LucasCZE Vloženo 22. Červen 2016 Vloženo 22. Červen 2016 Prevodovy olej se pri vymene spojky rozhodne standardne nemeni. Ani pro to neni duvod... Vymenit ho muzes kdykoliv pozdeji, v tom neni zadny problem. Citovat
Pawlisko Vloženo 22. Červen 2016 Autor Vloženo 22. Červen 2016 Škoda, říkal jsem si, že za ty prachy to už mohlo být součástí. Citovat
Stringo Vloženo 22. Červen 2016 Vloženo 22. Červen 2016 Jojo, převodový olej nemá se spojkou nic společného. Jestli ti to pomůže tak já ho měnil teď nedávno (najeto 250t) a olej byl už řidší ale jinak říkal servisák že OK... řazení se zlepšilo ale uvidíme jak to bude v zimě... Citovat
foxdivemaster Vloženo 22. Červen 2016 Vloženo 22. Červen 2016 Škoda, říkal jsem si, že za ty prachy to už mohlo být součástí. neni spojka jako spojka,zalezi co ti tam da Citovat
Pawlisko Vloženo 23. Červen 2016 Autor Vloženo 23. Červen 2016 Sadu LUK tam bude dávat. Jinak jsem si nechal udělat nabídku od autorizáku (Porsche Olomouc) a při použití originálních dílů to vyšlo se slevou (4+ let staré vozidlo) na 31 651 Kč. Přičemž práce 3000 Kč a díly zbytek. Fakt jsem zvědavý, co mi všechno zaúčtuje. Jinak jsem si, když už to bude všechno dole nechal vyměnit i silentbloky na přední nápravě, nevím jestli to v reálu poznám, ale když už Citovat
Stringo Vloženo 23. Červen 2016 Vloženo 23. Červen 2016 No já bych dal Sachs, jsou na to lepší reference a cena jen o cca 2000,- vyšší. Měl by mít vylepšený setrvačník že méně vibruje. Celé jsem to počítal s prací v malém servisu na cca 18000,- s vlastním materiálem... Citovat
foxdivemaster Vloženo 23. Červen 2016 Vloženo 23. Červen 2016 jj ten luk je naprd sou to repas sady a zivotnost nic moc Citovat
Pawlisko Vloženo 24. Červen 2016 Autor Vloženo 24. Červen 2016 Ja ani jinou nabidku nez Luk nedostal a protoze jsem na to nic vaznyho neslysel tak jsem se ani nebranil. Jinak s vlastnim materialem jeste nekde berou? Ja vsude slysim ze ok dones si co chces ale az se neco posere tak se nevracej. Tenhle pristup se neskutecne sere. Skoda ze auto neni pojizdne. Verim ze v rfauto by to huml zvladl levneji. Jsem si to spocital ze na vymene spojky maji temer 10.000 Kc. Pak nemej servis ty vole. Citovat
foxdivemaster Vloženo 24. Červen 2016 Vloženo 24. Červen 2016 je to presne jak pises,dones si svoje ale pak si to musis resit z vlastni kapsy,uplne normalni vec a nechapu proc se tomu divis Citovat
šulda Vloženo 24. Červen 2016 Vloženo 24. Červen 2016 Taky sem chtěl dávat Sachs ale jezdím k odborníkovy s dlouholetou praxí a dal mi tam LUK s tím že už to maj dávno taky vylepšený takže bych se toho nebál protože praxi věřím víc než internetu Citovat
foxdivemaster Vloženo 24. Červen 2016 Vloženo 24. Červen 2016 jj praxe je nejlepsi,bohuzel me a mym kamosum co maji servis ukazala praxe ze luk uz nikdy,ja sobne neskutecne problemy s lukem a naslednou reklamaci,bohuzel Citovat
šulda Vloženo 24. Červen 2016 Vloženo 24. Červen 2016 Já s ním zase problém nemám a ani ostatní co servisujou u stejnýho mechoše, mezi nima i taxikáři. Citovat
Pawlisko Vloženo 25. Červen 2016 Autor Vloženo 25. Červen 2016 Tak jsem si pro auto vcera jel a pri parkovani mi spadla spojka na zem. Nastesti stacilo jenom vytahnout. Hned jsem volal co to ma znamenat a on ze mam v sobotu prijet ze to asi spatne odvzdusnili. Mam fakt pech. Navic me sere ze pri vypnuti motoru jdou citit lehke vibrace. Budu chtit celej starej set vcetne toho loziska. Mam hnusnej pocit ze me zase nekdo pojebal. Jinak jsem platil i se silentblokama 24600 Kc (s dph). Ohledne vlastnich materialu, nemam problem si zaplatit 500 na hodinu za praci, ale proc mam platit provizi 35% za material? Ja si do servisu nejezdim kupovat dily ale platim snad za tu praci ne? A neni to málo. 1 Citovat
Stringo Vloženo 25. Červen 2016 Vloženo 25. Červen 2016 Mě ve čtvrtek dali repasované turbo a v pátek jsem vezl auto zpátky, protože to nejede... chtěl bych se dožít toho, že si po 6ti letech budu moct jít koupit funglovku ....asi pouze sen... Citovat
Pawlisko Vloženo 25. Červen 2016 Autor Vloženo 25. Červen 2016 Tak to znova odvzdusnil, byla na motoru brzdovka. Motor pri vypnuti vibruje, jeden mechanik rikal ze to je dvouhmota, ale kdyz je nova? ... Kdyz to bude delat znova (v servise se neprojevilo) tak objedna novou sadu Luk a vymeni. Zacinam si rikat ze neco na tom Sachs bude. Taky si rikam ze dalsi auto budu chtit nove s 5 letou zarukou. Nebavi me tyhle hovna kolem toho. Citovat
Stringo Vloženo 25. Červen 2016 Vloženo 25. Červen 2016 Pokud jsou OK silenbloky, tak vibrace jdou v drtivé většině od setrvačníku... Citovat
šulda Vloženo 25. Červen 2016 Vloženo 25. Červen 2016 Zacinam si rikat ze neco na tom Sachs bude. Aby to nebylo rukama mechoše nebo nějakým repasem jak psal Stringo. Citovat
Pawlisko Vloženo 25. Červen 2016 Autor Vloženo 25. Červen 2016 Nechal jsem delat silentbloky na naprave, na motoru jsou asi urcite puvodni. Pokud me to bude vylozene jebat tak si to necham vymenit. Ukazoval minze spodu milimetrovou mezeru za kterou jde videt novej setrvak. Divny je ze ten prubeh vibraci je stejny jako predtim. Nekdy to zavibruje jindy to je na v pohode. Silentbloky motoru to je asi hodne velka drbacka ze? Citovat
LucasCZE Vloženo 25. Červen 2016 Vloženo 25. Červen 2016 Jak se to vezme. Urcite je to mnohem jednodussi nez vymena spojky... Podle me to moc drbacka neni. Podepres motor a vymenis silentblok motoru. Podepres prevodovku a vymenis silentblok prevodovky. No a potom zbyva uz jen reakcni vzpera, kvuli ktere se normalne sundava napravnice. Jde to i bez toho, ale je to drbacka. Citovat
Pawlisko Vloženo 27. Červen 2016 Autor Vloženo 27. Červen 2016 Tak jsem se včera bavil ještě večer s mechošema u piva a prý ty vibrace při vypnutí motoru může dělat taky převodovka, že u 6q se s tím potkávají, že když tam je nový setrvák, tak by to dělat nemělo a že by to bouchalo nebo klepalo. Tak jsem z toho tak nějak "smutnej". Vyměnil jsem komplet spojku se setrvákem, nestálo to málo peněz a nakonec mě ještě čeká převodovka? Nesetkal jste se s tím někdo? Citovat
Stringo Vloženo 27. Červen 2016 Vloženo 27. Červen 2016 Že bych se toho opravdu zbavil? Mechanik mi říkal při první závadě kolem motoru - klapka vzduhu... hele, prodej to, začneš do toho sypat peníze... myslel jsem si svoje... šel do kytek EGR, turbo, klepe setrvák a ještě abych řešil převodovku ve které jsem vyměnil olej... Citovat
LucasCZE Vloženo 27. Červen 2016 Vloženo 27. Červen 2016 Ale co chces koupit? Nasypej do toho trochu penez a muzes jezdit dal. Citovat
Stringo Vloženo 27. Červen 2016 Vloženo 27. Červen 2016 Trochu? To je 20 sem 15 tam, pak zase 20 jinam... Citovat
Pawlisko Vloženo 27. Červen 2016 Autor Vloženo 27. Červen 2016 Taky jsem si dnes ráno říkal, že jsem měl nechat vyměnit jenom to ložisko spojky, ale musím to auto ještě rok a půl mít kvůli odpisům DPH, aneb když to prodám teď za 200k tak mi z toho zůstane 150k. Za rok a půl to třeba prodám za 150k ale nebudu muset odvádět DPH a ještě vracet. Otázkou je, jestli bych teď neprodělal víc, než když bych do toho teď nasypal dalších pár tisíc. 24 spojka, repas převodovky jsem koukal cca. 10 tisíc + někdo to musí sundat z auta a dát zpátky do auta. Kdybych do toho narval dohromady 40 tisíc tak si říkám, že by to chvilku mohlo jezdit bez investic, ale kdo ví. Nakonec se něco odjebe na motoru a já si naliskám, že jsem to raději nestřelil do bazaru a nekoupil nové. Je to ponaučení do života, auto bez záruky už doma nechci. Na jednu stranu, ve 22 letech jsem 600 na nové prostě neměl. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.