JohnOld Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Ahoj, mám problém co se týče závitu v těhlici na který drží třmen... měnil sem destičky a vodící šroub co drží třmen sem natočil rukou v pohodě, ale nešel jinak než křivě... tak sem ho teda dotáhnul, ale samozřejmě, že sem tím zničil kus závitu takže šroubek nedotáhnu... Někdo mi říká, že musim teda vymněnit celou těhlici, někdo říká , že stačí vložka, která je tolikrát i lepší a rozhodně mnohonásobně levnější (závitová vložka) .. Mě jde o to , že teď potřebuju vědět jeslti neni moc velký risk jezdit s autem co má tuto závadu... šroub sem tam natočil , ale nejde dotáhnout, druhej tam drží hodně dobře a je dost dorvanej... ten co sem nemohl dotáhnout (horní šroub) ten sem pojistil tim, že sem omotal elektrikářskou izolepou závit a kamarád říkal že to tim taky vyřešil na nějaký čas a že ten šroub pak nemohl ani vytočit... díky tomu že ta izolepa utěsní závit a přilepí šroub tim jak se rosteče tak, že drží jako zarezlej... Jde mi o to , že sou i lidi co mě furt straší , že sem sebevraha tak dále ... chci vědět co je na tom pravdy... přece i kdyby se náhodou ten jeden šroub vytočil což nepředpokládám ani omylem, tak pořád bude třmen držet a nějak se zaseknout nemůže aby začal intenzivně brzdit tak aby se stala nehoda nebo naopak že by přestal brzdit, to by přeci byla závady tykající se pístku který je v pohodě..., nehledě na to že ten čroubek tam fakt drží jen prostě není dotáhlí .... No jaký na to máte názor vy a jak by ste to na mém místě vyřešili? Jak myslíte že tato má alternativa dlouho může vydržet... nikdo s tím jezdit jako blázen nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnOld Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Octavia II - 1.9. TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Surmi Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Řešil jsem to na leonu a vyřešil jsem to tak ,že jsem vyřezal větší závit do těhlice a na tom vodícím šroubu jsem nechal zvětšit závit tuším že z M8 na M10. (navařily a na soustruhu udělal závit) závítové vložky bych se nebál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnOld Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 jak si na tom vodícím šroubu zvětšil závit? To sis vyrobil z nečeho jiného? nebo si ho zvětšil tím, že si na něj navařil nějakou vrstvu a pak si udělal závit\? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Mne sa to stalo na Fabii,tak som navaril na kolik ,obrusil a narezal M10 zavit aj do tehlce tiez ,inak v tehlici je M9 zavit nie M 8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnOld Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 A myslíš že když to zatím bude držet na jednom utaženým a druhým neutaženým šroubu tak že se nemůže stát nějaká katastrofa?... ten povolenej šroub by se musel vytočit a to by mohlo trvat dlouho a když ho hodim na lepidlo tak možná i déle ne? a Když bych to třeba pravidelně kontroloval po tejdnu tak to by šlo ne? nejsem totiž schopnej tenhle rpoblem vyřešit hned tímto způsobem, ted už nedělam automechanika tak na auta nemam tolik čas a nemam k dispozici dílnu, takže než něco seženu bude chvíli trvat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 vsak skus to na lepidlo ale kontroluj ho ,to sa da ked vytocis kola a skusis inbusakom 7 ,aspon dufam ze aj na tvojom je 7 inbus, ja som tiez sa chystal to dlhsie robit ,lebo som menil kotuce a platnicky , tie co som tam mal menene v Skoda servise vydrzali cca 15000 tis. km a tam mi to dosrali -strhli zavit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnOld Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 No ono jde o to , že já to nedělam sobě ale mamce... kdyby to bylo u mě tak to tak neřešim , ale v mamky případě se bojim aby se jí něco nestalo... Jo mam imbus 7... já nebo někdo jinej kdo to dělal předemnou to tam natočil totiž ten šroub křivě , ale nestrhnul to... a když sem to tam natáčel já tak už sem to dojebal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvo Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 no ano su to brzdy ,ale nemalo by to mat vpliv na ucinnost a ten jeden ked drzi na 100% tak to musi udrzat , na felicii aj na 120 to drzalo na tych sroboch ale tu to to drzi aj v tehlici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnOld Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Tak díky za rady.... zejtra jí to skouknu a dam jí na ten závit víc elektrikářský izolepi, ona prej když se pak rozteče tak to drží fakt dobře tak snad to bude ok... A budu muset někdy teda vymyslet něco s tou vložkou nebo s tim navařením a novým závitem... Protože novou těhlici kupovat nebudu , to by byla pálka jak hovado Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Surmi Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 na tom leonu se to projevilo tím ,že to klepalo při brždění... nech to spravit pořádně a nenahrazuj kov izolačkou... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnOld Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Ano, ale opravit to budu moct až si zařídim úpravu soustruhem, nebo závitník nebo vložku a sadu na opravu... to zatím nemám k dispozici tak to dělám tak aby to zatím vydrželo co to pujde... jeden kámoš mi to poradil, že to tak měl taky nějakou dobu na octavii I než si to opravil... a že to vydrží a že dokonce když to pak chtěl vytočit ten šroub tak mu to vubec nešlo... takže ta izolačka neni asi zas tak špatnej nápad jako provizorní "oprava" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 (editace) A co protáhnout závitníkem originální závit, aby šel šroub utáhnout. Pokud tam zbylo dost zdravého závitu (poškozený je jen na začátku), tak by to mohlo stačit. Pokud se nebude chtít závitník chytit zdravého závitu, tak to zkusit z druhé strany. Editováno: 8. Listopad 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnOld Vloženo 8. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Mě přišlo že je tam závit nakřivo protože sem to i dotahoval na křivo a že horní pravá strana nedolejhá z destičkou uplně až k tehlici... tak nwm jestli sem tam já nebo někdo tehdy když se měnili destičky nenatočil šroub nakřivo a on se tam udržel a udělal si tam jakoby novej závit a teď už tam znova rovně nepujde... fakt nwm... nechci moc zkoušet abych to nedokurvil uplně... protože teď na to opravný sady nemám a mamka každej den jezdí kolem 80km do práce za den ... takže zejtra to asi znova vyndam ten horní šroub, dam tam víc izolepy aby to dobře drželo.... zkusim to projet a zahřít aby se tam izolepa dobře přiškvařila a kdyžtak to ještě jednou sundam a zkontroluju... a začnu shánět cajk na opravu no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 nehnevaj sa na mňa,ale já by som nikoho (a tobôž nie svoju maminu) nepustil na cestu s provizórnou opravou ...ešte k tomu na brzdách 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Nj , on taky nebyl žádný myslitel ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sachmar Vloženo 23. Březen 2016 Sdílet Vloženo 23. Březen 2016 Měl jsemstržený závit na těhlici na Fabii,koupil jsem závitovou sadu HELICOIL PLUS a závit opravil touto vložkou. Jsem nadmíru spokojen pevnost je ještě větší nž u originálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Březen 2016 Sdílet Vloženo 23. Březen 2016 a jak se ta větší pevnost pozná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sachmar Vloženo 25. Březen 2016 Sdílet Vloženo 25. Březen 2016 (editace) a jak se ta větší pevnost pozná? Potvrdil mi to mechanik firmy Helicoil i destributor ve firmě kde jsem sadu kupoval,navíc při každé výměně jak destiček nebo kotoučů se závit unaví ne-li nezničí jako to bylo v mém případě.Schválně jsem po opravě závitu povolil druhý vodíci čep a už při povolování mi šel ven i vnitřní závit (otřepy) tak jsem ho taky hned opravil sadou Helicoil. Sám jsem byl toto sadou překvapen.Distributor mi také ukázal v praxi jak ukroutil šroub,ale vnitřní vložka Helicoil byla v pohodě. Jinak tady máte odkaz pro chytré hlavy. http://www.boellhoff.cz/cs/cz/spolecnost/novinky_tiskove_zpravy/novinky/oprava-zavitu-lozisek-kol.php Editováno: 10. Duben 2016, autor: sachmar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marenaf Vloženo 4. Březen 2020 Sdílet Vloženo 4. Březen 2020 Zdravím,taky mám problém se strzenym zavitem v tehlici.mam dvojkovou fabii 1.6 16v rok 2007. Našel jsem na internetu toto https://www.mall.cz/vybaveni-garaze/quatros-opravna-sada-zavitu-m9-voditek-brzdicu-vw-opel-ford-100004916571. Potřebuji poradit zda to je ono.obvolal jsem pár servisu u nás a bohužel zatím nenašel nikoho kdo by to udělal.tak bych se do toho asi pustil sam.mate s tím někdo zkušenosti?a je to to co potřebuji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. Březen 2020 Sdílet Vloženo 4. Březen 2020 Každý servis, který má aspon trošku schopného mechanika, má řezačku a vložky na stržené závity. Vtočí se vložka s novým závitem práce 5 minut hotovo, v těhlici se ten závit strhává úplně běžně a úplně běžně se tam dává vložka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marenaf Vloženo 4. Březen 2020 Sdílet Vloženo 4. Březen 2020 Jo tak asi ne v mariánských lázních.jeden mi řekl že jediné vyměnit tehlici,další tři servisy že tohle nedělají a čekám ještě na vyjádření jednoho.pak si asi případně budu muset objednat nějakou takovouhle sadu.jinak taky to vidím na práci tak na pět minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Březen 2020 Sdílet Vloženo 5. Březen 2020 Možná mají problém s ne úplně zřejmými vlastnostmi takto upraveného spoje. Netvrdím, že musí být horší, ale chápu servis, pokud se tímto dilematem nechce zabývat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Březen 2020 Sdílet Vloženo 5. Březen 2020 Bavíme se o zvitu, který drží ten prodloužený šroub co drží čelisti, tam prostě není výmluvi jen neschopnost servisu, nebo špatně placených mechaniků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marenaf Vloženo 5. Březen 2020 Sdílet Vloženo 5. Březen 2020 Zjevně jo.ale řekněte mi.je tohle ta správná sada?nechci měnit celou tehlici.tohle mi prijde nejjednodušší a hlavne i bezpecne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.