Říjen 4, 20168 r Mám podobný problém ...keď naštartujem tak začnú kolísať otáčky a motor zdochne ...na 2 treti krat to už ide normálne ale popritom mi vybehne biely dym z výfuku ...dosť hustý ...može to byť EGR ?
Říjen 5, 20168 r Může ale bílí dým je v každém případě divný, ten by být neměl ani se špatným egrem, protože auto má DPF...
Únor 10, 20178 r Tiez som zaregistroval niekedy sklbnutie. Od vymeny pal. filtra zatial OK. Dal som vsetky filtre BOSCH, neviem co tam bolo predtym asi UFI.
Leden 25, 20187 r Autor Ahoj dlho som tu nebol a tak dávam status ohľadom témy no od výmeny cca 165000 mam najazdene uz 230000 km a auto zatiaľ absolútne bez problémou. takze rozhodne to bol vadny EGR ventil,. Na videu videt a problém súčiastky EGR sa zasekával ..
Únor 5, 20187 r super video... ja mam novy EGR + novy soft a auto sa sprava divne na 2ke okolo 2000otacok ako keby nevedelo co ma robit, natriasa s nim, robi to len na dvojke...
Červenec 26, 20187 r Znova pisem do tejto temy. Po nahrati stareho SW je auto naspat to auto, ktore som mal rad. Odkedy so mal Dieselgate ale auto na dvojke ide nerovnomerne. Vstreky maju hodnoty do 0,5+-. Pravidelne davam VIF, auto aj vytacam do otacok, skusal som aj ten postup na nastavenie vstrekov, takisto aj aditivum pre 1,6 nic nepomaha. Pomoze len vymena? Ak ano tak ako identifikujem, ktory vstrek, alebo kvoli takej prkotine menit celu sadu, alebo to neriesit a jazdit kym auto niekde nedobrovolne zastavi? Okrem tej dvojky ide auto krasne, spotreba 4-5,5 litra podla stylu jazdy, ziadne ine problemy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.