rasto.furek Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Viete poradit co odislo? Teplota ukazuje 90°C - snimac teploty by mal byt OK, termostat skontrolovany, odskusany, je v poriadku. Chladic sa zohrieva len vymenou tepla, hore teply, dolu studeny, takisto aj hadice - horna tepla, spodna studena, voda v nadrzke studena, vodna pumpa bola menena cca pred 10-mi mesiacmi len koly netesnosti na spojoch, inak bola funkcna. Ventilator na chladici sa nespusta, kedze chladic zohriaty nie je. Motor sa neprehrieva (aspon podla rucicky na budikoch - po zohriati stale drzi na 90°C) ani po prejdeni 100km. Typujem spravne ze to bude vodna pumpa, ked sa nespusti obeh chladiacej kvapaliny? Ako sa da skontrolovat jej cinnost bez toho aby sa musela demontovat? Fabia I, 1,4 MPi, 44kW, r.v. 2001, Dik za typy, rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 tak top asi nijak nezkontrolujes, nez ze ji musis vyndat nicmene muze to byt treba i ucpany chladic,.. a proto to nechce treba poustet,.. kazdopadne je to zajimavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasto.furek Vloženo 4. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Chladic ma ani nenapadol, bol meneny asi pred rokom, odvtedy bol sice unik oleja do vody, ale hadam ked menil tesnenie pod hlavou, vyplachol okruh od sajrajtu. Hodim do servisu, uvidim co tam na to, dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 asi nejjednodussi reseni a budes mit aspon na to zaruku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Auto sa ti neprehrieva co vlatne riesis?? kuri ti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasto.furek Vloženo 4. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Kúri, ale slabsie. Neprehrieva, drzi stabilne 90'C ...aspoň tak ukazuje. Skúšali sme to v servise, tam sa okruh zopol, doma prejdem 100km a chladič dopolovice studený. Trochu pobeham, povytacam ho a uvidím ako to pojde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Nějak nerozumím tomu, kde je problém. Myslím, že chlazení funguje tak jak má. Když je teplá horní hadice a polovina chladiče, tak se termostat otevírá. Za jízdy, než voda doteče do spodní poloviny chladiče, tak se ochladí. Když necháš motor běžet na místě delší dobu, tak se chladič ohřeje celý (nebude se chladit proudícím vzduchem), proto to v servisu zafungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasto.furek Vloženo 4. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Aby sa okruh nespustil ani po prejdení 100km? 130-140 po diaľnici pred mesiacom, to ešte nebolo tak chladno aby sa stíhal ochladzovat za jazdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 (editace) rasto tak potom je jasny problem termostat na to staci zdravy sedliacky rozum ja som mal problem ze aj novy termostat zn vernet bol zly niekde som to tu pisal. Zistis to upne jednoducho rano ked nastartujes auto sa ti zacne zohrievat za termostatom musi byt hadica chladna ake je aj za nim tepla je KO Editováno: 4. Listopad 2014, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rasto.furek Vloženo 4. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Termostat bol prvý typ, odskúšany, funkčný. Dik za rady, povytacam ho večer cestou domov z roboty a uvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.