Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, chtěl bych se zeptat jaký termostat mám koupit do své fabie, je to 1,4 16v 74kW BBZ r.v. 2003. Co jsem tak koukal po E-shopech tak tam maj ruzny kovový, plastový pak i s kusem trubky. Dokonce i s ruzným bodem rozepnutí. Poraďte prosím kterej vybrat. Chci ho koupit předem než to rozeberu.

termoregulátor 032 121 110B

tesniaci krúžok 032 121 119H

príruba 032 121 121K

  • Autor

OK děkuji :palec2:

  • 1 rok později...

Čau chlapy,

mam dotaz brácha má FABII I 1.4 16V 55KW, r. 2003, po delší době jsem mu převážel auto a ačkoli jsem ho nešetřil tak se v +3stC ani po 17km jízdy nedostalo na 90stC a když jsem zastavil tak celej chladič byl vlažnej, říkám si jasná věc TERMOSTAT... koupil jsem teda dle katalogu ten plastovej dlouhej, tenčí, ale když jsem to rozebral, tak tam byl klasickej jako ve Faboritu... Ten jsem vzal do hrnce zkusil v kolika otevírá a zavírá a zdá se, že funguje normálně. A já teť nevim jestli už ho tam někdo nabastlil nebo tam má být.. Ten novej mi navíc sedí v sedle v tom celom tělese ale musel by mít asi jiný víčko... těleso má číslo 032 121 111 a vypadá že je tam origo...  nevíte někdo co tam má přesně být?

Díky za rady..

Pepa

Neboj máš tam jaký tam má být. Kovový podobný jako ve fáčku,nebo Š 120. Orig. číslo-032121110F   

Upraveno od Mirek 835

Díky Mirku,

akorát teda nevim, jak je možný, že se mi to neohřeje ale při tom se pomalu ohřívá chladič, když termostat mi v hrnci funguje... :-( Trochu jsem do tý záměny vkládal naději... :-)

Zkusim koupit novej a uvidim.. A to jsem při tom ještě ukroutil ten spodní šroub co drží tu přírubu s kolenem... snad ho budou mít ve čkodovce skladem...   Když se daří...

Neřešil jsi ještě lambdasondy u tohohle motoru?

Díky

 

Jo kup druhý věřím že pak bude vše OK. Asi 2 krát do roka mi zadní vyskočí na diagnostice,ale smáznu ji a je zase půl roku klid. Někdy je lepší se v tom nevrtat,pokud to není vyloženě nutné. Většinou pak musíš koupit novou.

No bráchovi to právě porát svítí a jen občas se mi povedlo to smáznout a třeba den to vydrželo...  Já s tim budu muset na STK, takže jí budu muset koupit, spíš mam strach aby nebyl v čoudu kaťík má najeto 351tis.km... Já měl dřív taky 1.4 74kw ta jezdila jak víno :-)  akorát mě štvalo jak pomalu padaly otáčky při řazení... A tam se ty lambdy pokakaly obě během čtrnácti dnů.... A první právě ta zadní.. Po výměně obou to pár dní vydrželo nesvítit a pak se musel dát kat...

 

Někdy stačí auto trošku protáhnout do omezovače,nech se kat vypálí. To jsem už ale nepatří tak když tak písní SZ.

  • 4 týdny později...

Zdravím, rád bych zde také získal odpověď na můj problém s teplotou. Mám fabii I 1.4. 16v, 55kw, typ AUA. Auto se nechce zahřát na provozní teplotu, respektive to probíhá takto: na 1. čárku budík vystoupá celkem normálně, auto v pohodě topí. Bohužel na půlku (90°C) se dotane pouze, když stojím. Když se rozjedu, opět spadne na 1. čárku (1/4) budíku. Zkoušel jsem zde vyhledávat obrázky a pročítat nějaké topicy. Může to být čidlo nebo termostat. Čidlo je nedávno měněné, pouze jsem si všiml, že je poškozená izolace 1 kabliku do patice, nevím, zda může mít vliv, drát je asi ok. Zkoušel jsem po nastartování hadice, zda se rychle ohřejí. Hadice co vede do chladiče nahoru se začala rychle ohřívat - na ní je čidlo, ale termostat by měl být v druhé hadici, co vede do chladiče dolů (dle najitých  obrázků), což je mi divné, ale budiž. Tato hadice byla ale pořád studená, tudíž by měl být termostat zavřený. Nevím, tedy, co vyměnit. Nesvítí žádná kontrolka, že by bylo čidlo ko. Jedině diagnostika? Jaký termostat vůbec do tohoto typu patří? Na eshopech jsou různé typy.

 

Díky za rady
 

  • 9 měsíců později...

Zdravím pánové, asi se mi rozloučil termostat. Auto se pomalu ohřívá, chladič se zahřívá úměrně s jízdou. Mám 1.4 16v 55KW AUA rv 2000. Jaký tam mám dát termostat? Těleso termostatu drží na dvou šroubech. Na trhu je klasický samostatný ocelový termostat třeba jako ve favoritu, nebo takový v plastovém obalu. Děkuji za každou radu.

  • 2 měsíce později...
V 22. 11. 2017 na 18:06, labi napsal:

Zdravím pánové, asi se mi rozloučil termostat. Auto se pomalu ohřívá, chladič se zahřívá úměrně s jízdou. Mám 1.4 16v 55KW AUA rv 2000. Jaký tam mám dát termostat? Těleso termostatu drží na dvou šroubech. Na trhu je klasický samostatný ocelový termostat třeba jako ve favoritu, nebo takový v plastovém obalu. Děkuji za každou radu.

Taky bych potřeboval vědět který. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.