Vit125 Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Zdravím, chtěl bych se zeptat jaký termostat mám koupit do své fabie, je to 1,4 16v 74kW BBZ r.v. 2003. Co jsem tak koukal po E-shopech tak tam maj ruzny kovový, plastový pak i s kusem trubky. Dokonce i s ruzným bodem rozepnutí. Poraďte prosím kterej vybrat. Chci ho koupit předem než to rozeberu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 termoregulátor 032 121 110B tesniaci krúžok 032 121 119H príruba 032 121 121K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vit125 Vloženo 10. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 OK děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alkáč Vloženo 28. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2016 Čau chlapy, mam dotaz brácha má FABII I 1.4 16V 55KW, r. 2003, po delší době jsem mu převážel auto a ačkoli jsem ho nešetřil tak se v +3stC ani po 17km jízdy nedostalo na 90stC a když jsem zastavil tak celej chladič byl vlažnej, říkám si jasná věc TERMOSTAT... koupil jsem teda dle katalogu ten plastovej dlouhej, tenčí, ale když jsem to rozebral, tak tam byl klasickej jako ve Faboritu... Ten jsem vzal do hrnce zkusil v kolika otevírá a zavírá a zdá se, že funguje normálně. A já teť nevim jestli už ho tam někdo nabastlil nebo tam má být.. Ten novej mi navíc sedí v sedle v tom celom tělese ale musel by mít asi jiný víčko... těleso má číslo 032 121 111 a vypadá že je tam origo... nevíte někdo co tam má přesně být? Díky za rady.. Pepa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 28. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2016 (editace) Neboj máš tam jaký tam má být. Kovový podobný jako ve fáčku,nebo Š 120. Orig. číslo-032121110F Editováno: 28. Prosinec 2016, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alkáč Vloženo 28. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2016 Díky Mirku, akorát teda nevim, jak je možný, že se mi to neohřeje ale při tom se pomalu ohřívá chladič, když termostat mi v hrnci funguje... :-( Trochu jsem do tý záměny vkládal naději... :-) Zkusim koupit novej a uvidim.. A to jsem při tom ještě ukroutil ten spodní šroub co drží tu přírubu s kolenem... snad ho budou mít ve čkodovce skladem... Když se daří... Neřešil jsi ještě lambdasondy u tohohle motoru? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 28. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2016 Jo kup druhý věřím že pak bude vše OK. Asi 2 krát do roka mi zadní vyskočí na diagnostice,ale smáznu ji a je zase půl roku klid. Někdy je lepší se v tom nevrtat,pokud to není vyloženě nutné. Většinou pak musíš koupit novou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alkáč Vloženo 28. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2016 No bráchovi to právě porát svítí a jen občas se mi povedlo to smáznout a třeba den to vydrželo... Já s tim budu muset na STK, takže jí budu muset koupit, spíš mam strach aby nebyl v čoudu kaťík má najeto 351tis.km... Já měl dřív taky 1.4 74kw ta jezdila jak víno :-) akorát mě štvalo jak pomalu padaly otáčky při řazení... A tam se ty lambdy pokakaly obě během čtrnácti dnů.... A první právě ta zadní.. Po výměně obou to pár dní vydrželo nesvítit a pak se musel dát kat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 29. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2016 Někdy stačí auto trošku protáhnout do omezovače,nech se kat vypálí. To jsem už ale nepatří tak když tak písní SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-kucik Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 Zdravím, rád bych zde také získal odpověď na můj problém s teplotou. Mám fabii I 1.4. 16v, 55kw, typ AUA. Auto se nechce zahřát na provozní teplotu, respektive to probíhá takto: na 1. čárku budík vystoupá celkem normálně, auto v pohodě topí. Bohužel na půlku (90°C) se dotane pouze, když stojím. Když se rozjedu, opět spadne na 1. čárku (1/4) budíku. Zkoušel jsem zde vyhledávat obrázky a pročítat nějaké topicy. Může to být čidlo nebo termostat. Čidlo je nedávno měněné, pouze jsem si všiml, že je poškozená izolace 1 kabliku do patice, nevím, zda může mít vliv, drát je asi ok. Zkoušel jsem po nastartování hadice, zda se rychle ohřejí. Hadice co vede do chladiče nahoru se začala rychle ohřívat - na ní je čidlo, ale termostat by měl být v druhé hadici, co vede do chladiče dolů (dle najitých obrázků), což je mi divné, ale budiž. Tato hadice byla ale pořád studená, tudíž by měl být termostat zavřený. Nevím, tedy, co vyměnit. Nesvítí žádná kontrolka, že by bylo čidlo ko. Jedině diagnostika? Jaký termostat vůbec do tohoto typu patří? Na eshopech jsou různé typy. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 22. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2017 Zdravím pánové, asi se mi rozloučil termostat. Auto se pomalu ohřívá, chladič se zahřívá úměrně s jízdou. Mám 1.4 16v 55KW AUA rv 2000. Jaký tam mám dát termostat? Těleso termostatu drží na dvou šroubech. Na trhu je klasický samostatný ocelový termostat třeba jako ve favoritu, nebo takový v plastovém obalu. Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom46VR Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 V 22. 11. 2017 na 18:06, labi napsal: Zdravím pánové, asi se mi rozloučil termostat. Auto se pomalu ohřívá, chladič se zahřívá úměrně s jízdou. Mám 1.4 16v 55KW AUA rv 2000. Jaký tam mám dát termostat? Těleso termostatu drží na dvou šroubech. Na trhu je klasický samostatný ocelový termostat třeba jako ve favoritu, nebo takový v plastovém obalu. Děkuji za každou radu. Taky bych potřeboval vědět který. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.