Jakub Kindl Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 Zdárek chlapi, Octavia I, r.v. 2001, 1,8T 20V AGU Při výměně svíček jsem nevyndal jen svíčky,které sami o sobě byli hnus..ehm teda BOSH, ale taky plno humusného bordela a svíčky byly za*rané od oleja, jak by byly namočené v lázni, no prostě kentus, až mi bylo líto tam ty NGK dát.... Tak se chci zeptat proč to a co s tím? - pístní kroužky ? - těsnění pod víkem ventilů ? ( pokud ano, jak na výměnu?? ) - něco jiného? Díky moc, celkem se toho děsím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Únor 2015 Sdílet Vloženo 18. Únor 2015 povedal by som,že to ide cez to veko ventilov ..ale popravde,ešte som to nerobil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 (editace) ide to cez veko ventilov , klasika na 1,8T , treba tam nové origo gumenné tesnenie , rozobrať , vyčistiť a je to http://www.autodilyhh.sk/files/images/sada-tesneni-vika-valce-octavia-1-8-92-110-132-058198025a-i1705.JPG Editováno: 21. Únor 2015, autor: suri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Kindl Vloženo 23. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Těsnení jsem vyměnil, vyčistil snad všechno.. po složení ale jede jen na 3 válce, nedrží otáčky a na LPG nejede vůbec :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Svíčky byly od oleje na elektrodě nebo na izolátoru? Zkusil bych zjistit který válec nepálí, vytáhnout trafo a zkusit jestli háže jiskru. Pokud ano tak bych se mrknul na svíčku popřípadě ji prohodil s jiným válce jestli se závada přestěhuje. Pokud bude trafo házet jiskru a prohožení svíčky nepomůže tak bych doporučil změřit kompresi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4nIS Vloženo 25. Únor 2015 Sdílet Vloženo 25. Únor 2015 Zajimave ja menil tesneni pod vikem a po slozeni mi to jelo taky na 3 valce, nesel hned prvni. Zkoušel jsem přehazovat svicky i civky a furt nic. Nakonec sem nasel na foru, ze to dela zoxidovany konektor na zapalovacim modulu co je na boku airboxu a problem vyresen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.