Přejít na obsah

Zvysenie vykonu - skusenosti, postrehy


tapert

Doporučené příspěvky

tak ono to funguje akorat ti to zvedne spotrebu a opotrebeni motoru (to udela i standartni chiptuning) akorat ne tolik protoze tam muzes pridat napr jen pro vyssi otacky a ne pro cely spektrum

Ak hovorime o powerboxu suhlasim, ale ak hovorime o chiptuningu ze tam dame origo soft teda 63 Kw upravime na 77 Kw tak nic nepokazime ani motor ani spotrebu, uz som pokecal s ludmi co to maju takto a neni problem.

Podstate ak dobre chapem...skodovka marketingovo zobrala motor 77 Kw a okresala ho na 63 Kw a tymto proste nedava 1.2 TSI 63 Kw dychat, trapi motor aj trapi nas!

Teraz co spravili s fabia III? No dali 66 Kw aby vyzeral ze je silnejsi oproti 63 Kw co ma Rapid, pride mi to velmi trapne z ich strany, ked bude rapid facelift tak co tam daju 70 Kw? Asi tak nejak...

Priklad ti dam...dneska uz existuju usb kluče aj 100 tisic Gb, ale nikomu ho nepredaju, lebo budu najpr predavat 1Tb, potom dva, tri a tak dalej...aby furt zarobili.. Tak to je aj pri autach ked mozno o par rokov 1.2 TSI budu kludne 100 Kw a bude to stale ten isty motor a my sa budeme len divit ako to dokazala ale sak sme si mysleli ze to nema taky potencial. Vid ford eco boost litrovy motor 120 koni...ale henti naozaj preskocili vsetkych...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mrkněte na vlákno "chiptuning" v  sekci 1,2 tsi. Tam je všechno od powerboxů po úpravu software. Popisoval jsem tam detailně powerbox na 1,2 tsi. Není to odpor a taky se u těchto motorů nepoužívá oblbnutí teploty nebo tlaku paliva na liště, ale tlak turba. Nicméně je to o ničem - nedoporučuji. Jinak těch 100kW je reálných, tuším Polo od MM Racing má 103kW a 235Nm. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tvoje PDFko OK, bezna mapa merani. Kukal som tuto firmu na nete. Myslel som si ze aspon stranka tej "firmy" nieco povie a tam ziadne info co by ma zaujalo. Navyse ta "firma" sa nachadza v dedine? Co sa tyka ceny 250€ cez kamarata, v SR to bolo vzdy drahe, za 200€ s DPH v Cechach robia seriozne firmy co daju aj zaruku...a netreba strkat sa niekomu do zadku.

Editováno: , autor: Temik.sk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Pani pozdravujem Vas, ma niekto skusenosti s PowerBoxom, ktory sa montuje na diagnosticku zasuvku vo vnutri auta a cena je okolo 320€? Vobec nemam s chiptuningom na TSi motoroch skusenost a znamy mi hovoril, ze pozna pana, ktory uz roky predava tieto powerboxy, ma velmi dobre ohlasy na to, dokonca ich vie namontovat na skusku do auta. Zevraj su to powerboxy z DE, vyladene podla konkretneho auta, dokonca je moznost na ziadost zakaznika nahrat aj nastavenia na upravu DSG prevodovky. Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stale uvazujem a hladam informacie na nete, pozeram po zahranicnych forach, vobec nemam skusenost a v prospech chiptuningu je 90% informacii na nete, zaraza ma vsak jedna skutocnot, a to taka, ze vsade sa prezentuje powerbox ako nejaky medzikus do motoroveho priestoru ale powerbox, ktory sa "montuje" na diagnosticku zasuvku som nasiel asi 1 -2 stranky o tom a ziadne skusenosti od ludi. Preto ma to prekvapilo, ci je v tom rozdiel alebo nie. Precital som tu celu diskusiu v sekcii chiptuning 1.2TSi, rozne nazory, rozne skusenosti, tiez 90% v prospech chiptuningu. Nechapem ale jednej veci, powerboxy su v roznych cenovych kategoriach, za 300€ si myslim, ze nebude uz smejd (samozrejme clovek nevie, kolko ma v skutocnosti hodnotu) a je v nom software (stale pisem o powerboxe do zasuvky, nie ako daky "oblbovak" pod kapotu), ktory by sa vlastne pri chiptuningu tiez nahral do riadaciej jednotky. Preco by teda mal byt problem? Pokial je to powerbox vyladeny na brzde konkrtneho automobilu, musi to predsa fungovat, nie??? Alebo je fakt pravda, ako som sa docital tu v jednom prispevku, ze z vyroby nevychadzaju auta rovnakych parametrov?. Dakujem. Prosim, nezacnite ma hned "kamenovat", ja som toto napisal len informacie, ktore som sa dopocul a viac-menej rozmyslam "nahlas". Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám moje krivky tu niekde, ale mám obavu, že to prehratie starého firmware je len na "slabších" servisákov, lebo jednotka vraj zaznamenáva, že bolo s ňou "manipulované"!! Potom sa budeš tváriť takto: že ja nič, o ničom neviem :kol-18: , alebo že to niekto iný... :kol-73:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

O zárukách od jakékoliv firmy na motor bychom mohli polemizovat, nikdo neuzná, ale libí se mi tato firma  http://www.mereni-vykonu.cz/#utm_source=Vyhledavani-Chiptuning&utm_campaign=Sklik&utm_medium=V1. Měření na stolici před a po úpravě za dobré peníze. Měl jsem od Bitpowru chiplou fabii s nájezdem po úpravě více jak 100tis a vše ok. Podmínka je chovat se slušně  k motoru kol11

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martikk, máš absolútnu pravdu, lebo je nelogické, aby dávali záruku na motor(ktorý nevyrábali), lebo ako neskôr píšeš, záleží, ako sa chováš k motoru. Lebo by bolo aj nefér, keď má niekto zlý motor od výroby, alebo ho niekto ničí, aby nejaká tuningová firma dávala naň záruku! Určite sa budú brániť! A tá cena sa mi nezdá taká super ja som to mal za 200€ s viacerími meraniami a idividuálnym ladením a to je menej než 6 666Čk a to sa niektorým zdalo drahé!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ja fakt uz nevim :)

Najdu si nejakou firmu a projedu net jestli najdu nejaky zkusenosti a recenze.

Na prvnich strankach kazdej chvali - super pristup, kaficko, kvalitni chip atd atd..

Pak vlezu na dalsi stranku a tam se zase pise, ze tuhle firmu nikdy vic.

Pak si ma clovek vybrat :D

Neni tu nekdo z Prahy a zapadniho okoli s ciplou 1.2 77kw idealni SB (ikdyz tam asi velky rozdil mezi SB a LB nebude)? Ja ze bych se svezl at vidim ten rozdil a zkusenost..

Projeli by sme nejakou trasu a porovnali motory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem váhal a vybíral možná více, než půl roku a nakonec jsem jel z Ostravy přes celou ČR do Třebotova u Prahy k motorpowerovi, a spokojenost. Teď TSI měním za TDI kvůli značně stoupajícímu ročnímu nájezdu a hned, jak bude nějakým způsobem "vyřešena" dieselgate EA189, nechám u něj udělat i to TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou i jiné způsoby jak ušetřit nejen za palivo,ale také údržbu vašeho vozidla.
Spousta z vás hledá výkon za nízké provozní náklady,i toto umíme...a to i u vozidel s již velkým počtem najetých Km :-)
Nyní po kauze s podvodným softwarem v motorech vozidel je čas vrátit se k běžné fyzice.
Mnozí z vás nás možná zahlédli na 18. Sraz SKODAHOME.cz
Případné info na www.ecopal.mypage.czm%C4%9B%C5%99en%C3%AD.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Tak po čase informujem, že som prekročil 47 300 km a zatiaľ všetko v poriadku, ani reťaz nehrkoce, tak musím uznať, že tie posledné ročníky 1,2 TSI už niečo vydržia! Dodržiavam to, že neparkujem so zaradenou rýchlosťou, ale vždy voľnobeh. Olej som menil po 7k a potom každých 15k km. Motor zaťažujem po zahriatí a väčšinou bez rázov pri preraďovaní (zrýchlenie do kopca).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...