Mirek 835 Vloženo 18. Červen 2015 Sdílet Vloženo 18. Červen 2015 Čidlo bylo bez pilin a čisté. Bohužel odešlo. Vyměněno již dávno za druhé a vše šlape jak má. Jo přístup je k němu jak se říká jak k penězům a vlastně jsem jej montil zvrchu a po hmatu. Konektor se nejlépe rozpojí zespod. Vše otázka 20min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
507922 Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 Hezké odpoledne. Mám trochu podobný problém. Při volnoběhu a to ať stojím na křižovatce či v koloně, nebo za jízdy vyřadím rychlost, otáčky mi vylétnou z 900 na 1100 a hned zase klesnou na 900 a to se opakuje dokud nezařadím rychlost. Vypadá to jako bych neustále nohou klepal po plynovém pedálu. Někdy se tento problém neobjeví a otáčky pěkně drží na 900. Může být problém v čidle otáček, nebo v něčem jiném ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 máš klimu? podle mě tohle pumpování dělá zasraná škrtící klapka. Motor nemůže trefit správný volnoběh a zejména při puštěné klimě se to markantně projevuje. Ale může to dělat i cokoliv jiného :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
507922 Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 Klímu mám, ale dělá to i když je vypnutá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 30. Červen 2015 Sdílet Vloženo 30. Červen 2015 Vtomhle případě bych to vyděl na to samé jako Wittmann. vyšroubuj,vyčisti,proved základní nastavení. a pak uvidíš. Každopádně pak napiš jestli to pomohlo nech ví i ostatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
507922 Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Škrticí klapka vyčištěna, provedeno základní nastavení a na radu vyměněn i palivový filtr. A jestli to pomohlo ? Je to ještě horší. Otáčky si při volnoběhu dělají co chtějí, dokonce než auto zastavím létají až k dvou tisícům. Dělali to odborníci, kteří se u nás ve firmě starají o služební auta. Podle jejích slov byla klapka "zasraná" opravdu hodně a základní nastavení nejde provést hned na první pokus. Doporučili mi ať najezdím několik kilometrů a přijedu znova. Tak tam jedu zítra ráno ať se jí pokusí nastavit znova. Příští týden mě čeká cesta do Chorvatska, tak z toho mám docela divoké sny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Co to je za odborníky,kteří ti řekly,že nastavení škrt. klapky nejde udělat na první pokus. Nakopal bych je všechny do prdele. Zajet si někam do normálního servisu,nech ti ji znovu přes Vag nastaví!!! Ona se nastaví sama,ale cca 500Km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 Teď nezbývá než doufat, že ji skutečně vyčistili a že do ní moc "nešťouchali", čemuž bych se u takových to odborníků vůbec nedivil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2015 (editace) Necekej na zadne km, jeste jsem se nesetkal ani v dilenske prirucce, ze si jednotka provadi nastaveni klapky. Za prve, nastaveni klapky vzdy se provadi pri vypnutem motoru, takze nechapu, komu se nastavuje za jizdni mapy, za druhe,jediny spoustec, je diagnosticky pristroj, kde vy si pohlidate teplotu motoru, protoze nastaveni se provadi pri vyhrate klapce a ne nikdy studene, jako treba nekdo provadi v zime tyto ukony :-) a dalsi dulezite ukony, jako je 0 chyb v pameti zavad a toto vsechno si hlidate pouze jen vy :-) a vy to muzete nekomu zadat. Ale nejprve je nutne smazat nejen chyby v pameti zavad, ale provest smazani adaptacnich hodnot, jinak se neprepise. Editováno: 11. Srpen 2015, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
507922 Vloženo 16. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2015 Tak jsem ještě před dovolenou najezdil těch pár kilometrů (cca.60), jak mi mechanici poradili a zajel jsem k nim znova, aby znova provedli základní nastavení klapky. A opravdu to pomohlo. Otáčky při volnoběhu drží na 900 a už neposkakují. Dnes jsem se vrátil z Chorvatska a auto jelo celých 2400 km bez jediného problému při spotřebě tam 5,5 l / 100 km, zpět už to bylo 6,1 l/100 km, protože jsme popojížděli v nekonečných kolonách. Obě cesty se skoro nonstop zapnutou klimatizací. Auto zaslouží obrovskou pochvalu, hlavně manželka měla strach, že auto zklame. Díky, že jste se se mnou o můj již vyřešený problém podělili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
javko Vloženo 20. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2015 (editace) Zdravim vas, tiez mam problem s padanim otacok na 0 a potom nabehnu naspat. Vymenil som snimac otacok kl.hriadela G28. Pristup je pomerne zlozity ako tu vsetci povedali a mali teda pravdu. Nahravam foto ak by niekoho zaujimalo kde ho ma hladat. Treba dat dole gumenu "manzetu" a pod nou je schovany samotny snimac (kluc imbus 4mm). Dolezite je zapamatat si polohu snimaca v akej ho vytahujete aby ste nasledne pri zakladani noveho nemuseli hromzit. Ja som najprv odkrutil spod auta samotny snimac a svorkovnicu som odopol z vrchu. Neviem mozno je aj iny postup ale ja tam mam este LPG tak aj to malo miesta co tam bolo je momentalne vyplnene hadicami. Hadam to niekomu pomoze kto ma este tohoto "veteranika" . Skoda Fabia r.v.2000, 16V 74kW, motor: AUB -doplnim, ze po vymene som najazdil cca 5tis. km a vsetko ide OK Editováno: 25. Únor 2016, autor: javko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.