Merk Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 Pane jo, to je zase diskuse....ale ze by zrovna Sup 2.8 V6 byl nejaky eco a econ zazrak, no nevim nevim Dyť já to ani netvrdim... ;-) Ale ve srovnání s rozvrtaným TDi s oblakem sazí je to zázrak čistoty a přitom "to jede". Já osobně bych třeba dieslem bez filtru pevných částic jezdit nemohl a to fakt nejsem žádný ekologista (to bych asi jezdil s něčím do objemu 1 litru nebo na kole). Nemyslím si ani, že nafta patří do kamen. Jezdil jsem docela dlouho s dieselem od Opelu/Fiatu (1.9 CDTi 110 kW) a mělo to něco do sebe, ale rád jsem se vrátil k V6 benzínu. Na druhou stranu beru, že se na to někdo dívá jinak, ale všechno má svou míru - a u dieselů pro mě ta zcela hraniční začíná oblakem sazí z výfuku. A připomínám si to každý druhý den, kdy v pražské zácpě narážím na hezký nový auta, který při rozjezdu kouří víc, než 30 let stará Avie. Až na naprosté výjimky jsou to TDi ve VW/Škodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 Klidně si auto upravuj, ale měl bys dodržovat alespoň základní pravidla včetně pravidel slušnosti. Mně nevadí, že máš čipnutý auto. Mně vadí, že ho máš čipnutý tak, že ničí zdraví ostatním lidem a to jen kvůli Tvému potěšení. Na tohle prostě nemáš právo. A tenhle můj názor nemá nic společného s ekologickým fanatismem, tohle je elementární lidská slušnost. Až budeš mít dítě s těžkým astmatem mj. kvůli takovým "chytrákům", jako jseš Ty, tak si povíme víc. A nebo až Ti diagnostikují rakovinu plic. mě to docela fanatické připadá, astma a rakovina plic souvisí s chipem motoru a sazemi z výfuku? to snad nemyslíš vážně, sorry, ale fakt se musím smát, takže všichni, kdo doma topí uhlím asi nejspíš musí zmrznout, nikdo by už neměl létat na dovolenou apod.? vypněte všechny tepelné elektrárny, hcjo, to je diskuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 Pane jo, to je zase diskuse....ale ze by zrovna Sup 2.8 V6 byl nejaky eco a econ zazrak, no nevim nevim Dyť já to ani netvrdim... ;-) Ale ve srovnání s rozvrtaným TDi s oblakem sazí je to zázrak čistoty a přitom "to jede". Já osobně bych třeba dieslem bez filtru pevných částic jezdit nemohl a to fakt nejsem žádný ekologista jenže pevné částice v benzínu prostě nejsou, jsou u nafty a jsou i u nafty bez filtru a bez chipu, když už se tu uvádí argumentace pevných částic, je jasné že TDI prohrává, ale je třeba taky napsat to za "B" a to je CO, porovnejte 2,8 benzin a pak TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 No ja mam 2.0 TDI s DPF, ale spise nez uzitek, je to starost, tedy minimalne v Superbu, protoze auto se musi pravidelne drzet v otackach (= vyssi spotreba, vice CO2 apod.), jinak nastava ucpani a konec. Nevim, ale to je spise problem naseho statu, ktery neni schopen jakkoli zvyhodnit nakup novych aut s DPF ci hybridu apod. a na strane druhe umoznuje dovoz aut, ktera jen ztezi plni vsechny emisni limity a tak dale... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 jenže pevné částice v benzínu prostě nejsou, jsou u nafty a jsou i u nafty bez filtru a bez chipu, když už se tu uvádí argumentace pevných částic, je jasné že TDI prohrává, ale je třeba taky napsat to za a to je CO, porovnejte 2,8 benzin a pak TDI presne tak, CO2 je pak velky problem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Merk Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 mě to docela fanatické připadá, astma a rakovina plic souvisí s chipem motoru a sazemi z výfuku? to snad nemyslíš vážně, sorry, ale fakt se musím smát, takže všichni, kdo doma topí uhlím asi nejspíš musí zmrznout, nikdo by už neměl létat na dovolenou apod.? vypněte všechny tepelné elektrárny, hcjo, to je diskuze Souvisí a to VELICE. Saze z naftových motorů jsou hodně velké svinstvo, jdou přes plíce rovnou do krve a mají prokazatelně ty účinky, co jsem napsal. Chip s tím souvisí tak, že způsobuje (pokud se udělá blbě nebo přehnaně) extrémní nárůst produkce sazí. Škodlivost exhalací na zdraví lidí je u dieselů prokazatelně výrazně vyšší než u benzíňáků. O CO2 nemluvím, to je teď moderní zaklínadlo, se spoustou mýtů a polopravd - na CO2 hlavně ještě nikdo nikdy neumřel. Zbytkem jsi mě docela pobavil. Lidi topící uhlím by samozřejmě neměli umrznout, ale přejít třeba na plyn. Pokud to nejde, měli by aspoň používat seřízené kotle - ne že jim je Venca vodsousedojc čipne, aby rychlejc hřály za cenu oblaka sazí z komína. A hlavně - saze z topení uhlím jsou ve srovnání se sazemi z dieselů po zdravotní stránce sranda. Jsou řádově větší a tělo si s nimi dokáže lépe poradit. Tepelné elektrárny jsou zase o něčem jiném, ty jsou v roce 2007 aspoň u nás hodně dobře odfiltrované. Jak by ses díval na to, kdyby z nich někdo sundal filtry do podoby v roce 1985? Argument dovolenou je jediný snad trochu relevantní :-) Všechno je to o prioritách a vyvažování pozitiv a negativ. Diesel čiplý k oblakům sazí je pro mě zcela za hranicí a beru ho jako neodůvodnitelný útok i na moje zdraví. Ale možná jsem jen deformovaný těma dvěma vočipovanejma d*bilama, kterým se každý ráno pod oknama mé ložnice derou z jejich OII TDi oblaka černýho kouře. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 mě to docela fanatické připadá, astma a rakovina plic souvisí s chipem motoru a sazemi z výfuku? to snad nemyslíš vážně, sorry, ale fakt se musím smát, takže všichni, kdo doma topí uhlím asi nejspíš musí zmrznout, nikdo by už neměl létat na dovolenou apod.? vypněte všechny tepelné elektrárny, hcjo, to je diskuze Souvisí a to VELICE. Saze z naftových motorů jsou hodně velké svinstvo, jdou přes plíce rovnou do krve a mají prokazatelně ty účinky, co jsem napsal. Chip s tím souvisí tak, že způsobuje (pokud se udělá blbě nebo přehnaně) extrémní nárůst produkce sazí. Škodlivost exhalací na zdraví lidí je u dieselů prokazatelně výrazně vyšší než u benzíňáků. O CO2 nemluvím, to je teď moderní zaklínadlo, se spoustou mýtů a polopravd - na CO2 hlavně ještě nikdo nikdy neumřel. Zbytkem jsi mě docela pobavil. Lidi topící uhlím by samozřejmě neměli umrznout, ale přejít třeba na plyn. Pokud to nejde, měli by aspoň používat seřízené kotle - ne že jim je Venca vodsousedojc čipne, aby rychlejc hřály za cenu oblaka sazí z komína. A hlavně - saze z topení uhlím jsou ve srovnání se sazemi z dieselů po zdravotní stránce sranda. Jsou řádově větší a tělo si s nimi dokáže lépe poradit. Tepelné elektrárny jsou zase o něčem jiném, ty jsou v roce 2007 aspoň u nás hodně dobře odfiltrované. Jak by ses díval na to, kdyby z nich někdo sundal filtry do podoby v roce 1985? Argument dovolenou je jediný snad trochu relevantní :-) Všechno je to o prioritách a vyvažování pozitiv a negativ. Diesel čiplý k oblakům sazí je pro mě zcela za hranicí a beru ho jako neodůvodnitelný útok i na moje zdraví. Ale možná jsem jen deformovaný těma dvěma vočipovanejma d*bilama, kterým se každý ráno pod oknama mé ložnice derou z jejich OII TDi oblaka černýho kouře. :-( já bych to tak nedramatizoval - oblaka černýho kouře z výfuků OII, nepřeháněj, a elektrárny - ano odloučené, ale to je zase jen půlka pravdy - podívej se někdy jak se těží - prach a bordel, doprava uhlí - auta, vlaky, manipulace apod., myslím si, že čmoudící TDI je proti tomu sranda a ještě by mě zajímalo, jak se seřizuje takový kotel na tuhá paliva, aby nečmoudil, problém CO2 zase jen zlehčuješ - obzvláště u astma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dan-zlin Vloženo 13. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2007 Myslím, že celé je to tu tlachání o ničem. Až přestanou jezdit auta s r.v. kolem 1980 apod. a taktéž trambusy, v3sky a stoosmatřicítky tatry, které ti tu tvoji voňavou dvaosmičku podle mě očadí daleko víc, tak se tu bavte dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabulito Vloženo 14. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2007 Myslím, že celé je to tu tlachání o ničem. Až přestanou jezdit auta s r.v. kolem 1980 apod. a taktéž trambusy, v3sky a stoosmatřicítky tatry, které ti tu tvoji voňavou dvaosmičku podle mě očadí daleko víc, tak se tu bavte dál... Teď si myslím uhodil hřebíček na hlavičku... jestli si pár lidí nechá načipovat motor podle mě zásadně neovlivní škodliviny v ovzduší jako když se tu budou prohánět celý flotily starejch náklaďáků který hulej, smrděj, nejedou, skoro nefungujou... prostě u nás nefunguje STK tak jak by mělo... Mimochodem je to celý fak moc dramaticky položený, protože mi to nečoudí pořád...když jedu normálně a nešlapu na to naplno tak to nekouří vůbec (minimálně tak že to není vůbec vidět) a zakouří to jen když se rozjíždím (především když je studený motor) Včera sem to poměřoval s kamarádem, kterej má Supa 2,5 TDI 06 Laurin a Klement najeto cca 8 tis Km a čoudí mu to když dá kick-down úplně stejně aniž by měl motor jakkoli upravovanej. Jo a abych toho rejpala uklidnil... tak sem byl před 0,5 rokem na emisích a STK a aniž bych to jakkoli ovlivňoval tak sem prošel bez problémů a že tomu na emisích dávali pokouřit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike 9998 Vloženo 5. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2007 já mám načipováno na 180 koní a že to kouří mě vůbec netrápí. Jestli to merkovi vadí, tak ať se odstěhuje do hor nebo třeba do pr.... Takový kotokty, kteří buzerují ostatní, že si něco upavují na svým autě, tak ty tu nemají co dělat. jinak Fabulitovi chválím zadní kufr, moc pěkný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Merk Vloženo 5. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2007 já mám načipováno na 180 koní a že to kouří mě vůbec netrápí. Jestli to merkovi vadí, tak ať se odstěhuje do hor nebo třeba do pr.... Takový kotokty, kteří buzerují ostatní, že si něco upavují na svým autě, tak ty tu nemají co dělat. jinak Fabulitovi chválím zadní kufr, moc pěkný. Drahý bezohledný primitive. Napiš sem svou adresu a já ti do ložnice nechám vypustit tři hovnocucy. Jestli ti to vadí, odstěhuje se do hor nebo třeba do pr... Já nikoho nebuzeruju za to, že si něco upravuje na svým autě. To je jeho právo. Já ho buzeruju za to, že těmito úpravami ničí život jiným lidem, na což nemá právo. Nedělám si iluzi, že bys to dokázal pochopit. A je mi to ukradený. Možná si na mě vzpomeneš, až budeš postupným dušením se umírat na rakovinu hrtanu nebo plic. Nebo někdo z tvých blízkých. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 Merku ses strana zelenych bo co ?????????Ani tejm ty TDI nevadi tak jako tobe ........jezdis na kole,chodis pesky nebo jak ????Taky se tomu smeju kdyz vidim cos dokazal napsat,to je fakt mazec !!!!!!!Co vsady nekladaky co jezdi pres Čr krizem krazem a rozvazi veskery potrebny veci vcetne potravin ty sou snad ekologictejsi!!!!!!!!tak mne nerikej ze 10 kluku co maj radi TDI jako ja tak znici prirodu?????????Newim jak ty ale podle mne vubec nic tak se prosim te nezapojuj mezi TDI a behej po lese zij zdrawe zatim co my budem cipovat a uzivat jizdy s nasema TDIckama protoze jak to vypada tak si jedinej komu asi skodime tak ahoj a zij zdrave treba v tom lese !!!!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 já mám načipováno na 180 koní a že to kouří mě vůbec netrápí. Jestli to merkovi vadí, tak ať se odstěhuje do hor nebo třeba do pr.... Takový kotokty, kteří buzerují ostatní, že si něco upavují na svým autě, tak ty tu nemají co dělat. jinak Fabulitovi chválím zadní kufr, moc pěkný. Drahý bezohledný primitive. Napiš sem svou adresu a já ti do ložnice nechám vypustit tři hovnocucy. Jestli ti to vadí, odstěhuje se do hor nebo třeba do pr... Já nikoho nebuzeruju za to, že si něco upravuje na svým autě. To je jeho právo. Já ho buzeruju za to, že těmito úpravami ničí život jiným lidem, na což nemá právo. Nedělám si iluzi, že bys to dokázal pochopit. A je mi to ukradený. Možná si na mě vzpomeneš, až budeš postupným dušením se umírat na rakovinu hrtanu nebo plic. Nebo někdo z tvých blízkých. TY JSI FAKT MAGOR! DOKUD MÁME ZDRAVOTNICTVI ZADARMO TAK BY SES MĚL LÉČIT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 Pane jo, to je zase diskuse....ale ze by zrovna Sup 2.8 V6 byl nejaky eco a econ zazrak, no nevim nevim Dyť já to ani netvrdim... ;-) Ale ve srovnání s rozvrtaným TDi s oblakem sazí je to zázrak čistoty a přitom "to jede". Já osobně bych třeba dieslem bez filtru pevných částic jezdit nemohl a to fakt nejsem žádný ekologista (to bych asi jezdil s něčím do objemu 1 litru nebo na kole). Nemyslím si ani, že nafta patří do kamen. Jezdil jsem docela dlouho s dieselem od Opelu/Fiatu (1.9 CDTi 110 kW) a mělo to něco do sebe, ale rád jsem se vrátil k V6 benzínu. Na druhou stranu beru, že se na to někdo dívá jinak, ale všechno má svou míru - a u dieselů pro mě ta zcela hraniční začíná oblakem sazí z výfuku. A připomínám si to každý druhý den, kdy v pražské zácpě narážím na hezký nový auta, který při rozjezdu kouří víc, než 30 let stará Avie. Až na naprosté výjimky jsou to TDi ve VW/Škodě. no,asi tady někoho zklamu,ale mám zvýšený výkon u TDi a nehulí mi to. Je za mnou holt čisto a takový auta jako je Sup 2.8 V6 mě do kopce pouštějí,protože tenhle motor v automatu jede prostě...ale jako lemra. Nehledě na to,že má emise taky větší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 Moje rec krom Audi 3.0 Tdi taky blikam dalkama at uhejbaj !!!!!!A Merk je zralej na leceni !!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 K tejm emisim tak 1.9TDI 96kW ma 152 CO2 a 2.8 250 CO2 takze nevim kde si prisel na to ze 2.8 ja ekologictejsi !!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Nazdar kluci Váhal jsem jestli tu napsat, když se to zvrhlo na diskuzi o ekologii. Dokud budou největší znečisťovatelé planety na to prdět, tak já taky. A teď zpátky k tématu. Némám superba, ale mám stejný motor i stejně uložený.Chip mi dělal TDIfun a jsem maximálně spokojený. Na chipforum.cz si můžete prohlédnout i grafy z mého vozu. Auto nekouří a teplota na EGT nevyleze přes 700 stupnů, takže je to ok. Spotřeba je kolem 7-8 l na 100km. Výkon motoru mám v avataru. Zdar všem co mají snahu udělat něco se svým plechovým miláčkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Neni tech 140kW na tenhle motor uz moc?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Neni tech 140kW na tenhle motor uz moc?? to už je tak na závody a ne na běžný ježdění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Neni tech 140kW na tenhle motor uz moc?? to už je tak na závody a ne na běžný ježdění Není to moc, ale je to těsně pod vrcholem. Jezdím s tím každý den a na to jsem to dělal, pro mně nemá smysl auto, keré je jen na koukáni. Samozřejmně jsem upravil podvozek i brzdy. Už před chipem jsem namněřil 150 PS, byl upravený výfuk, větší IC a trochu jsem si pohrál s tlakem na podávací pumpě paliva. Turbo a vstřiky jsou zatím sériové. Až se dodělají další úpravy , které jsou nezbytné, tak to bude teprv zajímavé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Neni tech 140kW na tenhle motor uz moc?? to už je tak na závody a ne na běžný ježdění Není to moc, ale je to těsně pod vrcholem. Jezdím s tím každý den a na to jsem to dělal, pro mně nemá smysl auto, keré je jen na koukáni. Samozřejmně jsem upravil podvozek i brzdy. Už před chipem jsem namněřil 150 PS, byl upravený výfuk, větší IC a trochu jsem si pohrál s tlakem na podávací pumpě paliva. Turbo a vstřiky jsou zatím sériové. Až se dodělají další úpravy , které jsou nezbytné, tak to bude teprv zajímavé. tak to potom beru, když máš ty ostatní úpravy ale jen chip to by byla zabijárna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 Neni tech 140kW na tenhle motor uz moc?? to už je tak na závody a ne na běžný ježdění Není to moc, ale je to těsně pod vrcholem. Jezdím s tím každý den a na to jsem to dělal, pro mně nemá smysl auto, keré je jen na koukáni. Samozřejmně jsem upravil podvozek i brzdy. Už před chipem jsem namněřil 150 PS, byl upravený výfuk, větší IC a trochu jsem si pohrál s tlakem na podávací pumpě paliva. Turbo a vstřiky jsou zatím sériové. Až se dodělají další úpravy , které jsou nezbytné, tak to bude teprv zajímavé. Indi, s turbem 96 kW máš 140 kW ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 Neni tech 140kW na tenhle motor uz moc?? to už je tak na závody a ne na běžný ježdění Není to moc, ale je to těsně pod vrcholem. Jezdím s tím každý den a na to jsem to dělal, pro mně nemá smysl auto, keré je jen na koukáni. Samozřejmně jsem upravil podvozek i brzdy. Už před chipem jsem namněřil 150 PS, byl upravený výfuk, větší IC a trochu jsem si pohrál s tlakem na podávací pumpě paliva. Turbo a vstřiky jsou zatím sériové. Až se dodělají další úpravy , které jsou nezbytné, tak to bude teprv zajímavé. Indi, s turbem 96 kW máš 140 kW ?? Ano, je to měřeno sice jen Kpowerem, ale je to nejhorší měřění. Nejlepší bylo 144kw . Pak už se ohřálo IC a šlo to dolu. Cokoli upravím , hned to měřím a loguji, ať alespoň orientačně vím co to udělalo.Samozřejmně před každým měřením auto vážím, ať je to co nejpřesnější.Chip jsem dal až na konec a až jsem měl namontované EGT(taky jsem měl strach co to udělá, pak jsem byl a jsem v klidu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 Pane jo, to je zase diskuse....ale ze by zrovna Sup 2.8 V6 byl nejaky eco a econ zazrak, no nevim nevim Dyť já to ani netvrdim... ;-) Ale ve srovnání s rozvrtaným TDi s oblakem sazí je to zázrak čistoty a přitom "to jede". Já osobně bych třeba dieslem bez filtru pevných částic jezdit nemohl a to fakt nejsem žádný ekologista (to bych asi jezdil s něčím do objemu 1 litru nebo na kole). Nemyslím si ani, že nafta patří do kamen. Jezdil jsem docela dlouho s dieselem od Opelu/Fiatu (1.9 CDTi 110 kW) a mělo to něco do sebe, ale rád jsem se vrátil k V6 benzínu. Na druhou stranu beru, že se na to někdo dívá jinak, ale všechno má svou míru - a u dieselů pro mě ta zcela hraniční začíná oblakem sazí z výfuku. A připomínám si to každý druhý den, kdy v pražské zácpě narážím na hezký nový auta, který při rozjezdu kouří víc, než 30 let stará Avie. Až na naprosté výjimky jsou to TDi ve VW/Škodě. no,asi tady někoho zklamu,ale mám zvýšený výkon u TDi a nehulí mi to. Je za mnou holt čisto a takový auta jako je Sup 2.8 V6 mě do kopce pouštějí,protože tenhle motor v automatu jede prostě...ale jako lemra. Nehledě na to,že má emise taky větší. Co mas za motor, ze Ti 2,8 superb uhejba ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dms Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 Neni tech 140kW na tenhle motor uz moc?? to už je tak na závody a ne na běžný ježdění Není to moc, ale je to těsně pod vrcholem. Jezdím s tím každý den a na to jsem to dělal, pro mně nemá smysl auto, keré je jen na koukáni. Samozřejmně jsem upravil podvozek i brzdy. Už před chipem jsem namněřil 150 PS, byl upravený výfuk, větší IC a trochu jsem si pohrál s tlakem na podávací pumpě paliva. Turbo a vstřiky jsou zatím sériové. Až se dodělají další úpravy , které jsou nezbytné, tak to bude teprv zajímavé. Indi, s turbem 96 kW máš 140 kW ?? Ano, je to měřeno sice jen Kpowerem, ale je to nejhorší měřění. Nejlepší bylo 144kw . Pak už se ohřálo IC a šlo to dolu. Cokoli upravím , hned to měřím a loguji, ať alespoň orientačně vím co to udělalo.Samozřejmně před každým měřením auto vážím, ať je to co nejpřesnější.Chip jsem dal až na konec a až jsem měl namontované EGT(taky jsem měl strach co to udělá, pak jsem byl a jsem v klidu). hele to je nemožný s tímhle turbem,ne ? To ti dlouho nevydrží,kolik tlačí ? S tímhle turbem se doporučuje do max.125 kW.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.