Pawlisko Vloženo 27. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Po těch zkušenostech si říkám, že nejsem tak bohatý, abych si mohl koupit ojeté auto Jakože platit 5 let úvěr a mít jistotu, že člověk nebude mít takový debilní náklady jako 40 tisíc za motor je prostě pecka. Navíc za 500 bez DPH se dá sehnat už dobrý káry... Našel jsem i passata 2.0Tdi 13 tisíc najeto a záruka + servis do 150 tisíc zdarma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Já ale na DPH nehrají, jsem obyčejný zaměstnanec, s obyčejným platem [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 27. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 (editace) Já jsem zatím zaměstnancem nebyl, od střední bouchám do klávesnice. Ale to odbočuji. Každopádně každé koruny je škoda. V současnosti už to nemá cenu prodávat, protože jsem tam dal 24 za novou spojku (a ty ptákoviny okolo). To mi už nikdo nezaplatí. Navíc jsem letos dělal komplet brzdy, jsou tam nové gumy, jsou tam repasované vstřiky, Huml mi opravil podfukování + turbo, takže aspoň vím co tomu je. Říkal jsem si, že to auto možná nechám dojet a bude sloužit jako druhé. Chtěl jsem udělat ještě tlumiče, protože i stará 1čková Octa je "pohodlnější na nerovnostech", ale jestli mě čeká ještě repas převodovky, tak nevím nevím. Mám obavy, aby se kvůli těm vibracím nedodělala spojka, která tam je nová... Editováno: 27. Červen 2016, autor: Pawlisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 (editace) Trochu? To je 20 sem 15 tam, pak zase 20 jinam... Ja vim. Ale spocitej si, za kolik bys auto prodal a za kolik bys koupil nove, se kterym bys byl spokojeny. Urcite bys musel doplatit mnohem vic, nez tech 55 tisic ("To je 20 sem 15 tam, pak zase 20 jinam..."). Nove auto je urcite super, ale rikat, ze to vyjde levneji nez provoz ojetiny, to teda nevim. Editováno: 27. Červen 2016, autor: LucasCZE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 To neříkám, jen tvrdím, že do auta o hodnotě 100000 a stáří 11let bezhlavě investovat 50 a více tisíc je už trochu nesmysl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 27. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Kdyby měl člověk aspoň jistotu, že těch 50 tisíc prodlouží životnost bez investic na dalších 2 roky... ale překvapeních je na autě moc... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 hosi je to smutne,ja sem neco podobneho resil se scoutem,porad to same dokolecka turbo,turbo turbo az sem se nasral a prodal to,uz sem to proste nedaval psychicky jinak sem byl spokojeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 27. Červen 2016 Sdílet Vloženo 27. Červen 2016 Tak jsem si pro auto vcera jel a pri parkovani mi spadla spojka na zem. Nastesti stacilo jenom vytahnout. Hned jsem volal co to ma znamenat a on ze mam v sobotu prijet ze to asi spatne odvzdusnili. Mam fakt pech. Navic me sere ze pri vypnuti motoru jdou citit lehke vibrace. Budu chtit celej starej set vcetne toho loziska. Mam hnusnej pocit ze me zase nekdo pojebal. Jinak jsem platil i se silentblokama 24600 Kc (s dph). Ohledne vlastnich materialu, nemam problem si zaplatit 500 na hodinu za praci, ale proc mam platit provizi 35% za material? Ja si do servisu nejezdim kupovat dily ale platim snad za tu praci ne? A neni to málo. proc platit provizi?zaplatis normalni cenu jak v obchode kdyz si ju pujdes koupit sam,akorat s tim rozdilem ze ju koupi on Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 28. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 Já si platím přeci za servis, proto si berou klidně 500 Kč na hodinu, protože to je servis. To je jak kdybych si já bral 700 Kč na hodinu za marketingové činnosti a k tomu ještě 35% ze zisku z práce, kterou jsem odvedl. To by mě asi každý poslal taky do prdele. Nejlepší pak je, když se servis hájí tím, že si bere 300 Kč na hodinu. Ale práci, která podle normo hodin Škodovky (a že to je nadhozený) zabere 6 hodin v autorizáku zabere v neautorizáku 11 hodin. Takže vlastně neautorizák má vyšší hodinovku než autorizák. Je to boj. Jinak musím podotknout, že jsem auto za poslední 2 dny docela projel a ty vibrace a to chvění ustálo (klep klep na dřevo)... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 28. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 Hoši, zapomněl jsem na jednu věc. Když mi měnili spojku, tak mi zjistili, že mám otočené pneu na liťákách (outside - inside). Tak jsem dnes jel do pneuservisu, aby mi to otočil a normálně nepříjemný, že kdybych přišel za týden, ale po čtvrt roce, že si to nemůže pamatovat (doklad jsem na to nechtěl....), tak brblal, že teda mám najet, že mi to přehodí. Během toho tam přišel nějaký pán a tak se s ním bavil a furt brblal, že on by to neudělal a že si ty kola vůbec nepamatuje. Tak jsem se nasral a řekl jsem mu, že tam jsem skoro každej rok, že mi ty kola dělal před 3 roky poprvé, když mi je v jiném servisu zmastili (dali mi tam ventilek na plecháče asi kilometr vysoký a závaží jsem tam měl asi 20ks na každém kole). A on, jo to si pamatuju, tak říkám, že tam za ním jezdím od té doby furt a on, že v pohodě, že mi nenadává. Říkám, že nemám potřebu si nic vymýšlet a že mi ty kola v březnu prostě dělal. No nakonec to otočil, když jsem teda chtěl (ne ty vole, normálně jsem zaplatil za na hovno práci). Nakonec si ještě zanadával na pneu, že to mají na hovno označené, tak jsem mu řekl, že zadní kola dělal před rokem naprosto v pohodě a on, že to dal asi kolegovi a že to zmastil. Mezitím se bavil s borcem nahlas abych to slyšel a doslova "frajeři si dovezou vlastní gumy z netu, se na to můžu vysrat, ať si to přezouvají doma". Pak že za ním jezdí lidi s vlastním olejem a že to taky může je*at. Zachoval jsem klidnou hlavu, protože s volama se výhradně nehádám, ale měl jsem sto chutí mu říct, že kdybyste si nedávali na jednu celou sadu gum 2000 Kč provizi, tak by s tím nikdo problém neměl. To samé s olejem, 350 Kč za litr oleje ti mr*á, ne?Berou si 4 stovky za hodinu a ještě jim je málo. Navíc papír dávat nechtěj, že to musí danit. To jen k tomu debilnímu přístupu servisů. Nedivím se, že klient co má autopůjčovnu si udělal i servis, protože poslouchat a ojebávat se od podobných nenažranců, .... chce se mi blejt. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 (editace) Jojo, pravdu máš. Já to mám dobré v tom, že u nás si můžeš donést co chceš a nic neříkají, ale jak jsem psal, mám pochybnosti o tom, jestli na některé úkony mají dost zkušeností... měnili žhavicí svíčky a hned po tom začala blbnout elektrika, rozchodily regulaci turba a za týden se rozletělo na kusy, dali repasované turbo a po jednom dni přestalo fungovat... možná blbá náhoda, ale člověk začne přemýšlet jestli to neni rukama... Editováno: 28. Červen 2016, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 Já si platím přeci za servis, proto si berou klidně 500 Kč na hodinu, protože to je servis. To je jak kdybych si já bral 700 Kč na hodinu za marketingové činnosti a k tomu ještě 35% ze zisku z práce, kterou jsem odvedl. To by mě asi každý poslal taky do prdele. Nejlepší pak je, když se servis hájí tím, že si bere 300 Kč na hodinu. Ale práci, která podle normo hodin Škodovky (a že to je nadhozený) zabere 6 hodin v autorizáku zabere v neautorizáku 11 hodin. Takže vlastně neautorizák má vyšší hodinovku než autorizák. Je to boj. Jinak musím podotknout, že jsem auto za poslední 2 dny docela projel a ty vibrace a to chvění ustálo (klep klep na dřevo)... vubec ti nerozumim a pletes si normohodinu a hodinu rikas ze te obral ale me to neprijde,rikas 13tis spojka,plus asi cca 2,5 lozisko,nejaka brzdovka kilo,jestli delal geometrie tak cca 800,6tis prace s dph, to me prijde tak nejak normal,porad nechapu co mas s tema 35 procentama,jinak aby to nebylo off tak si to muze sednout tady repasy a uklidnit trochu,sak pojezdi a uvidis,kdyztak budes reklamovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 29. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 29. Červen 2016 Konec diskusí vraťme se k tématu. Od nějaké doby je s vibracemi a chvěním klid, tak třeba to fakt "sedlo". Jinak geometrii nedělal, protože ji tam nemá. Měnil i silentbloky. Letos jsem ještě na geometrii nejel, takže se tam objednám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 30. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 Ehm, jak bylo vedro a já jel se staženým okýnkem po kostkách, tak trapně plechový randání jak kdybych vezl pod motorem plechovky které o sebe drncají. Nevíte čím to může být? Teď jsem byl na výměně oleje, říkal jsem mu to a něco tak zkusil zohnout (plech), aby nenarážel o další železo, ale stejně to nepomohlo. V sobotu vezu ségru jako nevěstu, tak to bude místo těch plechovek, ale jinak mě to sere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 co tepelny stit u kotouce?nebo u vyfuku?nekdy neco podobneho delaji i volne brzdove desky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 30. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 Pred vymenou to nedelalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Červen 2016 Sdílet Vloženo 30. Červen 2016 Myslím, že toto téma je o něčem jiném. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 6. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. Červenec 2016 Pawouku, soráč, jen odpovím klukům a už se k tomu nebudu vracet. Klepání způsobovaly desky o kotouč. Je divný, že to předtím nedělalo, nevím jestli při nasazování kol ten jouda trefil třmeny, ale desky se kdo ví jak uvolnili a cinkaly o kotouče. Opraveno. Teď jdu řešit naftu pod motorem.... jdu najít téma k tomu vyhovující.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 15. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2016 Tak jsem po vymene oleje v prevodovce ktera mi problem s razenim nevyresila zkusil nastavit tahla radici paky a zda se,ze je problem vyresen. Udelal jsem fotonavod,tak kdyby nekdo chtel zkusit,najdete to zde: http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/121096-Má-Red-Flamenco-2.0TDi#entry2199080 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.