janmatejicek Vloženo 21. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2016 To ale 6 DSG dělá také. Ne hned, proto je tam ta prodleva při plném uvolnění brzdy, ale už při částečném sešlápnutí/uvolnění brzdy dochází k tomu, že pořád ještě víceméně brzdím a přitom už dochází k pohybu auta. Jinými slovy, motor přetlačuje brzdy. Nedivil bych se, kdyby 7 DSG dělalo to samé. Škoda, že sem asi nikdo nenapíše, jak to teda vlastně je. Všude hromada odborníků na všechno, ale na tohle zatím nikdo nedal jasnou odpověd, jak se DSG chová. A řekl bych, že vlastně žádný mechanik ani pořádně neví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP 2016 Vloženo 21. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2016 (editace) Je to asi vývoj a z generace na generaci se ta DSG vychytává a rádoby "vylepšuje". Já třeba na své 7*DSG jsem schopen se rozjet i když stále stojím zlehka na brzdě ( při stále rozsvícených brzdových ledek ) Nijakou prodlevu tam tedy nepociťuji a nemám. Když bych brzdu hned pustil, tak se prostě pomalounku rozjíždím. Na nějaké to doparkovávání na fous do garáže právě stojím na brzdě zlehka a auto pomalounku popojíždí, dokud brzdu nepřišlápnu fest. U nákladních LKW se to tam dá i štelovat v menu. Jmenuje to myslím režim: Rolování. Můžete se sami zvolit, zda po puštění brzdového pedálu auto bude stát ( pomnu-li silniční nerovost ), či po puštění brzdy se auto bude již samo pomalounku pohybovat, tedy "rolovat". Jinak to má také význam při systému Start-Stop. Kdo na křižovatce šlápne fest brzdu ( při všech ostatních čidlech a sondách, když jsou vyhodnoceny ), tak systém zareaguje a motor vypne. Když se po dobrždění na křižovatce pak jen sešlápne zlehka pedál brzdy ... systém Star-Stop --> NEVYPÍNÁ motor ( a to i přesto, že není tzv. deaktiován ). Editováno: 21. Říjen 2016, autor: SUP 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 21. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2016 to je sice všechno fajn, ale nic z toho, cos tady napsal, vlastně nic nevysvětluje Shodneme se na tom, že DSG spíná spojku už v momentě, kdy je brzda sešlápnutá pouze částečně. Zbytek toho už víc podstatného nepoví... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP 2016 Vloženo 21. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2016 Ano Honzo, přesně tak. Také bych to tak viděl a toto bych Ti --> podepsal jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarcelSzmek Vloženo 22. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2016 Janmatejicek: Dvouhmota má 200 000 Km, ale mechanik říkal, že je ještě v pořádku, že se nemám bát, nicméně opotřebení už určitě má, takže je možné, že mi ty vibrace dělá. Mám najeto na převodovém oleji 20 tis. Km a chtěl jsem ho zkusit vyměnit, ale když píšeš, že po výměně je to beze změny, tak ho teda měnit nebudu. Bylo by fajn, kdyby každý zkusil nějakou možnost řešení těch vibrací. Ikdyž mi říkal mechanik, že je dvouhmota ještě ok, tak ji asi zkusím vyměnit a budu doufat, že ty vibrace přestanou. Ty máš na spojky 20 tis. Km, to jsi je měnil? Kolik máš celkově na autě najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 24. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2016 111000 km najeto, v cca 800000 km (takže spojky mají vlatně 30000 km) byly měněny na záruku, protože docházelo k cukání, nechtělo to zastudena řadit a i ten prokluz byl při studeném motoru dost velký, protože se auto do 2000 otáček prostě nepohnulo do mírného kopce z místa. Mimochodem to cukání/škubání nakonec způsobovala bezbiosložková nafta od EuroOilu, když teploty začaly přes noc padat k nule. Dvouhmota při 200 000 už nemůže být ok, ať si každý říká co chce, rozhodně ne s DSG, které motor podtáčí a ta pětka ve městě a otáčky kolem 1000 tomu prostě nedělají dobře. Z těch 111000 km je tak 80000 po dálnici, kde setrvačník netrpí a stejně už cítím, že má to nejlepší za sebou. Jakmile se objeví první cinkání, tak půjde ven a s novým bych nechal u někoho zvednout mezní otáčky pro řazení, aby k tomu podtáčení zkrátka nedocházelo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fobik Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Je nejaka hranice, kolik je ten prokluz a cukani pripustne?Je mi jasne, ze jakmile se auto do kopce nerozjede, tak uz je pozde Ale spise, jestli se da nejak zdiagnostikovat predovovka, v jakem je stavu. Jestli blizi se zacatek vymenyl oleje v DSG muze mit na to nejaky vliv ci nikoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosc Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Olej v převodovce je potřeba měnit nejdéle po 60 000 tis km.Veškeré informace o převodovce DSG najdeš na stránkách:http://www.prevodovky-sixta.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Spojkovy olej se meni jen v DSG6. V DSG 7 se nic nemeni. Prokluz u DSG7 jsem poznal hlavne pri akceleraci, kdy zacaly otacky na otackomeru litat. Pocitove nic necukalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 Netahejte sem pořád 7°DSG - 2.0 TDI ji nemá! Jedno jediné téma tady nemůže být v cajku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fobik Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 (editace) Ja vim kdy se meni olej v DSG a vim ze se meni jen v 6st DSG, ale na to jsem se neptal. Editováno: 15. Prosinec 2016, autor: fobik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 odpovědi za 2 bludišťáky.... @fobik Myslím si, že není, protože vzhledem k opotřebovanosti, stavu olej, teploty oleje, venkovní teploty se ty podmínky dost liší a zatím jsem navštívil 3 různé servisy, kde mi pokaždé bylo řečeno, že DSG je hrozně chytré, má spoustu senzorů, bere ohled na milion věcí a další pohádky. Málokterý servisák asi vůbec tuší, jak softwarově DSG funguje a proto se pokaždý napíchlo auto na diagnostiku, kde žádná chyba nebyla a pak už záleželo jen na osobním dojmu mechanika, který s tím jel, jestli se to chová "normálně" a nebo ne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PilotF1 Vloženo 20. Březen 2018 Sdílet Vloženo 20. Březen 2018 Cauky. Taky resim, jestli ty vibrace u DSG6 při stani na brzde v rezimu D jsou, nebo nejsou normalni. V mem pripade to není nejaky extrem, ale citim co. Osobne na semaforu, nebo v kolone vyrazuji na N. Ještě jsem nezkousel sešlápnout brzdu nadoraz, jestli se něco zmeni, ale mam strach, abych si neulomil nohu... Vyzkousim hned jak do toho sednu. Ale chtěl jsem se zeptat na jinou věc. Když zastavite v kopci na D a pustite brzdu, musí se auto samo rozjet bez pridani plynu, nebo muze sjet dozadu? Mam brzdového asistenta, takze po spusteni brzdy mi chvili drzi a pak ma snahu se rozjet, jenze asi po zhruba 20-50cm se zacne sunout dozadu. Po pridani plynu se normalne rozjede. Konkretne v tehle diskuzi to někdo zminoval, ale nedostala se mu na to odpověď. Ve výpisech zadna chyba mechatroniky neni. Takze otázka zni : Muze couvnout, nebo je něco spatne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-stream Vloženo 23. Květen 2018 Sdílet Vloženo 23. Květen 2018 Samo ze moze cuvnut nieje to vobec problem. Stojim v kopci brzda stlacena trocha povolim a auto sa zosunie trocha kym zopne spojka. Na krizovatke jemne vibracie na Dcku v neutrale klud, tiez normalne je tam dvojhmota ktora sa opotrebovava. Staci kludnejsie jazdit a aj tie vybracie su mensie a naopak po sportovejsej jazde samozrejme vyssia teplota, vole tak aj vibracie ziadna zahada. V tom dsg by som povedal je ta dvojhmota trocha viac namahana , ale to je len moj dojem. Vsetko je medzi volantom a sedackou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.