Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdárek chlapi,

Octavia I, r.v. 2001, 1,8T 20V AGU

Při výměně svíček jsem nevyndal jen svíčky,které sami o sobě byli hnus..ehm teda BOSH,  ale taky plno humusného bordela a svíčky byly za*rané od oleja, jak by byly namočené v lázni, no prostě kentus, až mi bylo líto tam ty NGK dát....

Tak se chci zeptat proč to a co s tím?

- pístní kroužky ?

- těsnění pod víkem ventilů ? ( pokud ano, jak na výměnu?? )

- něco jiného?

Díky moc, celkem se toho děsím...

Vloženo

Svíčky byly od oleje na elektrodě nebo na izolátoru? Zkusil bych zjistit který válec nepálí, vytáhnout trafo a zkusit jestli háže jiskru. Pokud ano tak bych se mrknul na svíčku popřípadě ji prohodil s jiným válce jestli se závada přestěhuje. Pokud bude trafo házet jiskru a prohožení svíčky nepomůže tak bych doporučil změřit kompresi

Vloženo

Zajimave :D ja menil tesneni pod vikem a po slozeni mi to jelo taky na 3 valce, nesel hned prvni. Zkoušel jsem přehazovat svicky i civky a furt nic. Nakonec sem nasel na foru, ze to dela zoxidovany konektor na zapalovacim modulu co je na boku airboxu a problem vyresen :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...