Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Někdo se tu vyjadřoval, počítám že ano, jen nejsou v sekci Vaše auta, aby tam neměli spršku odsuzujících názorů jako já :D:D

 

Zajímavé, že mapy.cz vypočítali čas o 20 min delší, zkusím to v neděli za hodinu, ale už teď jsem jel 50 - 80-100 :)

Vloženo

mám také MPI, slabší verze 44 kW, v letě jsem zkoušel jet na spotřebu cestou z práce 20 km, průměrná rychlost 56 km, spotřeba 3.8, venkovní teplota 35...foto mám někde uložené v mobilu...

Vloženo (editace)

To je hezké, no až bude mít najeto tak 5 tkm, to už by mohlo být tepleji ( cca duben/květen), letní korejské pneu, tak jsem zvědav. Ale máš delší převody, to já nedám :D

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj bezprostředně předcházející příspěvek!
Vloženo

A jinak s motorem a s autem spokojen? Kolik máš najeto, doléval si olej ? Já tam nechám ten LL, jen intervaly poloviční.

Na dvojku a trojku to celkem jede, 4. a 5. se moc nechce, leze to tam ... ( zatím jen 822 km, nad 4tis. jsem to zatím netýral )

Vloženo

S motorem jsem maximálně spokojen, má najeto 13000, auto mám od března, spotřeba je opravdu supr, na výkon nekoukam, kupoval jsem ho jako popojíždědlo do práce a manželka s ním jezdí po městě atd...proto jsem ani turbo nechtěl...

zpřevodování je dobrý, akorad je taková větší díra mezi 2. a 3. stupněm asi 1100 otaček a pak už je zase nějakých 600 mezi 3. a 4.

 

Jediná nedokonalost na tomto autě je převodovka, občasný bouchnutí při rychlejším puštěním spojky, jsem sám zvědav na životnost...ale to už jsem tady rozebíral v jiných vláknech...

Vloženo

My to máme taky na popojíždění a na to turbo fakt nepotřebuji, nerozbytnost atmosféry mě bude těšit. U nás převodovka o.k., chce to počkat až se pořádně rozchodí. Olej vyměním při 1500km a také to nechál na LL. Neturbovému motoru to neuškodí a samo si to počítá podle startů, vzdálenosti takže v městském autě to může klidně poslat to servisu např. v 18tkm.

Vloženo

Zdar chlapi, ikdyž jsem škodovkář, pokud bych měl rozpočetna nové auto do 250tis.kč a chtěl klimatizaci, tak rozhodně bych vzal něco s atmosférickou 1.2 od konkurence. Ať už Ford Fiesta 1,25 60kw, nebo Renault Clion 1.2, Citroen C3 1.1 a nebo Dacii Sandero/Logan 1,2 v plné výbavě!!  Ani jedno ze zmíněných aut netrpí nějakou zvláštní poruchovostí a moderní 4-válcové  motory 1.2 jsou o řád lepší než malý 3-váleček 1.0MPI, který je super do Citigo, ale do Fabie, která většinou slouží jako auto na "všechno" je to slabé no :-)

Nejsem si jistý, zda je kterýkoli z tebou vypíchnutých motorů proti MPI nějakou výhrou. Možná 60kW Fiesta, ale jak tak koukám na konfigurátor, tak spíš v případě hodně výhodné skladovky...Kupovat novou Fabii, asi by bylo jasnou volbou slabší TSI. Ale do města nebo někoho, kdo nemá potřebu předjíždět a nejezdí po dálnicích, proč ne.

Vloženo

Právě jsme v Čechách, nikdo s tím nejel a nelíbí se mu to. Když stačí po městě Panda 1.1, Smart 0,6, Corsa 1.0 i F HTP, stačí i toto. Krátké převody dělají své.

Vloženo

Jenže za cenu Fabie 1.0 MPI s klimou máte 4-válcové spolehlivé motory např. Renault Clio 1.2 54kw/108nm nebo Kia Rio 1.25 63kw/122nm, nebo Hyundai 1.25 55kw/119nm atd. prostě motory, které také umé jezdit za 6l ve městě a navíc vás vklidu svezou po dálnici. Nemluvě o tom, že motor 1.0 MPI stejně jako HTP nemá chladič oleje, dále jako 3-válec se bude s vyšším nájzdem zhoršovat kultivovanost. Ono i  má Fábi II HTP byla do těch 80000km tichá a moc nevibrovala, ale pak už to tak slavné nebylo...

Vloženo

To jsou bláboly, mé HTP i po 114tkm bylo stejně tiché jako na začátku. Důležité, jak e k tomu člověk chová ( správný záběh, ohřívání denodenní motoru a hlavně olej na který to bylo vyrobený. Ty lehkoběžné, co si každý rádoby odborník myslí, že tam patří-nee.) Ono každý nejede po dálnici trvale 130, 110 tam člověk taky dojede a na to litr ideální. Otáčky ani ne 4tis. akt. spotřeba 5l.

Doporučuji se všemi auty se svést na všech typech silnic a provozu a pak dělat závěry.

Na krátkou je asi jediný konkurent Corsa Drive!.

Ten renaultův čtyřválec má divný projev. Při každém přeřazení od 4tis. a výš jakoby to člověk prošlápl naprázdno.

Vloženo

Každému vyhovuje něco jiného a určitě každý má jiné podmínky provozu. Někdo denně dojíždí do práce dál po okreskách nebo dálnicích a někdo jen 5 km a stojí v kolonách. Sice jsem chtěl jet G, ale jak se mi to auto začlo líbit a celkově mi sedlo, ve 3 jet na otočku do Chorvatska nebo Itálie.

Vloženo

Přesně tak, moje HTP po 160 000 km stále stejně tiché, nájezd ze 60 procent po dálnici, při prodeji dle servisu ve výborné kondici (vzhledem k nájezdu a stáří auta).

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Máš štěstí, ale i tak tlaky ve válcích HTP prostě klesají až se přiblíží k 10 (nový motor má kolem 15) tak to začne :-) Vlastně to nemusí jít poznat předem, že Titanic se blíží k ledovci :-) ....Jinak 160000km je přesně průměrná hodnota, kdy přeskočí rozovodový řetěz. Říkám průměrná, takže to klidně u někoho nemusí nastat ani do 200tis.km. Ono by vůbec bylo zajímavé sledovat tohle auto dál, ale raději jen tajně aby Ti nový majitel nechtěl Fabi II vrátit  :-D

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Přesně jsem po tom nepátral ještě, ale jelikož je to stejný princip jako F2 HTP, tipl bych stejný

Svíčky mi měnili v 60tkm, filtry 30tkm, palivový filtr se neměnil, fridex za 6 let a 114tk také ne, rozvody počítám 120tkm. :). Olej nechám na proměnný 5W-30, litr se dá sehnat za 170,-, filtr stojí 150.-.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...