Finley Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 Máme se na co těšit? https://1200cctsiengine.wordpress.com/my-1-2-tsi-cbzb-engine-unit-on-seat-ibiza/my-1-2-tsi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 vždycky se něco může stát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 18. Březen 2015 Sdílet Vloženo 18. Březen 2015 (editace) Uvažuji, zda je příčina zrovna taková jak popisuje, nebo zda byl píst prostě jenom zmetek. V automotive je zmetkovitost obecně velice malá, ale stane se. Ani tak mi nevadí že se to stalo, mrzí mne jak se k tomu výrobce většinou staví. Stačí udělat tóčo u dodavatele, automobilku to nebude stát ani korunu a nepokazí si pověst. Jestli je to ale opravdu způsobené zakarbonováním vstřiku, pak si na dodavateli nic nevezmou a proto zatloukají. Na fotkách nějaký nános na vstřkovačích je. Editováno: 18. Březen 2015, autor: atnarfus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.