Říjen 26, 20159 r Autor Téma zní Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW) - není důvod tady číst cosi o G7 TDI a další off topic příspěvky.
Listopad 18, 20159 r Včera se mi povedla spotřeba, po okreskách, přes centrum Prahy, najeto 700 km Nadmořská výška 154 - 327m.n. http://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=14.0288765&y=50.4998341&z=12&rc=9fyvTx-TyklFyx-Dtq9gvAdxXxYW9h2E4xXgnx&rl=Lovosice&rl=Vrbi%C4%8Dany&rl=50%C2%B05%2716.557%22N%2C%2014%C2%B022%2752.453%22E&rl=Ji%C5%BEn%C3%AD%20spojka%20ev.%C4%8D.%20223%2C%20Praha%2C%20140%2000%2C%20okres%20Hlavn%C3%AD%20m%C4%9Bsto%20Praha&rp=%7B%22criterion%22%3A%22fast%22%2C%22toll%22%3A%22free%22%7D&ri=0 Má někdo podobná čísla majitelé MPi? Upraveno Listopad 18, 20159 r od Jan R.
Listopad 18, 20159 r nikdo to MPI nemá... :'> samozřejmě, že spotřeba pěkná... to je stejný... jako když běžíš nebo jdeš... když půjdeš pomalu, tak se taky nezpotíš...
Listopad 18, 20159 r Někdo se tu vyjadřoval, počítám že ano, jen nejsou v sekci Vaše auta, aby tam neměli spršku odsuzujících názorů jako já :D Zajímavé, že mapy.cz vypočítali čas o 20 min delší, zkusím to v neděli za hodinu, ale už teď jsem jel 50 - 80-100
Listopad 22, 20159 r mám také MPI, slabší verze 44 kW, v letě jsem zkoušel jet na spotřebu cestou z práce 20 km, průměrná rychlost 56 km, spotřeba 3.8, venkovní teplota 35...foto mám někde uložené v mobilu...
Listopad 22, 20159 r To je hezké, no až bude mít najeto tak 5 tkm, to už by mohlo být tepleji ( cca duben/květen), letní korejské pneu, tak jsem zvědav. Ale máš delší převody, to já nedám . Upraveno Listopad 23, 20159 r od Pawouk Necituj bezprostředně předcházející příspěvek!
Listopad 22, 20159 r A jinak s motorem a s autem spokojen? Kolik máš najeto, doléval si olej ? Já tam nechám ten LL, jen intervaly poloviční. Na dvojku a trojku to celkem jede, 4. a 5. se moc nechce, leze to tam ... ( zatím jen 822 km, nad 4tis. jsem to zatím netýral )
Listopad 28, 20159 r S motorem jsem maximálně spokojen, má najeto 13000, auto mám od března, spotřeba je opravdu supr, na výkon nekoukam, kupoval jsem ho jako popojíždědlo do práce a manželka s ním jezdí po městě atd...proto jsem ani turbo nechtěl... zpřevodování je dobrý, akorad je taková větší díra mezi 2. a 3. stupněm asi 1100 otaček a pak už je zase nějakých 600 mezi 3. a 4. Jediná nedokonalost na tomto autě je převodovka, občasný bouchnutí při rychlejším puštěním spojky, jsem sám zvědav na životnost...ale to už jsem tady rozebíral v jiných vláknech...
Listopad 28, 20159 r Jo k oleji...olej jsem nedolíval naposledy jsem kontroloval na 10000 a pořad plno...mám LL, auto nehoním a budu měnit, jak výrobce doporučuje...2 roky nebo 30000...
Listopad 28, 20159 r My to máme taky na popojíždění a na to turbo fakt nepotřebuji, nerozbytnost atmosféry mě bude těšit. U nás převodovka o.k., chce to počkat až se pořádně rozchodí. Olej vyměním při 1500km a také to nechál na LL. Neturbovému motoru to neuškodí a samo si to počítá podle startů, vzdálenosti takže v městském autě to může klidně poslat to servisu např. v 18tkm.
Listopad 28, 20159 r Zdar chlapi, ikdyž jsem škodovkář, pokud bych měl rozpočetna nové auto do 250tis.kč a chtěl klimatizaci, tak rozhodně bych vzal něco s atmosférickou 1.2 od konkurence. Ať už Ford Fiesta 1,25 60kw, nebo Renault Clion 1.2, Citroen C3 1.1 a nebo Dacii Sandero/Logan 1,2 v plné výbavě!! Ani jedno ze zmíněných aut netrpí nějakou zvláštní poruchovostí a moderní 4-válcové motory 1.2 jsou o řád lepší než malý 3-váleček 1.0MPI, který je super do Citigo, ale do Fabie, která většinou slouží jako auto na "všechno" je to slabé no :-) Nejsem si jistý, zda je kterýkoli z tebou vypíchnutých motorů proti MPI nějakou výhrou. Možná 60kW Fiesta, ale jak tak koukám na konfigurátor, tak spíš v případě hodně výhodné skladovky...Kupovat novou Fabii, asi by bylo jasnou volbou slabší TSI. Ale do města nebo někoho, kdo nemá potřebu předjíždět a nejezdí po dálnicích, proč ne.
Listopad 28, 20159 r Právě jsme v Čechách, nikdo s tím nejel a nelíbí se mu to. Když stačí po městě Panda 1.1, Smart 0,6, Corsa 1.0 i F HTP, stačí i toto. Krátké převody dělají své.
Prosinec 5, 20159 r Jenže za cenu Fabie 1.0 MPI s klimou máte 4-válcové spolehlivé motory např. Renault Clio 1.2 54kw/108nm nebo Kia Rio 1.25 63kw/122nm, nebo Hyundai 1.25 55kw/119nm atd. prostě motory, které také umé jezdit za 6l ve městě a navíc vás vklidu svezou po dálnici. Nemluvě o tom, že motor 1.0 MPI stejně jako HTP nemá chladič oleje, dále jako 3-válec se bude s vyšším nájzdem zhoršovat kultivovanost. Ono i má Fábi II HTP byla do těch 80000km tichá a moc nevibrovala, ale pak už to tak slavné nebylo...
Prosinec 5, 20159 r To jsou bláboly, mé HTP i po 114tkm bylo stejně tiché jako na začátku. Důležité, jak e k tomu člověk chová ( správný záběh, ohřívání denodenní motoru a hlavně olej na který to bylo vyrobený. Ty lehkoběžné, co si každý rádoby odborník myslí, že tam patří-nee.) Ono každý nejede po dálnici trvale 130, 110 tam člověk taky dojede a na to litr ideální. Otáčky ani ne 4tis. akt. spotřeba 5l. Doporučuji se všemi auty se svést na všech typech silnic a provozu a pak dělat závěry. Na krátkou je asi jediný konkurent Corsa Drive!. Ten renaultův čtyřválec má divný projev. Při každém přeřazení od 4tis. a výš jakoby to člověk prošlápl naprázdno.
Prosinec 5, 20159 r Každému vyhovuje něco jiného a určitě každý má jiné podmínky provozu. Někdo denně dojíždí do práce dál po okreskách nebo dálnicích a někdo jen 5 km a stojí v kolonách. Sice jsem chtěl jet G, ale jak se mi to auto začlo líbit a celkově mi sedlo, ve 3 jet na otočku do Chorvatska nebo Itálie.
Prosinec 7, 20159 r Přesně tak, moje HTP po 160 000 km stále stejně tiché, nájezd ze 60 procent po dálnici, při prodeji dle servisu ve výborné kondici (vzhledem k nájezdu a stáří auta).
Prosinec 17, 20159 r Máš štěstí, ale i tak tlaky ve válcích HTP prostě klesají až se přiblíží k 10 (nový motor má kolem 15) tak to začne :-) Vlastně to nemusí jít poznat předem, že Titanic se blíží k ledovci :-) ....Jinak 160000km je přesně průměrná hodnota, kdy přeskočí rozovodový řetěz. Říkám průměrná, takže to klidně u někoho nemusí nastat ani do 200tis.km. Ono by vůbec bylo zajímavé sledovat tohle auto dál, ale raději jen tajně aby Ti nový majitel nechtěl Fabi II vrátit :-D
Prosinec 17, 20159 r Autor Vy dva poslední výtečníci, nebudu vás pořád upozorňovat, že jste opět mimo téma a nejen v tomto vlákně. Tak si to přeberte a zařiďte se podle toho.
Leden 22, 20169 r Pokud přejdeš na pevný interval, klidně tam může jít 10W-40, náklady tedy nula nula prd.
Leden 22, 20169 r To byl ale fofr :-) Diky za info. a netusis pri jakych km se maji delat ostatni servisni ukony? Svicky, filtry, rozvody atd? Diky
Leden 22, 20169 r Přesně jsem po tom nepátral ještě, ale jelikož je to stejný princip jako F2 HTP, tipl bych stejný Svíčky mi měnili v 60tkm, filtry 30tkm, palivový filtr se neměnil, fridex za 6 let a 114tk také ne, rozvody počítám 120tkm. . Olej nechám na proměnný 5W-30, litr se dá sehnat za 170,-, filtr stojí 150.-.
Leden 24, 20169 r Rozvody se nemění, Fabie teď mají bezúdržbový rozvodový řemen...je to konstruovaný na životnost motoru...asi 240 000 km... :-) Ford s 1.0 ecoboostem to má to samé... :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.