset zastavit a poté zařadit. Při nouzovém brždění dsg ani neví co má dělat, takže ve finále může i uškodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Golfino Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Pokud jedeš na volnoběh třeba i 40kmh tak tam ten kvalt musí vlézt vždy ne? A to je další můj dotaz právě jestli tomu neuškodí když za jízdy vyřadím a pak jedu např 30km/h otáčky jsou na volnoběh a já tam vrátím D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Osobně nikdy na křižovatce nevyřazuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 (editace) Pojistka proti zařazení se aktivuje asi pod 10km/h. Už si to moc nepamatuji. Pokud dodržíš volnoběh a počkáš, až si zařadí potřebnou rychlost, tak by se nic stát nemělo. Nové typy dsg s volbou jízdních režimů, mají už zabudovanou funkci plachtění v režimu eco. Je to i popsané v návodu k použití k danému MR. Jinak taky nevyřazuji. Proto mám automat. A taky z důvodu, že pak v případě potřeby nemohu ihned zrychlit. To je stejný, jako bych vypínal motor.[emoji16] Editováno: 6. Srpen 2015, autor: motosman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Golfino Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 Na jakém příkladu bych to vysvětlil... Dojíždíš do křižovatky a piješ horkou kávu no a když podřazuje DSG ať chceš nebo nechceš k určitým záškubům tam dochází. No tak vyřadím dam N a dobrzdím plynule na brzdě. A když náhodou skočí zelená dám tam zpět D a jedu dál. Jako zveličený příklad ale proto jsem se ptal. Opravdu jen kvuli záškubům při podřazování. Převodovku i mechatroniku mám ok a nejsou to horentní záškuby ale prostě kdybych si měl podřazovat manuálně sám tak pouštím spojku o hodně lepe než to dělá DSG. Ja jsem jinak s DSG nadmíru spokojen. A udělám to opravdu jen z řídka to vyřazení ale raději jsem se chtěl zeptat než mému supovi nevědomě ubližovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 (editace) @motosman protože jak idiot furt stojíš na brzdě, tak radši taky vyřadím když auto nemá autohold. Editováno: 6. Srpen 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2015 To je druhá věc .Tady řeší vyřazování za jízdy. Pokud dodrží výše popsané zásady, tak by převodovce neměl ublížit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 7. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2015 Tak dneska jsem testnul tu pojistku řazení DSG a aktivuje/deaktivuje se při 5km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemo.x Vloženo 7. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2015 Od cloveka ze Skodovky mam potvrzene, ze za jizdy (z kopce) je klidne mozne vyradit. Pri zarazeni ve volnobehu pockat, nez se prevodovka chytne a pak pridavat plyn. Pouzivam to, kdyz jedu z kopce a chci "plachtit", tj. nechci, aby mi auto brzdilo motorem. V navodu je uvedena tusim hranice 4Km/h, pod kterou nelze z N zaradit D. Na krizovatce osobne pouzivam P + rucka, pokud budu stat dlouho a nebavi me stat na pedalu. Nko se podle me hodi akorat, pokud jste v kolone z kopce a chcete popoustet auto.. Tam ovsem muze nastat ten problem s 4Km/h... Jinak Hill Holder je snad jenom software vec, ktera se da aktivovat via ferda25 apod. Mam ho a trochu mi vadi, ze pridavam plyn rychleji, nez HH pousti brzdy. Takze se mi stava, ze ho predbehnu a auto mi zaskube, jak se pere motor s brzdou... Musim vzdy chvilku pockat, az se pusti, coz zdrzuje... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.