Přejít na obsah

Zvýšený volnoběh


Wejgll

Doporučené příspěvky

V posledním týdnu se mi občas stává, že zastavím na křižovatce a volnoběžné otáčky jsou kolem 1050-1100, počítač udává spotřebu 0,9l/h. Stane se to jen občas při zahřátém motoru na 90 stupňů za studena to nedělá. Ani při nastarování v -10 nebyl volnoběl přes 1000 ot/min.

A možná je to jen můj subjektivní pocit, ale připadá mi, že v poslední době auto i nějak líp jede, ale zvedla se spotřeba přes 6l/100km.

 

A nevím, zda to nějak souvisí (asi ne) ale dnes ráno jsem odjížděl z práce a protože mrzlo zapnul jsem ohřev zadního okna,ale kontrolka místo svícení jen začala blikat a okno se začalo odmrazovat až po ujetí cca 3km, zrcátka se přitom odmrazili hned.

Předem dík za nápady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ikdyž si tu asi budu psát sám, tak sem stejně dám nějaké info, kdyby měl někdy někdo obdobný problém.

Jelikož se nenačetla žádná chyba, tak začala metoda pokus-omyl. Jako první jsem vyměnil teplotní čidlo. Bohužel to nepomohlo. Jednu cestu to vypadalo dobře, druhý den se problém opakoval. Na další radu mám domluveno půjčení plynového pedálu. Tak uvidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

V posledním týdnu se mi občas stává, že zastavím na křižovatce a volnoběžné otáčky jsou kolem 1050-1100, počítač udává spotřebu 0,9l/h. Stane se to jen občas při zahřátém motoru na 90 stupňů za studena to nedělá. Ani při nastarování v -10 nebyl volnoběl přes 1000 ot/min.

A možná je to jen můj subjektivní pocit, ale připadá mi, že v poslední době auto i nějak líp jede, ale zvedla se spotřeba přes 6l/100km.

A nevím, zda to nějak souvisí (asi ne) ale dnes ráno jsem odjížděl z práce a protože mrzlo zapnul jsem ohřev zadního okna,ale kontrolka místo svícení jen začala blikat a okno se začalo odmrazovat až po ujetí cca 3km, zrcátka se přitom odmrazili hned.

Předem dík za nápady.

Nazdar mam tak isto taky problem mekedy mi ostanu visiet otacky na tych 1000 a trochu viac ako si to vyriesil tak isyo sa mi zacala ozyvat volmobezka na aternatore aam zvýšenú

spotrebu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj, dnes jsem zajel umyt auto, zamknu ho a behem cca 5 min myti vapkou nastartuji a najednou se zvysily otacky?? Cim by to mohlo byt zpusobene?? Je divne, ze po ujeti cca 500m klesly na standartni hodnotu,... v minulosti se mi stalo, ze jsem projel kaluzi a otacky mototu samy najednou vyskocily. Baterii mam rok a neco starou. Pred tydnem jsem ji dobijel. Navic se mi to stalo jak se starou, tak i novou baterii.

Dale jsem vypozoroval, ze jednou mam pri 70km/h a na 5.rychl. stupen otacky ve vysi 1500 a podruhe 1350. Kde je chyba?? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 3. 2017 na 19:43, Martin.sv napsal:

...mam pri 70km/h a na 5.rychl. stupen otacky ve vysi 1500 a podruhe 1350.

 

Pokud ti neprokluzuje spojka, tak toto proste neni mozne. Takze me napada, ze by mohl spatne ukazovat otackomer. Ale rozdil mezi standardnim volnobehem a zvysenyma otackama asi poznas i bez nej, takze tezko rict.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Mame stejný problem CADDY 1.9 77kw, bez DPF, bez Klimy. Vyměnili termostat, vyměnili ventilátor, měřili nabíjení i teplotu. otáčky se zvednou a po chvíli se roztočí i sahara na maximál. Máte někdo zatím doibře vypadající nápad řešení?..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otáčky zvýší a sahary spusti jako ochranu(údajně, taky mi to prijde na hlavu) řídící jednotka kdyz vyhodnotí nízké napětí autobaterie. Ja osobne to na 1.9 tdi pd BXE octavce resim asi 3 roky. Na chvilku vzdy pomůže nova nebo dobita baterie. Ja uz jsem vymenil baterii(posledni je tam 2mesice EFB Exide 70ah), alternator, prolezl a vycistil vsechny kostry v motorovém prostoru(kde vsechny jsou se da najit ve schematech), některé byly za tech 18let pěkně zelené, vymenil kabel + od alternatoru k Eboxu(byl uvnitr shnily), přidal další kostru na blok motoru a myslel sem, že jsem konečně vyhrál, ale dnes rano pri poskakovani na D0 zas zvýšený otáčky a sahary. Takže se ted chystám jít po PTC článku, ten by měl mit kostru na A sloupku, pokud její vyčištění nepomůže, zkusim ho vyřadit odpojenim pojistky S5 na Eboxu. A samozřejmě dle diagnostiky i měření napětí v servisu je vše v pořádku. 

Editováno: , autor: tomaspr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...