PetrKV Vloženo 21. Březen 2015 Sdílet Vloženo 21. Březen 2015 Po nastartovani studeneho auta a kratke jizde, kdyz uz trochu vyleze teplota motoru mi zacne chvilku cvakat,nebo jako praskat primo od panelu pristroju.Trva to chvilku,jak je auto zahrate,je to pryc Zvuku jsem si vsiml v zime,myslel jsem,ze je to nejakou teplotni zmenou pri nabehu topeni a reakce plastu atd. Ted kdyz je tepleji deje se uplne stejne treba pri plus 15stupnich.Nejak neverim,ze by plasty vydavaly temer vzdy stejne zvuky,pri uplne rozdilne teplote.Nemuze tam cvakat nejake rele,nebo,jestli to neni nejaka klapka topeni, jen hadam... Jak jsem ted sledoval kdy se ozyva piskani ventilatoru vsiml jsem si jeste tohoto,takze kdyz je chladno mam to postupne,nejdriv vetrak a pak tohle.. Netusite nahodou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara2000 Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 (editace) Mě to dělá dost podobně Jel jsem Praha-Brno a za ty 2 hodiny se ozvaly tři cvaknutí ale je to fakt od plastu nějaká rázová změna protože takovej lupanec fakt rele neudělá :-) Editováno: 24. Březen 2015, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Každému je snad zřejmé, na co reaguješ, nehledě k tomu, že tím porušuješ pravidla fora! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Mi v kapličce přístrojů taky občas lupne, hlavně při přejezdu příčných nerovností. Takže jak auto propruží, tak to lupne. Pravidelně mi to dělá v jednom místě, můžu když tak zkusit nahrát. Pokud ti to dělá častěji, tzn. ne jen sporadicky v jednom místě, tak bych zkontroloval stabilizátor. Palubka mi silně vrzala na FI, právě když byl stabilizátor v háji a auto se tím pádem více kroutilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Velkou část těhle takzvaných "LOUPNUTÍ" ma na svědomí změna TEPLO - ZIMA (a na opak) pokud teda už važně nejde o mechanickou volnost dílů ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Mi v kapličce přístrojů taky občas lupne, hlavně při přejezdu příčných nerovností. Takže jak auto propruží, tak to lupne. Pravidelně mi to dělá v jednom místě, můžu když tak zkusit nahrát. Pokud ti to dělá častěji, tzn. ne jen sporadicky v jednom místě, tak bych zkontroloval stabilizátor. Palubka mi silně vrzala na FI, právě když byl stabilizátor v háji a auto se tím pádem více kroutilo. Lupe mi úplně stejně,tipuju za budíkama.....ale co s tím? Myslím, že rozděláním palubky v servisu vznikne ještě víc škody...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Už jsem na pazvuky rezignoval, jediné co se chystám, tak vytlumit stropnici, kdy tam mi to lupání pije krev. Ty budíky to je sranda, to mi lupne opravdu sporadicky. V servise to určitě hlásit nebudu, to je škoda slov. Já jsem teď u SII spokojený s motorem, což mi vyvažuje občasné vrznutí v palubce nebo vrzající těsnění kolem dveří na nerovnostech. Akorát v létě mě zase začne prudit ta stropnice, takže tím se budu bavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 stropnice mě netrápí, ale trápí mě aero hluky u dveří řidiče...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 24. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 (editace) Já se taky snažím si toho nevšímát,ale nejde mi to:) Na pricnych nerovnostech mi to lupe samozřejmě také..modlim se tedy at se mi neozve stropnice to už by na mě bylo moc. Bohatě mi stačí ještě ty zvuky od b sloupku dveří,také takové loupání na nerovnosti.Sloupky musím přiznat jsem v servise nahlásil,teď mi končí záruka, takže ještě zkusí něco udělat. No a zmínil jsem i budíky, ale ukázal jsem jim, jak se mi uloupnul kus chromovaneho ramecku u otackomeru,když jsem mačkal hodiny tak mě to řízlo do prstu.Mam přijet, že mi panel přístrojů celý vymění.. Prý ten rámeček samotný není.. Oba kličky přivézt sebou,prý kódování Editováno: 24. Březen 2015, autor: PetrKV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
komendar Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Taky se muzu pridat do klubu praskani:) Trosku sem to omezil pritahnutim pres kryt rizeni a vlozenim umelohmotne kosticky, kterou jsem oblepil ze spod a shora hustym molitanem (poloha volantu je pro mne OK)..zda se mi, ze po pritahnuti je praskani o neco min. Kazdopadne nekrupe jen kaplicka, ale taky stredovy ofuk..ten praska min, kdyz do nej auto rezim na climatronicu nezene vzduch..jestli nekdo vymysli jak se pazvuku zbavit, tak to bude parada:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cempa Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 Tak koukám občasné lupnutí v palubce se začíná objevovat jako slabina novějších škodovek. mě to na SII dělá taky někde mezi budíkama a předním oknem. Je zajímavé že staré octávie na tohle netrpěli. Odlupování chromovaných rámečků je taky kapitola sama o sobě. Mě se chrom sloupl na řadící páce a dost nepříjemně to řezalo do ruky. Pilníček na nehty to vyřešil ale obávám se že jen dočasně. Superb má být vlajková loď škodovky ale takovéto nepříjemné detaily to hodně srážej dolu.Já si toto forum přečíst před koupi vozu tak bych si hodně rozmejšlel jestli do takového auta vůbec jít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 23. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 Ty chromy se loupou po case temer na vsech mistech kde jsou,nejvice zrovna hlavice radici paky v zaruce to meni.Samozrejme to vic a vic hrozi pozdeji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 27. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2015 Jinak mam ten panel pristroju vymemen a zmizlo mi zatim to obcasne lupnuti pri prejezdu nerovnosti.Asi jen jak to proste vyndali a dali nove jinak. Ale cvakani pri ohrevu auta,kdyz se zahriva po ranu tam je a uz jsem si jist,ze jde o nejakou klapku topeni.I servisak ze skodovky mi to rikal,ze mu to jeho Octavia II s dvouzon klimou dela,tika mu pry jak bomba.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.