Jump to content

"olejové svíčky"


Jakub Kindl
 Share

Recommended Posts

Zdárek chlapi,

Octavia I, r.v. 2001, 1,8T 20V AGU

Při výměně svíček jsem nevyndal jen svíčky,které sami o sobě byli hnus..ehm teda BOSH,  ale taky plno humusného bordela a svíčky byly za*rané od oleja, jak by byly namočené v lázni, no prostě kentus, až mi bylo líto tam ty NGK dát....

Tak se chci zeptat proč to a co s tím?

- pístní kroužky ?

- těsnění pod víkem ventilů ? ( pokud ano, jak na výměnu?? )

- něco jiného?

Díky moc, celkem se toho děsím...

Link to comment
Share on other sites

Svíčky byly od oleje na elektrodě nebo na izolátoru? Zkusil bych zjistit který válec nepálí, vytáhnout trafo a zkusit jestli háže jiskru. Pokud ano tak bych se mrknul na svíčku popřípadě ji prohodil s jiným válce jestli se závada přestěhuje. Pokud bude trafo házet jiskru a prohožení svíčky nepomůže tak bych doporučil změřit kompresi

Link to comment
Share on other sites

Zajimave :D ja menil tesneni pod vikem a po slozeni mi to jelo taky na 3 valce, nesel hned prvni. Zkoušel jsem přehazovat svicky i civky a furt nic. Nakonec sem nasel na foru, ze to dela zoxidovany konektor na zapalovacim modulu co je na boku airboxu a problem vyresen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...