Publikováno Duben 16, 201510 r Zdravím, mám problémy s startováním ohřátého motoru pokud například déle někde stojím, cca 10 minut. Pokud zahřátý motor chcípnu a hned nastartuju je vše v pořádku. Studený motor také startuje dobře. Mám měněné svíčky, kabely, novou cívku, palivový filtr, váhu vzduchu. Vstřiky jsou v pořádku, tlak paliva a kompresní tlaky taky ok. Mám přidanou řídící jednotku na ethanol a pokud jí vypnu problém také přetrvává takže je úplně jedno jaké tam mám palivo. Na diagnostice mi řídící jednotka motoru nevykazuje žádnou chybu. Zkoušel sem startovat i s jinou váhou vzduchu a škrtící klapkou a problém přetrvává. Nesetkali jste se s tím někdo?
Duben 16, 201510 r Autor Čidlo jsem teď zkusil z jiné octavie a pořád to přetrvává, vstřikovače jsou v cajku, rozprašují rovnoměrně a žádný nekape.
Duben 18, 201510 r Zkus zastartovat s pripravenou nohou na plynu a jak uslysis ze motor nechce naskocit rychle 1x-2x lehce proslapni pedal plynu
Duben 23, 201510 r tak pak muze byt na vine jenom netesny vstrikovac, smes je tak bohata ze motor nenaskoci, kdyz tam pustis vic vzduchu, smes se ochudi, i kdyz mas vstrikovace zkontrolovane, za urcitych podminek (teplota motoru, teplota paliva, systemovy tlak) muze byt i kratkodobe vstrikovac netesny
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.