Wejgll Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 V posledním týdnu se mi občas stává, že zastavím na křižovatce a volnoběžné otáčky jsou kolem 1050-1100, počítač udává spotřebu 0,9l/h. Stane se to jen občas při zahřátém motoru na 90 stupňů za studena to nedělá. Ani při nastarování v -10 nebyl volnoběl přes 1000 ot/min. A možná je to jen můj subjektivní pocit, ale připadá mi, že v poslední době auto i nějak líp jede, ale zvedla se spotřeba přes 6l/100km. A nevím, zda to nějak souvisí (asi ne) ale dnes ráno jsem odjížděl z práce a protože mrzlo zapnul jsem ohřev zadního okna,ale kontrolka místo svícení jen začala blikat a okno se začalo odmrazovat až po ujetí cca 3km, zrcátka se přitom odmrazili hned. Předem dík za nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 Baterie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 26. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 Baterie? 2 roky stará kontrolovaná a 1x za měsíc preventivně píchnutá na dobití. Nabíječka je s procesorem a vždy vypne tak za cca 30 minut po připojení. Dobíjení taky cajk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 4. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 Ikdyž si tu asi budu psát sám, tak sem stejně dám nějaké info, kdyby měl někdy někdo obdobný problém. Jelikož se nenačetla žádná chyba, tak začala metoda pokus-omyl. Jako první jsem vyměnil teplotní čidlo. Bohužel to nepomohlo. Jednu cestu to vypadalo dobře, druhý den se problém opakoval. Na další radu mám domluveno půjčení plynového pedálu. Tak uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 5. Březen 2015 Sdílet Vloženo 5. Březen 2015 Pokud vim, tak plynovy pedal ma 2 cidla a porovnava jejich hodnoty. Kdyby jedno z nich ukazovalo neco jineho nez druhe, tak bude na diagnostice chyba. Takze plynovy pedal podle me ne. Ale treba se pletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 6. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 Dostal jsem ještě jednu radu. Pokles proudu z altíku. ŘJ si myslí, že altík málo dobíjí a zvýší otáčky. Jenže když je vonoběh normál, tak to ukazuje 14,1V a při tom zvýšeném 14,3V. Jak teda zjistit jinak jak na tom altík je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 6. Březen 2015 Sdílet Vloženo 6. Březen 2015 To je, myslim, pravdepodobnejsi. Sulda hned psal baterie. S altikem je to podobne... Jak ho promerit ale nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyslik-5 Vloženo 9. Březen 2016 Sdílet Vloženo 9. Březen 2016 V posledním týdnu se mi občas stává, že zastavím na křižovatce a volnoběžné otáčky jsou kolem 1050-1100, počítač udává spotřebu 0,9l/h. Stane se to jen občas při zahřátém motoru na 90 stupňů za studena to nedělá. Ani při nastarování v -10 nebyl volnoběl přes 1000 ot/min. A možná je to jen můj subjektivní pocit, ale připadá mi, že v poslední době auto i nějak líp jede, ale zvedla se spotřeba přes 6l/100km. A nevím, zda to nějak souvisí (asi ne) ale dnes ráno jsem odjížděl z práce a protože mrzlo zapnul jsem ohřev zadního okna,ale kontrolka místo svícení jen začala blikat a okno se začalo odmrazovat až po ujetí cca 3km, zrcátka se přitom odmrazili hned. Předem dík za nápady. Nazdar mam tak isto taky problem mekedy mi ostanu visiet otacky na tych 1000 a trochu viac ako si to vyriesil tak isyo sa mi zacala ozyvat volmobezka na aternatore aam zvýšenú spotrebu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 29. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2016 Stejny problem, vymena baterie nepomohla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 11. Březen 2017 Sdílet Vloženo 11. Březen 2017 Ahoj, dnes jsem zajel umyt auto, zamknu ho a behem cca 5 min myti vapkou nastartuji a najednou se zvysily otacky?? Cim by to mohlo byt zpusobene?? Je divne, ze po ujeti cca 500m klesly na standartni hodnotu,... v minulosti se mi stalo, ze jsem projel kaluzi a otacky mototu samy najednou vyskocily. Baterii mam rok a neco starou. Pred tydnem jsem ji dobijel. Navic se mi to stalo jak se starou, tak i novou baterii. Dale jsem vypozoroval, ze jednou mam pri 70km/h a na 5.rychl. stupen otacky ve vysi 1500 a podruhe 1350. Kde je chyba?? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 18. Březen 2017 Sdílet Vloženo 18. Březen 2017 V 11. 3. 2017 na 19:43, Martin.sv napsal: ...mam pri 70km/h a na 5.rychl. stupen otacky ve vysi 1500 a podruhe 1350. Pokud ti neprokluzuje spojka, tak toto proste neni mozne. Takze me napada, ze by mohl spatne ukazovat otackomer. Ale rozdil mezi standardnim volnobehem a zvysenyma otackama asi poznas i bez nej, takze tezko rict. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 18. Březen 2017 Sdílet Vloženo 18. Březen 2017 Spojka je ok!! Nekdy se mi stane pri dojizdeni pres rychlosti a zastaveni ukazuje neutral nekdy 2 carky pod 1000ot/min. a kdyz pridam plyn na neutral, tak se vrati ukazatel na 1 carku pod 1000ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
market Vloženo 15. Října Sdílet Vloženo 15. Října Mame stejný problem CADDY 1.9 77kw, bez DPF, bez Klimy. Vyměnili termostat, vyměnili ventilátor, měřili nabíjení i teplotu. otáčky se zvednou a po chvíli se roztočí i sahara na maximál. Máte někdo zatím doibře vypadající nápad řešení?.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomaspr Vloženo 15. Října Sdílet Vloženo 15. Října (editace) Otáčky zvýší a sahary spusti jako ochranu(údajně, taky mi to prijde na hlavu) řídící jednotka kdyz vyhodnotí nízké napětí autobaterie. Ja osobne to na 1.9 tdi pd BXE octavce resim asi 3 roky. Na chvilku vzdy pomůže nova nebo dobita baterie. Ja uz jsem vymenil baterii(posledni je tam 2mesice EFB Exide 70ah), alternator, prolezl a vycistil vsechny kostry v motorovém prostoru(kde vsechny jsou se da najit ve schematech), některé byly za tech 18let pěkně zelené, vymenil kabel + od alternatoru k Eboxu(byl uvnitr shnily), přidal další kostru na blok motoru a myslel sem, že jsem konečně vyhrál, ale dnes rano pri poskakovani na D0 zas zvýšený otáčky a sahary. Takže se ted chystám jít po PTC článku, ten by měl mit kostru na A sloupku, pokud její vyčištění nepomůže, zkusim ho vyřadit odpojenim pojistky S5 na Eboxu. A samozřejmě dle diagnostiky i měření napětí v servisu je vše v pořádku. Editováno: 15. Října, autor: tomaspr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
market Vloženo 16. Října Sdílet Vloženo 16. Října Díky moc za info😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.