Přejít na obsah

Klimatizace Diavia škoda felicia 1.6 MPi


msekl

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás lidi, potřebuji nutně poradit. Když zapnu topení tak jen cvaká, ale nefouká. Zkusil jsem vyměnit předřadné odpory topení, ale to taky nepomohlo. Kdo by věděl a poskytl jakou koliv radu budu moc rád. kód motoru AEE 1.6MPi. Toto topení co je na fotkách, jsem ještě v jiné felicii nikde neviděl. A mám klimatizaci. R.v. 1996. Výbava automobilu Laurin&Klement. 

DSC_0186.jpg

DSC_0183.jpg

DSC_0187.jpg

DSC_0185.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jsem zkusil jít od pojistek až k motoru topení a něco je ve zkratu, protože mi to vyhodilo už druhou pojistku 25A a zjistil jsem, že to vyhazuje rychlost 4 u topení. Tak teda nevím co by to mohlo dělat.... nemá někdo fotku, nebo obrázek jak vypadá předřadný odpor, nebo je stejný jako u 1,3? 

Editováno: , autor: msekl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3x jsem to prošel a nic jsem nepřišel. Nevím si rady a do servisu si to dávat nechci, protože co jsem se ptal, tak s tady tím si vědí rady pouze ve škodovce a to je moc drahé.... Kdyby ještě někoho něco napadlo, tak budu velice rád, za každý nápad, či radu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jestli to spali pojistku 25 A, tak by to melo jit snadno gohledat. Odpor toho neceho vandeho je mensi nez 0,5 Ohm a pritom normalne by mel byt vetsi.

Jeste mi neni jasny termin "zapnout topeni". Rad bych si upresnil, ze se tim mysli "zapnout ventilator".

Potom rychlost 4 podle dilenske prirucky pro stejny motor v Oktavce je vyobrazena, jakoze tam zadny predradny odpor neni a napeti jde z prepinace primo na ventilator.

(Pricemz do prepinace to jde podle schematu prave pres nejakou 25A pojistku. To bude asi ta, co ji palis.)

 

Uplne nejdriv bych tedy odpojil ventilator a zmeril jeho odpor. Pokud bude mene nez tech 0,5 Ohmu, tak je nejspis kaput. (I mene nez 1 Ohm by mi bylo podezrelych. Bohuzel nevim, kolik ma byt normalne. Budes si muset jit k nekomu zmerit odpor funkcniho ventilatoru.)

(Kdyz to budes rozebirat, tak zrovna muzes promerit predradne odpory. Ale pokud tu 25 A pojistku prepalis pouze pri nejvyssi rychlosti, tak v nich problem nebude.)

 

Ze zvedavosti bys mohl promerit svorky prepinace rychlosti ventilatoru, jestli neni nejaka bota tam. (Ale tam bych zkrat nekam na kostru moc netipoval.)

 

Pokud furt nic, tak bys samozrejme mel jit po dratech a hledat zkrat na kostru. (Hledal bych hlavne cestou od prepinace pres odpory k ventilatoru.)

 

A pokud tam je klima Diavia (nevim, jak felda normalne vypada), tak se muze stat, ze pri dodelavani klimy nekdo neco k temto dratum pripojil.

Ale nejakou takovou klimu mam v Oktavce a podle schematu tusim, ze se tam spis zapojovalo neco pouze k 1. rychlosti. (Kdyz zapnes klimu, tak to samo pusti ventilator aspon na 1. rychlost.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...